Werkt bij mij gewoon nog? GALAXY Note II, maar bij de andere 2 SIII 4G's in huis ook.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb een nieuwe S3 4g met 4.3
Screenshots moeten tegenwoordig op een zware kut manier,
Is er een manier om gewoon weer Home+power button te krijgen?
hebben die ook 4.3?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Werkt bij mij gewoon nog? GALAXY Note II, maar bij de andere 2 SIII 4G's in huis ook.
die sub 200 modellen zijn zo kak, die moet je niet willen. Dan liever een tweedehandsje voor een leuke prijs.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:29 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat modellen, geen idee hoeveel ze kosten. Maar goed, voor 20 euro meer dan de Ace 2 heb je dus een Moto G, welke toch aanzienlijk beter is.
Dat geloof ik graag, ik heb zelf een Ace2 en baal echt dat ik niet voor een paar tientjes extra een S3 mini had gekocht. Maar vrijdag ga ik wrs de normale S3 kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:29 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat modellen, geen idee hoeveel ze kosten. Maar goed, voor 20 euro meer dan de Ace 2 heb je dus een Moto G, welke toch aanzienlijk beter is.
Had ik met mn Ace2, in de zomervakantie opgestuurd, na een maand weer terug gehadquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:01 schreef GimmeGore het volgende:
Ik probeerde te updaten en nu doet mijn telefoon het niet meer. Hij start niet meer op
Had ik net het ene probleem opgelost door een nieuwe batterij te kopen, heb ik dit weer
Dat idee heb ik na mijn Ace2 ook, daarom koop ik de S3 nieuw ipv de S4. 125 euro verschilquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die sub 200 modellen zijn zo kak, die moet je niet willen. Dan liever een tweedehandsje voor een leuke prijs.
Ik denk dat dat eerder te maken heeft met de populariteit van een toestel. De S2 en S3 zijn onwijs populaire toestellen, natuurlijk hebben ze daar altijd wel onderdelen van in voorraad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef mapima het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, ik heb zelf een Ace2 en baal echt dat ik niet voor een paar tientjes extra een S3 mini had gekocht. Maar vrijdag ga ik wrs de normale S3 kopen.
Probleem met toestellen als de MotoG is echter wel, dat als bv de laadconnector kapot is of het scherm, je die bij geen enkele Turk kan laten repareren. Mijn S2 had bv ooit een kapotte laadconnector en die was voor 35 euro in een paar minuten gerepareerd. Voor de MotoG zullen er dan onderdelen besteld moeten worden? En daarnaast heeft de reparateur mij vertelt, dat reparaties met de Samsung eigenlijk altijd goed gaan, maar HTC al veel minder gaat en we weten niet hoe dat met Motorola zit...
Ik heb een S3, niet de 4G versie en ik maak screenshots door gewoon over het beeldscherm te vegen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb een nieuwe S3 4g met 4.3
Screenshots moeten tegenwoordig op een zware kut manier,
Is er een manier om gewoon weer Home+power button te krijgen?
In welk opzicht? Heb hem nu anderhalve week de Moto G terwijl mijn SIII gerepareerd wordt;quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die sub 200 modellen zijn zo kak, die moet je niet willen. Dan liever een tweedehandsje voor een leuke prijs.
en dat vind je gewoon? ik vind het zwaar irritantquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik heb een S3, niet de 4G versie en ik maak screenshots door gewoon over het beeldscherm te vegen...
Heb pas nog geupgrade naar 4.3
dat is de enige uitzondering.quote:Op donderdag 2 januari 2014 05:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In welk opzicht? Heb hem nu anderhalve week de Moto G terwijl mijn SIII gerepareerd wordt;
-Stock Android, out of the box 4.3 met upgrade naar 4.4.2
-beter (koptelefoon)geluid dan de SIII
-betere accuduur dan de SIII (haal met gemak een dag, bij miniem gebruik 3 dagen)
-kleiner scherm dus met gemak met 1 hand te bedienen
Enige nadeel (voor sommigen) zal zijn dat het geheugen niet uitbreidbaar is.
Al met al betwijfel ik of ik mijn SIII überhaupt nog ga gebruiken als hij gerepareerd is, de Moto G biedt een heel stuk meer waard voor zijn geld.
Dat vind ik gewoon ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en dat vind je gewoon? ik vind het zwaar irritant
Factory reset laat de meldingen verdwijnen maar het meldingenscherm kreeg ik niet terug helaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:35 schreef Catch22- het volgende:
Factory reset. Of anders zelfs de firmware nog een keer flashen
Voor de S4 kan je ook nog extra grote accu's kopen http://www.amazon.com/Gor(...)cm_cr_pr_product_topquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef Jiang153 het volgende:
Zal ik ook een S4 kopen? Heb nou nog een Sony Xperia S, maar kan over een maandje verlengen. Opzich doet deze telefoon het wel en kom ik als ik niet te intensief erop zit nog de dag door.
Heb wel gekeken en blijkbaar heeft deze mobiel een batterij met 1750 mah en de S4 2600 mah. Ik neem aan dat ik met die telefoon al helemaal de dag doorkom
Ja je hebt ook eentje van 7500 mahquote:Op zondag 5 januari 2014 00:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Voor de S4 kan je ook nog extra grote accu's kopen http://www.amazon.com/Gor(...)cm_cr_pr_product_top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |