Klopt als een busquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik niet gek was geweest dan had ik niet op Fok! gezeten hè?
Nah, verre vanquote:
Ik heb hier nog wel een stok van 200 km lang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom toch vaak in Duitsland, dan kan ik hem wel meenemen.
Maar ja dan moeten we meeten
Ik leg hem wel daaropquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een stok van 200 km lang.
Hihi, straks word ik nog verlegenquote:
Cutiequote:
Te veel moeite.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we allemaal zo gaan typen
reclame?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef essnhills het volgende:
Mn telefoonreclame is gelukkig wel weer Nederlands. Niet meer in het Duits
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijers.. Ik ben blijkbaar niet eens goed genoeg voor de Action.. ja of juist te goed..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef Miniem het volgende:
solliciteer je gisteren op iets, vandaag een mailtje dat er een betere kandidaat zou zijn.
Flikker op zeg
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef essnhills het volgende:
Mn telefoonreclame is gelukkig wel weer Nederlands. Niet meer in het Duits
Teveel werk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik gisteren ook gesolliciteerd, dat is afwachtenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:58 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Lijers.. Ik ben blijkbaar niet eens goed genoeg voor de Action.. ja of juist te goed..
Klopt.quote:
Ja die reclamebanners waar je direct heensurft als je even misklikt.quote:
Bedankt.quote:
Goed dat je het probeert.quote:
je had gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:58 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Lijers.. Ik ben blijkbaar niet eens goed genoeg voor de Action.. ja of juist te goed..
ik krijg tegenwoordig vaak duitse reclames op youtubequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die reclamebanners waar je direct heensurft als je even misklikt.
Die waren bij mij gisteren in het Duits om 1 of andere reden
quote:
Ze nemen liever iemand aan zonder papieren dan iemand met papieren..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook gesolliciteerd, dat is afwachten
haksequote:
Ja!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je had gesolliciteerd?
[..]
ik krijg tegenwoordig vaak duitse reclames op youtube
Minimum leeftijdsgrens?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:01 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ze nemen liever iemand aan zonder papieren dan iemand met papieren..Dan weet je het even..
Oja, en je moet onder de minimum leeftijdsgrens vallen..
Ik ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:01 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Achja.. Is echt te veel werk jaHad na 2 letters al geen zin meer..
Hè wat? Jouw 700e post hier?quote:
je moet dus gewoon dom en goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:01 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ze nemen liever iemand aan zonder papieren dan iemand met papieren..Dan weet je het even..
Oja, en je moet onder de minimum leeftijdsgrens vallen..
Ja, zoiets..quote:
Okquote:
JA! Nou ja, niet in alle gevallen natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet dus gewoon dom en goedkoop zijn.
Straks wordt ik daar nog aangenomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet dus gewoon dom en goedkoop zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |