Ik promote je vanavond wel weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
ben ik opeens demotedvoor het net zo leuk als luitenant
quote:
#YOLOquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Jonge jij ging gister over lijken om te winnen
Oh ben jij datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:58 schreef Furdinand het volgende:
Wie denk je dat er altijd "rally" en "godverdekutjebef" roept.
Ik weet niet wie er nu aan het demoten is maar ik heb een paar dagen geleden ook een paar gedemote vanwege inactiviteit op het forum en op gta onlinequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef Laat77 het volgende:
Waarom zijn er mensen gedemoted? Niet dat ik het erg vindt, maar vroeg het me gewoon af.
Ik begin iedereen nu ook een beetje te herkennen. Maar meer door de kwaliteit van microfoon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Oh ben jij dat
Lastig om al die stemmen aan fok accounts te koppelen
racen met painore is dan ook van een hoger niveauquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging gisteren nog even random racen en daar werd ik 9/10 eerste =/= meer cash. Dat schiet tenminste beter op i.t.t. racen wanneer Painore host.
Het enige nadeel is wel dat er meer beukers zijn, dus je moet slim spelen.
Zit nu met die RaZe_1991 te racen en hij zit nog steeds in de crew?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er nu aan het demoten is maar ik heb een paar dagen geleden ook een paar gedemote vanwege inactiviteit op het forum en op gta online
Die???quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:04 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Zit nu met die RaZe_1991 te racen en hij zit nog steeds in de crew?
Sowieso verdien je vrij weinig aan racen met de FOK!ers. Meest ideale om te cashen is met max 4 mensen korte races doen, dan verdien je belachelijk snel veel geldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging gisteren nog even random racen en daar werd ik 9/10 eerste =/= meer cash. Dat schiet tenminste beter op i.t.t. racen wanneer Painore host.
Het enige nadeel is wel dat er meer beukers zijn, dus je moet slim spelen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Oh ben jij dat
Lastig om al die stemmen aan fok accounts te koppelen
Gister was ik nog 1100 km bij mn ps3 vandaan, lijkt me sterk dat ik het wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die ja, jij reed ons toch gister allemaal dood of was dat iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |