Sowieso verdien je vrij weinig aan racen met de FOK!ers. Meest ideale om te cashen is met max 4 mensen korte races doen, dan verdien je belachelijk snel veel geldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging gisteren nog even random racen en daar werd ik 9/10 eerste =/= meer cash. Dat schiet tenminste beter op i.t.t. racen wanneer Painore host.
Het enige nadeel is wel dat er meer beukers zijn, dus je moet slim spelen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Oh ben jij dat
Lastig om al die stemmen aan fok accounts te koppelen
Gister was ik nog 1100 km bij mn ps3 vandaan, lijkt me sterk dat ik het wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die ja, jij reed ons toch gister allemaal dood of was dat iemand anders?
Dat was raiders pannenkoek, raze is een gerespecteerd crewlidquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die ja, jij reed ons toch gister allemaal dood of was dat iemand anders?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Dat was raiders pannenkoek, raze is een gerespecteerd crewlid
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gister was ik nog 1100 km bij mn ps3 vandaan, lijkt me sterk dat ik het was
Valt wel mee. Als custom vehichles uitstaat dan is het prima te doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Sowieso verdien je vrij weinig aan racen met de FOK!ers. Meest ideale om te cashen is met max 4 mensen korte races doen, dan verdien je belachelijk snel veel geld
Haha. Dat zag er echt grappig uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:11 schreef Laat77 het volgende:
Mima reed gisteren per ongeluk over me heen, toen hij uit zijn garage kwam.
Wanneer komt die? Als R* doorheeft dat je luchtstreepjes kan kopen en dat ook gaat lopen verneuken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als de Android versie van iFruit uitkomt
Bij de volgende update kosten de luchstreepjes twee keer zoveelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Wanneer komt die? Als R* doorheeft dat je luchtstreepjes kan kopen en dat ook gaat lopen verneuken?
Dan zal ik ze nog ff snel aanschaffenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij de volgende update kosten de luchstreepjes twee keer zoveel
Als je met 4 man raced ipv 16 heb je 4x zoveel kans om te winnen en je krijgt dan evenveel geld dus het valt zeker niet mee het verschilquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als custom vehichles uitstaat dan is het prima te doen.
[..]
Haha. Dat zag er echt grappig uit.
Ik reageerde op het eerste gedeelte van de zin.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je met 4 man raced ipv 16 heb je 4x zoveel kans om te winnen en je krijgt dan evenveel geld dus het valt zeker niet mee het verschil
Laat ze eerst de shit werkend krijgen en alles implementeren, want we hebben nu minder dan de halve game. We missen een hele hoop missies, en heists.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:24 schreef Furdinand het volgende:
Was er trouwens al een datum voor de eerste dlc?
Ik mag al blij zijn als ik niet laatste wordt, dus niet zeurenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben nog maar 2 keer 1ste geworden met racen met FOK!kers... In het begin van het spel won ik best veel maar iedereen wordt beter
BALLYYYYYquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik mag al blij zijn als ik niet laatste wordt, dus niet zeuren
Jammer dat ik niet weet hoe ik moet taunten, anders stak ik een middelvinger op!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Dat zag er echt grappig uit.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Krijg net te horen dat internet er binnen 5 minuten weer uit ligt.
Ik ga dus maar weer ff slapen ofzo,
Tot snel.. hoop ik.
Ik stond 1x aan kop gisteren op route 68, duurde 3 sec en eindigde als een na laatstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |