Helemaal niet. Het is alleen onmogelijk als er een tank spawned. Maar dat is niet altijd het geval.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:37 schreef bobbernaut het volgende:
VERDOMME HOE LASTIG IS HET OM EEN STRAALJAGER TE KRIJGEN
Die teringlijer doet er 3 kwartier om om er in te stappen, hij wilt eerst dat hele ding aan gort trappen enzo..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef Lisker het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is alleen onmogelijk als er een tank spawned. Maar dat is niet altijd het geval.
Hehe. Beide pookjes indrukken volgens mij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:28 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet weet hoe ik moet taunten, anders stak ik een middelvinger op!
Jeeeeez gast. Je hebt ook 0,0 geduld. Je gaat de basis in, rijdt die hangar in, stopt in het vliegtuig en vliegt weg. En je moet opletten dat je niet neergeschoten wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die teringlijer doet er 3 kwartier om om er in te stappen, hij wilt eerst dat hele ding aan gort trappen enzo..
Fack dit ik ga wel glitchen.
Ik vind dat stiekem juist wel grappig, megacrashes in de eerste bochtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Komt er ook ooit nog een no collision optie voor races?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:52 schreef bobbernaut het volgende:
Wilt iemand 1 motorrace doen en mij laten winnen?
Ja al die flikkers hebben catchup uit, als je dan als laatste begint eindig je 9/10 laatstequote:
Catchup aan/custom uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja al die flikkers hebben catchup uit, als je dan als laatste begint eindig je 9/10 laatste
De basis inkomen is al kut..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:54 schreef Lisker het volgende:
[..]
Jeeeeez gast. Je hebt ook 0,0 geduld. Je gaat de basis in, rijdt die hangar in, stopt in het vliegtuig en vliegt weg. En je moet opletten dat je niet neergeschoten wordt.
Ketchup hoort ook uit. Maar als je het perse aan wilt host je er zelf toch een..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja al die flikkers hebben catchup uit, als je dan als laatste begint eindig je 9/10 laatste
En iedereen doet dat juist andersomquote:
Dat is simpel, je rijdt door die tunnel onder de basis door. Aan de andere kant daarvan is een ramp aan de rechterkant van de tunnel. Neem een goede aanloop en je bent erin.quote:
dit vind ik opzich de leukste manier, alleen jammer dat je op die manier nix aan je eigen auto's hebt.quote:
Ben het er pertinent mee oneens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:00 schreef kensei het volgende:
Ik heb weer even wat mensen uit de crew gedemote/promote als iemand van de commissioners/crewleiding het hier niet mee eens is stuur me dan even een PM/DM
ben weer luitjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:00 schreef kensei het volgende:
Ik heb weer even wat mensen uit de crew gedemote/promote als iemand van de commissioners/crewleiding het hier niet mee eens is stuur me dan even een PM/DM
Jij snapt er niks van. Custom moet ook uit gezien het feit dat higher levels getunede auto's hebben en lower levels niet. Daarmee maken de lower levels gelijk al minder kans op de eerste plek. Daar is toch helemaal niks eerlijks aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:00 schreef Painore het volgende:
Jullie snappen het echt niet...
Traffic UIT
Ketchup UIT
Custom AAN
Als je op dit moment nog geen geupgrade elegy hebt, doe je wel iets fout hoor. Kost maar iets van 130k om die volledig up te graden, en de auto zelf is gratisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Custom moet ook uit gezien het feit dat higher levels getunede auto's hebben en lower levels niet. Daarmee maken de lower levels gelijk al minder kans op de eerste plek. Daar is toch helemaal niks eerlijks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |