JA, GOED ZO!quote:
GHEHEHEHE. NIET WEGGAAN HOORquote:
ALS JULLIE NU OOK NOG MET VAN DIE KUT UIEN KOMENquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GHEHEHEHE. NIET WEGGAAN HOOR
MIJN USERICON IS TOCH NIET KUT?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ALS JULLIE NU OOK NOG MET VAN DIE KUT UIEN KOMEN
HOI SPATIELOOSquote:
moet je appels gaan plukken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:36 schreef LittleBrownie het volgende:
VANDAAG IS ER OOK EEN APPLE EVENT, SPANNEND.
IK HEB HET OVER UIENquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MIJN USERICON IS TOCH NIET KUT?
DAAR GA JE VAN HUILENquote:
fappen op getekende meisjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:42 schreef Spatieloos het volgende:
Sommige manga zijn niet goed voor mijn /r/nofap challenge :/
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
fappen op getekende meisjes
WAT IS DEZENquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:36 schreef LittleBrownie het volgende:
VANDAAG IS ER OOK EEN APPLE EVENT, SPANNEND.
Getekende meisjes zijn veel perfecter dan echte meisjes!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
fappen op getekende meisjes
Beertjequote:
Alleen verhoudingsgewijs, maar het kan nooit tippen aan echte meisjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Getekende meisjes zijn veel perfecter dan echte meisjes!
Miniempjequote:
KUSJE TERUG.quote:
Echt nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Getekende meisjes zijn veel perfecter dan echte meisjes!
quote:
Essquote:
Dat is maar een mening, echte meisjes hebben overal imperfecties! Ik heb nog nooit een moedervlek gezien op een mangameisjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen verhoudingsgewijs, maar het kan nooit tippen aan echte meisjes.
Nexus 5.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het boeit me niet meer hoor.
Fuubjequote:
True truequote:
Sorry, maar zelfs jij bent niet perfect! (wel bijnaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt nietzo ben ik niet getekend
Gekke meidquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry, maar zelfs jij bent niet perfect! (wel bijna./hossel)
Denk het wel, maar ik hoop niet dat ze weer hetzelfde doen.quote:
Ik welquote:
Als ik niet gek was geweest dan had ik niet op Fok! gezeten hè?quote:
Ik kom toch vaak in Duitsland, dan kan ik hem wel meenemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik hoop niet dat ze weer hetzelfde doen.
Geen zin om zo'n ding uit een ander land te moeten plukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |