Badass. Ik ben voor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer mooi zijn.
Ik vind dat de SGP vrouwen mag uitsluiten, als ze dat willen. Dan zoeken vrouwen die wel mee willen doen toch lekker een andere club? Helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef Friek_ het volgende:
Zoals ik al zei in het vorige topic:
[..]
Het ergste is nog dat diezelfde Kerstman niet veel meer voorstelt dan een door de Amerikanen en Coca Cola misvormde Sinterklaasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Neem maar genoegen met de Kerstman. Geweldig.
quote:'Als zwart persoon voel ik, dat als ik in Nederland zou wonen, ik me ertegen zou verzetten. Als lid van de onderzoeksgroep ben ik verplicht meer onderzoek te doen, maar als zwart persoon zou ik me er zeker tegen verzetten.' Verene Shepherd
Wel mooi als dat gespuis met Pakjesboot 12 de haven binnen komt varen.quote:
Mogen mensen, organiserende comités, dat zelf bepalen? Meer vraagt niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien we Sinterklaas en zijn knecht enkele kinderen in de zak stoppen. Ze worden meegenomen naar Spanje, waar ze nog verder gestraft zullen worden. De ouders kijken ietwat angstig, maar kunnen er niets aan doen. Dit vormt niet langer onderdeel van onze traditie, aangezien onze standpunten over opvoeding (straffen en belonen) zijn veranderd. Maar waarom kan dit wel veranderen, maar iets lulligs als een Piet niet?
Met dank aan een bekende voor deze afbeelding en tekst.
Die nadruk ook op het feit dat ze zwart is. Dat boeit toch ook geen kut ofwel?quote:
Dit in promotie voor het Sinterklaasfeest stekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef zwarteweduwe het volgende:
Als ik het goed zie http://www.rijksbegroting(...)ing,kst186605_8.html gaat er per jaar iets van 40 mln naar de UN.
Ik zie een bezuinigingspostje?
Het heeft inderdaad wel meer bekendheid nodig....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit in promotie voor het Sinterklaasfeest steken
Volgens mij wordt zij gespeeld door een blanke vrouw die een stereotype domme, dikke negerin neerzet.quote:
Die hebben we hier op FOK! ook, amenth en gulmez, nepturken om turken in een slecht daglicht te stellen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt zij gespeeld door een blanke vrouw die een stereotype domme, dikke negerin neerzet.
Ik vind het racisme.
Positieve promotie uiteraard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad wel meer bekendheid nodig....
Zij ziet volgens mij in elke hoek wel iets racistischquote:
Grote kans dat ze baan alleen maar heeft omdat ze een zwarte vrouw isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die nadruk ook op het feit dat ze zwart is. Dat boeit toch ook geen kut ofwel?
Weet ik eigenlijk niet. Kennelijk wordt de uiterlijke verschijning van de hoofdfiguren toch als wezenlijker gezien dan de handelingen die ze verrichten. De Kerstman is eigenlijk ook onze Sinterklaas getooid in een muts en een bontjas, maar we zien die twee ook niet als hetzelfde personage.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien we Sinterklaas en zijn knecht enkele kinderen in de zak stoppen. Ze worden meegenomen naar Spanje, waar ze nog verder gestraft zullen worden. De ouders kijken ietwat angstig, maar kunnen er niets aan doen. Dit vormt niet langer onderdeel van onze traditie, aangezien onze standpunten over opvoeding (straffen en belonen) zijn veranderd. Maar waarom kan dit wel veranderen, maar iets lulligs als een Piet niet?
Met dank aan een bekende voor deze afbeelding en tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |