ja dat is de lolquote:
shit... was dat een grap van hem?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
vervelende aan zo'n lange reeks is dat je iedere keer dezelfde grappen tegenkomt en ze zijn niet allemaal even goed voor herhaling vaatbaar
deze is wat minder
Petra's zijn leuker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb daar Zwarte Pieten voor.
it's funny because it's true!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb daar Zwarte Pieten voor.
Combineer dat met dit en je kan je voorstellen waarom mensen het vermoeden hebben dat haar agenda niet zo onbevangen is als je zou hopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik zie het.Kennelijk refereerde ze naar de sintdiskussie , volgens de NRC.
Slecht hoor zo..
Nederland hoeft helemaal niet herstelbetalingen te doen. Dat is onzin.
Gewoon een excuus blanke Piet erbij doen. En laat die dan maar de domme piet zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat is de lol
dat is ook totaal het punt niet, probleem zit hem niet in het feit dat Piet zwart is maar in het feit dat alleen zwarten Piet zijn
laat de sint maar de domme oude man zijn, kijkt niemand meer van opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gewoon een excuus blanke Piet erbij doen. En laat die dan maar de domme piet zijn
Geen jota aan het feest veranderen. Ook niet voor het excuus. Wie het feest niet bevalt mag lekker opdonderen naar Afrika. Alsof het daar allemaal zo prima geregeld is door de lokale pieten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gewoon een excuus blanke Piet erbij doen. En laat die dan maar de domme piet zijn
Oh...maar dat vermoeden is juist.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Combineer dat met dit en je kan je voorstellen waarom mensen het vermoeden hebben dat haar agenda niet zo onbevangen is als je zou hopen.
Dat doen die Pieten ook, Sinterklaas kan zelf helemaal niks behalve op een paard zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
laat de sint maar de domme oude man zijn, kijkt niemand meer van op
bovendien moesten we van Rutte meer gaan mantelzorgen geloof ik
Onderzoek moet nog beginnen toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oh...maar dat vermoeden is juist.
Ik hoorde vandaag haar zeggen op de radio: "... this is a throwback to slavery"
And 'this' is het zwartepietenspel .
En dan zei ze nog...'waarom moeten jullie twee santaclausen hebben'
Tjaaaa.. ze heeft geen serieus onderzoek gedaan dus naar het sintfeest in west-europa
Ja, maar ze liep alvast op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Onderzoek moet nog beginnen toch?
Da's dus net het kwalijke, dat het onderzoek nog moet beginnen, maar dat haar niet belet om al een conclusie te hebben en die de pers in te slingeren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Erg onprofessioneel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar ze liep alvast op de zaken vooruit.
Nou...nou.. nogal dictatoriaal en discriminerend weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geen jota aan het feest veranderen. Ook niet voor het excuus. Wie het feest niet bevalt mag lekker opdonderen naar Afrika. Alsof het daar allemaal zo prima geregeld is door de lokale pieten.
én er van af vallen, vergeet die pret niet ! Elke x weer lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doen die Pieten ook, Sinterklaas kan zelf helemaal niks behalve op een paard zitten.
Ze was al bezig en ze had al een mening zei ze.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het onderzoek is begonnen in januari van dit jaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ze was al bezig en ze had al een mening zei ze.
Tjaaaaa.... Dat wordt weer rellen als haar rapport uitkomt.
Maar wat is haar rol precies?
Zij moet beoordelen of het sintfeest op een lijst komt te staan van cultureel werelderfgoed?
En wat is de bedoeling van die lijst?
Extra subsidies voor sintcomité's ?
Aha dat wist ik nog niet. Vreemd dan dat ze zo slecht op de hoogte is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:10 schreef Grouch het volgende:
[..]
Het onderzoek is begonnen in januari van dit jaar.
Dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |