Hoi Elvie!quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Elvi het volgende:
En toen was het weer stil
Zeg waar zijn de andere vrouwen in dit topic? Of is dit eigenlijk alleen een slowchat voor mannen?
quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Elvi het volgende:
Ja dat vind ik ook altijd irritant... Ze weten dat ik geen/weinig geld heb en dan toch van die dure dingen plannenIk heb na n tijdje ook gewoon gezegd dat ik ook wel thuis wilde lunchen of een broodje mee van huis wilde nemen
Mja..... dat kan ik begrijpen...quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dit is precies dus wat ik meemaak, weet je was nooit een probleem.
En dan zit je samen joh we gaan gezellig dit en dat.
En ik zit te denken tja mss is voor hun 3 tientjes ofzo weinig.
Voor mij een week eten zeg maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vindt t onwijs kut zo
Wat een vrienden danquote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat heeft dan weer nooit iemand tegen me gezegd
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sjonge, ik sta in dit topicdeze reeks niet eens in de top 10Hoe kan dat nouuuuuuu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: En weer een vrouw on top![]()
En in welke top sta ik nu weer boven aan?
Faxie is zeker werken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dacht even dat ik de lapo had
Ik sta gewoon op 1quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:24 schreef PeuRac het volgende:
5e plek maar?in Singles was dat veel beter
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op 1
ja ik had dit in een post kunnen doen, but why would I
Ben je gek, liefst nog door elkaar en graaf die post van de vorige maand ook nog even op.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op 1
ja ik had dit in een post kunnen doen, but why would I
Dat is dan ook een prima plekquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik er direct onder. Onder -Engel-
Hee koffiequote:
Klootzakken zijn het. Nee faxie zal wel aan het poepen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren al, slavendrijvers zijn 't
Welke post?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je gek, liefst nog door elkaar en graaf die post van de vorige maand ook nog even op.
Tnx voor de tip!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je gek, liefst nog door elkaar en graaf die post van de vorige maand ook nog even op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |