Goeden lokpostquote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Greys het volgende:
JA WANT DIE DAG WORDT BEKEND GEMAAKT WIE ER GAAT VOOR NEDERLAND, NAAR HET EUROVISIE. DUS HET IS TEVENS EEN BEETJE ESF MEET ROOZJEE![]()
Dat kunnen we dan evalueeeeeeren
quote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Greys het volgende:
JA WANT DIE DAG WORDT BEKEND GEMAAKT WIE ER GAAT VOOR NEDERLAND, NAAR HET EUROVISIE. DUS HET IS TEVENS EEN BEETJE ESF MEET ROOZJEE![]()
NOEM HET SONGFESTIVAL MAAR ZONDER REDEN, PWAHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
GEWOON KEIHARD SCHREEUWEN ZONDER REDEN HAHAHAAAAAAAAAAAHAAA
Ist wat?quote:Op zondag 17 november 2013 20:57 schreef sp3c het volgende:
de 25ste is mijn snor exact een maand oud, dat vraagt ook wel om een feestje denk ik
Ach, zolang jij een rondje geeft, geef ik wel een compliment heur.quote:
PICSORITDIDNOTHAPPEN!quote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
CAT GAAT DE DAG NA SJOELEN NAAR DE SAUNA MET MIJ, LEUK EEJ!?
ja mooi verhaal welquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, zolang jij een rondje geeft, geef ik wel een compliment heur.Ik ben niet zo moeilijk.
Wij maken wel een foto voor je heur.quote:
halve appelkruimel en een halve van die kruisraket aub mevrouw Catquote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Kan ik trouwens al vlaaibestellingen noteren?
Ik had het kunnen weten.quote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
halve appelkruimel en een halve van die kruisraket
alsof dat nog niet bekend is.quote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Greys het volgende:
DAT IS WAAR, DAT HAD OOK GEKUND!quote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik zet je er tenminste niet bij zonder dat je je hebt aangemeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |