Wanneer heeft Prem gezegd dat sintfeest verboden moest worden? Linkje ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef Grouch het volgende:
[..]
Geen. De vraag was of er opgeroepen werd tot een totaalverbod op het vieren van het Sinterklaasfeest - en dat is wat hij doet.
de mod in mij wilde niet maar ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef DrMabuse het volgende:
Amerikaanse Sinterklaas.
[ afbeelding ]
Je begint zelf over witte pieten. Wel ontopic blijven!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is toch niet het discussie-onderwerp.
Open een apart topic daarover.
Missie geslaagd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
de mod in mij wilde niet maar ik moest lachen
Zo aan die handen te zien African-American en met een biertje. Beter dan een brandend kruis, toegegeven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef DrMabuse het volgende:
Amerikaanse Sinterklaas.
[ afbeelding ]
Jij wilde over herstelbetalingen beginnen. Ik niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je begint zelf over witte pieten. Wel ontopic blijven!
Het enige brandend kruis waar Sint en Piet last van hebben is als Sinterklaas te lang op z'n schimmel heeft gereden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo aan die handen te zien African-American en met een biertje. Beter dan een brandend kruis, toegegeven.
Ben je het er over eens dat de VN er niet goed aan doet om dit onderzoek te mixen met het vraagstuk van herstelbestalingen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij wilde over herstelbetalingen beginnen. Ik niet.
Open een ander topic daarvoor
haha... dat is ontopic.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben je het er over eens dat de VN er niet goed aan doet om dit onderzoek te mixen met het vraagstuk van herstelbestalingen?
alleee......... niet zo depri.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
die VNdame is wel het toppunt idd
misschien moeten we de hele boel toch maar afblazen want hier gaat echt niemand overheenkomen volgend jaar hoor tenzij god zichzelf laat zien en zegt 'wtf is deze nu weer, waarom denken jullie dat ik dit hele land onder water heb gezet de laatste keer dat ik hier was'
dan ist oke...als je maar genietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef sp3c het volgende:
het was een goede grap vriend![]()
volle zalen hoor
Die dame die het onderzoek leidt heeft dat gezegd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
haha... dat is ontopic.
Heeft iemand van de VN dan iets gezegd daarover ? 1 persoon? of 300 personen ....?
Algemene uitspraak van de hoogste vergadering ? Hoe heet dat geval ?
Klopt .... niet dit mixen . Is niet goed
Hehe, eindelijk ergens over eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
haha... dat is ontopic.
Heeft iemand van de VN dan iets gezegd daarover ? 1 persoon? of 300 personen ....?
Algemene uitspraak van de hoogste vergadering ? Hoe heet dat geval ?
Klopt .... niet dit mixen . Is niet goed
wat zei ze letterlijk ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die dame die het onderzoek leidt heeft dat gezegd.
quote:
Niet perfekt letterlijk, maar NRC lijkt me gerenommeerd genoeg.quote:Eind november overleggen de VN-rapporteurs over het Nederlandse antwoord. Een van hen, de Jamaicaanse hoogleraar Verene Shepherd, gaat eerst naar Suriname om met de commissie voor herstelbetalingen te spreken. Financiële genoegdoening voor de slavernij moet in de discussie worden betrokken, zegt zij telefonisch. Die commissie onderzoekt de mogelijkheid schade van de slavernij op Nederland te verhalen.
Bron: http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)-knecht-zwarte-piet/
Dankje. Ik was het tegengekomen in één van de topics hierover, maar kon het niet meer terugvinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Niet perfekt letterlijk, maar NRC lijkt me gerenommeerd genoeg.
Ik zie het.Kennelijk refereerde ze naar de sintdiskussie , volgens de NRC.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Niet perfekt letterlijk, maar NRC lijkt me gerenommeerd genoeg.
Dat is toch discriminatie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef eigendeegcookie het volgende:
Verbod op discriminatie
Discriminatie is in Nederland bij wet verboden. In artikel 1 van de grondwet staat dat iedereen in Nederland recht heeft op een gelijke behandeling. Aanzetten tot haat en discriminatie is ook strafbaar.
Discriminatiegronden
Volgens de grondwet is discriminatie verboden op grond van:
ras; bijvoorbeeld wanneer iemand de toegang wordt geweigerd tot een café vanwege zijn huidskleur.
aldus Rijksoverheid.nl.
Dus Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, tenzij hij zwart is , dan komt hij er niet in!
vervelende aan zo'n lange reeks is dat je iedere keer dezelfde grappen tegenkomt en ze zijn niet allemaal even goed voor herhaling vaatbaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef eigendeegcookie het volgende:
Verbod op discriminatie
Discriminatie is in Nederland bij wet verboden. In artikel 1 van de grondwet staat dat iedereen in Nederland recht heeft op een gelijke behandeling. Aanzetten tot haat en discriminatie is ook strafbaar.
Discriminatiegronden
Volgens de grondwet is discriminatie verboden op grond van:
ras; bijvoorbeeld wanneer iemand de toegang wordt geweigerd tot een café vanwege zijn huidskleur.
aldus Rijksoverheid.nl.
Dus Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, tenzij hij zwart is , dan komt hij er niet in!
En als mod lees je ze al-le-maalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
vervelende aan zo'n lange reeks is dat je iedere keer dezelfde grappen tegenkomt en ze zijn niet allemaal even goed voor herhaling vaatbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |