Oh ja volgens de USA idd http://www.nu.nl/buitenla(...)eren-volgens-vs.htmlquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:08 schreef sasquatsch het volgende:
Je vergeet nog de AIVD, FSB, Mossad, etc.
Diplomaat zijn lijkt me wel tof, met 120 km/u en bezopen kop door rode stoplichten knallen.quote:
Ik ben er ooit voor naar Den Haag geweest ,,, Maar ging niet door ... Misschien dat ik nu meer kans maakquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Diplomaat zijn lijkt me wel tof, met 120 km/u en bezopen kop door rode stoplichten knallen.
Nee meen ik echt Piet Piraat, wat een gezeur over wel of geen zwarte piet, kinderen zien dat niet, volwassenen maken er zo een heisa van. ik had 1 favo Piet uit mijn jeugd, Piet Romer de hoofdpiet en deze nieuwe Sinterklaas vind ik ook weinig, weet nog wel met Bram vd Vlugt die speelde in een toneelstuk dat mijn oudste riep, he mam die heeft dezelfde stem als Sinterklaas maar ze legde de link nog niet, ze was een jaar of 5. Nee Sinterklaas heb ik mooie herrineringen aan, mijn jeugd en dat van mijn kinderen, toen maakte ik er altijd een feest van, en nu met die kleine erbij vieren we al 2 jaar weer Sinterklaas.quote:
Zwarte Piet is geen negerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee meen ik echt Piet Piraat, wat een gezeur over wel of geen zwarte piet, kinderen zien dat niet, volwassenen maken er zo een heisa van. ik had 1 favo Piet uit mijn jeugd, Piet Romer de hoofdpiet en deze nieuwe Sinterklaas vind ik ook weinig, weet nog wel met Bram vd Vlugt die speelde in een toneelstuk dat mijn oudste riep, he mam die heeft dezelfde stem als Sinterklaas maar ze legde de link nog niet, ze was een jaar of 5. Nee Sinterklaas heb ik mooie herrineringen aan, mijn jeugd en dat van mijn kinderen, toen maakte ik er altijd een feest van, en nu met die kleine erbij vieren we al 2 jaar weer Sinterklaas.
Nederland is bij de VN het lieve jongetje van de klas die je moet "knuffelen"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:56 schreef sacha het volgende:
ik vraag mij af wanneer de VN zich gaat buigen over de Nederlandse zeikcultuur
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zwarte Piet is geen neger
http://www.dumpert.nl/med(...)t_is_geen_neger.html
Ja ik las het ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nij-en-moet-stoppen/
Wat dacht je van al die professionele Pieten die straks de WW in moeten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik las het ook![]()
Huilende kindertjes, Bart Smit failliet en overbodig snoepgoed naar de voedselbanken....
In Amsterdam hebben ze een jaar of 10 geleden al divers gekleurde Pieten gehad, om te janken was dat. Kinderen begrepen het ook helemaal niet....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:55 schreef sasquatsch het volgende:
Krijgen we straks Sinterklaas met allerlei Pieten (wit, zwart, geel, rood, etc) of zonder Pieten, zoals voor 1850.
En Dieuwertje die geen programma meer mag maken ....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die professionele Pieten die straks de WW in moeten.
Als dit werkelijk doorgaat, dan breekt toch wel de pleuris uit... [ afbeelding ]
Bovendien is hij een zeer gewaardeerde volksheld. Ik snap niet wat daar discriminerend aan is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]Hij heeft het bij het rechte endje, echt nooit aan gedacht dat zwarte piet een negert is, vroeger als kind al niet, zwarte Piet is gewoon zwarte Piet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:21 schreef cafca het volgende:
Ja, en Zwarte Piet was een slaaf die door Sinterklaas bevrijd is en uit dank Sinterklaas (vrijwillig!) bleef dienen. Dus eigenlijk een uitstekend statement tegen de slavernij.
Daarnaast, waar Zwarte Piet vroeger nog echt de knecht was van de Sint, ook om kinderen bang te maken, is die rol de laatste jaren ook steeds meer verschoven naar een gelijkwaardige metgezel. En zo heeft die traditie zich toch enigszins aangepast aan de tijd. En dat hele discriminatieverhaal is gewoon bullshit!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:01 schreef sacha het volgende:
tijd voor een griepepidemie, kan men daar over zeiken
Zijn we straks een paar weekjes van je afquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik dit jaar niet meer als het kan, heb al 4 keer de griep gehad en vanmiddag de griepprik, dus ik sla eens een jaartje over.
Die zak zwart zaad had ik gemist, je kan er ook op gaan zittenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef sacha het volgende:
blaadjes op het spoor, kerstdrukte in de supermarkt, de kerstkilo's, het stomme kerstpakket, miljoenen aan vuurwerk, de lange saaie winter, de uitblijvende lente, de paaseitjes welke te vroeg in de winkel liggen, het uitblijven van de zomer, de te hoge temperaturen in de zomer, de kilo's die er weer af moeten in de zomer, de zomer waar geen einde aan lijkt te komen, de griepprik, sinterklaas snoepgoed wat te vroeg in de winkel ligt, zwarte piet en natuurlijk het hele jaar door: DE CRISIS!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn we straks een paar weekjes van je af
dat schreef sjoef ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zak zwart zaad had ik gemist, je kan er ook op gaan zitten
jij verdient een Fok lintje!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]Al ben ik zo ziek, ik sleep me gewoon naar FOK, oke ik sleep dan me lap wel mee naar bed
Heb liever een lintje van Maxima, mag ze persoonlijk ook komen opspeldenquote:
Er is ook MI5,MI6.bvb,enz.quote:
Ja doorgestuurd - ik had geen keuze.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, jij bent doorgestuurd door Lienekien om hier te komen posten.
jawel... toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja doorgestuurd - ik had geen keuze.
- hallo 40 plussers!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW / [BNW SC] #81 Waar Blaadjes in spanning zit om AJAX
Je bent van harte welkom Tingo
Ja- en bvb.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:06 schreef sacha het volgende:
[..]
en enz.![]()
hoi Tingo, welkom hiero, meld je je even bij de conciërge?
Nee hoor, dat hoeft niet, steek maar van wal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja- en bvb.![]()
Oh jeetje - moet ik ID en verblijfsvergunning bij me hebben?
OK, Ja laat maar horenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet, steek maar van wal.
Oh ja, bij deze dan, dus ... Tingo ... Breek maar los..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat moet je aan Tingo vragen, niet aan mij
Hoi, tis gezellig hierquote:
Sorry maar m'n Nederlands is niet erg goed.....en ik weet niet wat 'steek maar van wal' betekent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja, bij deze dan, dus ... Tingo ... Breek maar los..
Zeg wat je wil, niemand die zich er aan ergerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar m'n Nederlands is niet erg goed.....en ik weet niet wat 'steek maar van wal' betekent.
http://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=van%20wal%20stekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar m'n Nederlands is niet erg goed.....en ik weet niet wat 'steek maar van wal' betekent.
Donder toch eens op met die kut linksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=van%20wal%20steken
ik help Tingo even, als je méteen begint te schelden schrik je Tingo af, wacht nog effe 10 minuten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die kut links
Dankje wel - ik heb al wat geleerd!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik help Tingo even, als je méteen begint te schelden schrik je Tingo af, wacht nog effe 10 minuten.
Doe ik. Ik ben toch gewend met flauwe grapjes over m'n taal gebruik en ik vind het niet erg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, niemand die zich er aan ergerd
Nee hij/zij geeft het aan. Niks mis mee. Jij schrikt mensen af met je ik weet het beter linkjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik help Tingo even, als je méteen begint te schelden schrik je Tingo af, wacht nog effe 10 minuten.
Zo is het ook....maar 'n link hier en daar is ok toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hij/zij geeft het aan. Niks mis mee. Jij schrikt mensen af met je ik weet het beter linkjes.
Het is maar hoe je het bekijkt. En het is een forum, leer dat nou eens. We lullen hier
Ah, maar ik dacht dat Tingo wilde weten wat ''van wal steken'' betekent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hij/zij geeft het aan. Niks mis mee. Jij schrikt mensen af met je ik weet het beter linkjes.
Het is maar hoe je het bekijkt. En het is een forum, leer dat nou eens. We lullen hier
Als je maar 40 plus bentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Doe ik. Ik ben toch gewend met flauwe grapjes over m'n taal gebruik en ik vind het niet erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat dacht ik ook, gaat sneller dan uitleggen toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zo is het ook....maar 'n link hier en daar is ok toch?
Beide zijn goed,dankje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, gaat sneller dan uitleggen toch?
Hahahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, gaat sneller dan uitleggen toch?
Diplomatiek typje, jij gaat voor goede lieve vrede?quote:
Ik vind dat Nederlands wel meevallen, gewoon leesbaar wmbquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
Tingo, waar kom je vandaan, dat je Nederlands niet zo goed is ?
Hij begint er zelf over dus ik vraag het alleen maar ...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederlands wel meevallen, gewoon leesbaar wmb
Ik heb het hier inderdaad weleens erger gelezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederlands wel meevallen, gewoon leesbaar wmb
Het ging ook over een spreekwoord, dat is wat lastigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij begint er zelf over dus ik vraag het alleen maar ...
Was geen kritiek, ik gaf gewoon mijn meningquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:50 schreef chufi het volgende:
Hij begint er zelf over dus ik vraag het alleen maar ...
Zouzouquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het hier inderdaad weleens erger gelezen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of het een trol is/was. Paulie is van de zelfde maker denk ikquote:
daar magt ik niet komen van me moederquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:53 schreef cafca het volgende:
[..]
In bepaalde andere subfora is het vaak nog erger!
Het is iig dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik weet nog steeds niet of het een trol is/was. Paulie is van de zelfde maker denk ik
Dat doe ik ook vaak fout, maar deze users waren compleet de weg kwijtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:55 schreef Toverheks het volgende:
zolang je maar te lezen bent met D of T
Heeft misschien iets met de wind te maken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:56 schreef Toverheks het volgende:
echt he wordt er helemaal tuureluurs van hebben jullie daar ook last van, hele huis zitten er lieveheerst beestje, nu weer eentje op me lap top probeer ze steeds te vangen en naar buiten te gooien maar ze vallen en zijn dan weer foetsie.
Ja dat denk ik ook, en dan nog een restaurant runnen "on the side"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Het is iig dezelfde persoon.
Ik hoop niet dat het een troll is, dan heb je echt tijd te veel
oke, nou ik heb het wel eens mis iets met T of Dquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak fout, maar deze users waren compleet de weg kwijt![]()
Zwaar amusant
echt al een paar dagen, maar me kat vreet ze op en ik vind het maar niks, ze lopen tegen de ramen op en niet 1 maar ze komen met tientallen tegelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft misschien iets met de wind te maken?
Hadden wij vorig jaar ook een keer toen het warm was in het najaar, hele gevel vol met die beestjes en ze kwamen door allerlei gaten en kieren (en open ramen) het pand binnen.
Geen last van, muizen zijn ook vertrokken gelukkigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt al een paar dagen, maar me kat vreet ze op en ik vind het maar niks, ze lopen tegen de ramen op en niet 1 maar ze komen met tientallen tegelijk
Ik moet toegeven dat ik zelf nogal een zeikerd ben wat taal betreft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:53 schreef cafca het volgende:
[..]
In bepaalde andere subfora is het vaak nog erger!
Dat zeg ikquote:
Het heerstquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:56 schreef Toverheks het volgende:
echt he wordt er helemaal tuureluurs van hebben jullie daar ook last van, hele huis zitten er lieveheerst beestje, nu weer eentje op me lap top probeer ze steeds te vangen en naar buiten te gooien maar ze vallen en zijn dan weer foetsie.
Als je kat ze allemaal opvreet heb je er toch geen last meer van?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt al een paar dagen, maar me kat vreet ze op en ik vind het maar niks, ze lopen tegen de ramen op en niet 1 maar ze komen met tientallen tegelijk
Ik ken een aantal zeikers op fok, jou nooit zien klagen eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik zelf nogal een zeikerd ben wat taal betreft.
Ik hou mijn mond omdat ik geen zeikerd wil zijn, maar soms moet ik op mijn handen zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken een aantal zeikers op fok, jou nooit zien klagen eigenlijk
Vervelend is dat hč? Van die mensen die nooit eens klagen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken een aantal zeikers op fok, jou nooit zien klagen eigenlijk
Ik klaag genoeg, maar niet over andermans taalfouten, ik zou er een dagtaak aan hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Vervelend is dat hč? Van die mensen die nooit eens klagen?
Hier ook vrij donker, normaal hangt de Sinterklaas- en Kerstverlichting hier eind augustusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:04 schreef Toverheks het volgende:
Soury en Chuf zijn de straatlantaarns bij jullie aan, alles hier weer pikkedonker, gebeurt vaker de laatste tijd.
Jeetje echt, ik stoor me meer aan me vriend en dat soort FB ellende. En ik heb niet eens facebookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond omdat ik geen zeikerd wil zijn, maar soms moet ik op mijn handen zitten.
nu je het zegt, hangt nog weinig overal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hier ook vrij donker, normaal hangt de Sinterklaas- en Kerstverlichting hier eind augustus
En de grachten vind ik trouwens anyway slecht verlicht met die oranje lampjes, je ziet geen reet.
De Sint- en kerstverlichting mag natuurlijk ook niet meer omdat het witte lampjes zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hier ook vrij donker, normaal hangt de Sinterklaas- en Kerstverlichting hier eind augustus
En de grachten vind ik trouwens anyway slecht verlicht met die oranje lampjes, je ziet geen reet.
Hoe kan je je aan FB ellende storen als je geen FB hebt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje echt, ik stoor me meer aan me vriend en dat soort FB ellende. En ik heb niet eens facebook
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:12 schreef Deisyy het volgende:
De Sint- en kerstverlichting mag natuurlijk ook niet meer omdat het witte lampjes zijn.
Ze doen hetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:04 schreef Toverheks het volgende:
Soury en Chuf zijn de straatlantaarns bij jullie aan, alles hier weer pikkedonker, gebeurt vaker de laatste tijd.
Dit is toch om te janken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgen 'ze' een keer positieve aandacht omdat 'ze' iets uitdelen is het weer niet goed
quote:NEW YORK -
Een delegatie van de Tweede Kamer wil in een persoonlijk gesprek opheldering van VN-functionaris Verene Shepherd over haar pleidooi om een einde te maken aan het Sinterklaasfeest in Nederland. De Kamerleden waren toevalligerwijs toch al op bezoek bij de VN in New York en grijpen hun aanwezigheid aan om zich te mengen in het Zwarte Piet-debat.
De paaseitjes liggen wel al in de superquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu je het zegt, hangt nog weinig overal.
Ja het is een bijzonder plekje,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
Heb je toch een mooi uitzicht Soury, zelf sāvonds
Zeker weten, het is dat je zo hoog woont anders had ik voorgesteld voor woningruilquote:
Misschien omdat ze zwanger is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:24 schreef Toverheks het volgende:
Koleertjjes, zie net die Sabia huppelen op Boulevard, wat een tieten heeft die griet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:24 schreef Toverheks het volgende:
Koleertjjes, zie net die Sabia huppelen op Boulevard, wat een tieten heeft die griet
Het is maar 4 hoog, en soms is het leuker om lager te zijn. Dan komen de serieuze boten langs je raam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeker weten, het is dat je zo hoog woont anders had ik voorgesteld voor woningruil
Al 2 maandenquote:
Er is een vliegtuig in je sloot gelandquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar 4 hoog, en soms is het leuker om lager te zijn. Dan komen de serieuze boten langs je raam.
Deze kwam wel langs mijn raam[ afbeelding ]
ohhhhhhhhhhhh wat gaaf.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar 4 hoog, en soms is het leuker om lager te zijn. Dan komen de serieuze boten langs je raam.
Deze kwam wel langs mijn raam[ afbeelding ]
Ik heb daar ook op gewacht, toen ik nog avonddienst liep kwamen er s' nachts wel vaker rare dingen voorbij. Dat vliegtuig was een feestjequote:
Woon jij echt aan een gracht?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar ook op gewacht, toen ik nog avonddienst liep kwamen er s' nachts wel vaker rare dingen voorbij. Dat vliegtuig was een feestje
Nee aan een kanaal of vaart. Maar beroepsvaart komt er door.quote:
Waarom kwam dat ding over het kanaal?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar ook op gewacht, toen ik nog avonddienst liep kwamen er s' nachts wel vaker rare dingen voorbij. Dat vliegtuig was een feestje
Leuk, dan zie je dus van alles langskomen. Lijkt mij ook wel wat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee aan een kanaal of vaart. Maar beroepsvaart komt er door.
Jij ziet toch ook veel op je werk Dees voorbij varenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, dan zie je dus van alles langskomen. Lijkt mij ook wel wat.
Heks zal de energierekening wel niet betaald hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen doorgaand vaarverkeer hier.. Maar de lichten doen het hier ook gewoon
Aviodrome in Lelystad was de bestemming.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom kwam dat ding over het kanaal?
Mooi!
Ja, mijn kantoor ligt aan de Nieuwe Maas in Rotterdam, waar van alles voorbij komt, o.a. vanaf de scheepswerf om de hoek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij ziet toch ook veel op je werk Dees voorbij varen
Ja dat lijkt me ook. Ik zie hier soms complete flatgebouwen voorbij komenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij ziet toch ook veel op je werk Dees voorbij varen
Volgens mij heb je dan weer eens te hard aan je joint lopen lurkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook. Ik zie hier soms complete flatgebouwen voorbij komen
Nee hoor je wil niet weten wat en 's nachts door de vaart komt. Dat is rete cool.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan weer eens te hard aan je joint lopen lurken
Geweldig toch zo' n uitzichtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, mijn kantoor ligt aan de Nieuwe Maas in Rotterdam, waar van alles voorbij komt, o.a. vanaf de scheepswerf om de hoek.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heks zal de energierekening wel niet betaald hebben
ja je had ooit eens foto`s gepost, jij hebt ook mooi uitzicht, zal de hele dag naar buiten staren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, mijn kantoor ligt aan de Nieuwe Maas in Rotterdam, waar van alles voorbij komt, o.a. vanaf de scheepswerf om de hoek.
[ afbeelding ]
We hebben ook weleens een schaap aan zien komen drijvenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je had ooit eens foto`s gepost, jij hebt ook mooi uitzicht, zal de hele dag naar buiten staren.
O ja, joh?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben ook weleens een schaap aan zien komend drijven
wij wel eens een lijk of 6quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben ook weleens een schaap aan zien komen drijven
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben ook weleens een schaap aan zien komen drijven
Je was te snel voor mijn editquote:
Voordat ik er kwam hebben mijn collega's een keer een kliko uit de Maas opgevist met daarin een lijkquote:
Dat doen ze bij ons op straatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat ik er kwam hebben mijn collega's een keer een kliko uit de Maas opgevist met daarin een lijk![]()
Bleek een afrekening van de Joegoslavische maffia te zijn.
Andre Brillemanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat ik er kwam hebben mijn collega's een keer een kliko uit de Maas opgevist met daarin een lijk![]()
Bleek een afrekening van de Joegoslavische maffia te zijn.
Ik zeg: Zwarte Pieten buurtwacht instellen...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef Toverheks het volgende:
Oh hier met offerfeest rijd er erg veel pliesie rond in het park, want ja er wordt wel eens een lammetje gejat uit de kinderbourderij
Nou ik ook wel meerde keren. Eerst een jochie van een jaar of 12. Eén van mijn buren heeft hem eruit gehaald. (is alsnog overleden) Tweede een inbreker die de vaart in sprong en als lijk naar boven gehaald werd. En een vrouw, die historie ken ik niet verder maar ze was door de helft.quote:
In de Waal, lees ik net...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die lag in het IJ in een olievat vol beton...
oh ja, maar kliko cement moet ik gelijk aan hem denken, of een gesjellige uitgebrande auto met een *volle* kofferbak bij Chuf in het park. of een drijvend iets in de Sloterplas.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die lag in het IJ in een olievat vol beton...
Jij bent te traag voor mijn aanvulling...quote:
quote:Brilleman werd in 1985 (inmiddels wereldkampioen) alsnog geliquideerd. Hij werd meegelokt door ingehuurde moordenaars en om het leven gebracht. Zijn benen werden met een kettingzaag afgezaagd terwijl hij nog leefde en zijn in stukken gezaagde lichaam werd in delen in een vat, dat vol met cement was gestort in de Waal gegooid. Uiteindelijk werd het vat met zijn lichaam door de pontbaas bij de veerpont Brakel-Herwijnen (aan de Herwijnse zijde) gevonden. Anno 2013 is de moord op Brilleman nog steeds niet opgelost.
Chuf's park is mijn park...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, maar kliko cement moet ik gelijk aan hem denken, of een gesjellige uitgebrande auto met een *volle* kofferbak bij Chuf in het park. of een drijvend iets in de Sloterplas.
Dat lijkt me een luguber gezichtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ook wel meerde keren. Eerst een jochie van een jaar of 12. Eén van mijn buren heeft hem eruit gehaald. (is alsnog overleden) Tweede een inbreker die de vaart in sprong en als lijk naar boven gehaald werd. En een vrouw, die historie ken ik niet verder maar ze was door de helft.
Ze dreef ook al een tijdje.
wat triest van dat jongentje, ooit ben ik bijna verdronken was 6 jaar in de Schinkelkade, een juf van de Meerpaal heeft me eruit gevist, en dat was de 1e keer dat ik onder een echte dousche stond bij mensen die op de kade woonde en mij opgevangen hadden. Zulke dingen vergeet je nooit meer, van dat bijna verdrinken weet ik niet echt meer, maar die dousche heeft een diepe indruk op me gemaakt toen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ook wel meerde keren. Eerst een jochie van een jaar of 12. Eén van mijn buren heeft hem eruit gehaald. (is alsnog overleden) Tweede een inbreker die de vaart in sprong en als lijk naar boven gehaald werd. En een vrouw, die historie ken ik niet verder maar ze was door de helft.
Ze dreef ook al een tijdje.
Ja. Een vriend van me was agent. Die was er bij betrokken. Dat halve lijk ging alle kanten op en op de brug stonden mensen te roepen. Ze drijft daar hoorquote:
Jij bent inderdaad sneller dan ik, maar we hebben wel hetzelfde gelezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent te traag voor mijn aanvulling...
[..]
meen je niet, oh wat erg toch eigenlijk, met ongelukken en zulke dingen loop ik door, alleen als ik echt kan helpen help ik wel maar als er zo een groep mensen staat nee dan loop ik vlug doorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja. Een vriend van me was agent. Die was er bij betrokken. Dat halve lijk ging alle kanten op en op de brug stonden mensen te roepen. Ze drijft daar hoor
Dat is vlak bij mij. En ja triest, mijn buurman heeft wel een schouderklopje gehad van de burgermeester.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat triest van dat jongentje, ooit ben ik bijna verdronken was 6 jaar in de Schinkelkade, een juf van de Meerpaal heeft me eruit gevist, en dat was de 1e keer dat ik onder een echte dousche stond bij mensen die op de kade woonde en mij opgevangen hadden. Zulke dingen vergeet je nooit meer, van dat bijna verdrinken weet ik niet echt meer, maar die dousche heeft een diepe indruk op me gemaakt toen.
Flikkerde daardoor in het water en verzoop...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is vlak bij mij. En ja triest, mijn buurman heeft wel een schouderklopje gehad van de burgermeester.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is vlak bij mij. En ja triest, mijn buurman heeft wel een schouderklopje gehad van de burgermeester.
Naar, maar zoals hij dat vertelde moet je er ook de humor in zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meen je niet, oh wat erg toch eigenlijk, met ongelukken en zulke dingen loop ik door, alleen als ik echt kan helpen help ik wel maar als er zo een groep mensen staat nee dan loop ik vlug door
jaren terug hier achter, stond er een vent op 1 hoog met mes te zwaaien zijn vrouw en kinderen waren gevlucht en hij dreigde te springen., alles afgezet en hele groep voor de deur daar roepen, spring dan kom danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar, maar zoals hij dat vertelde moet je er ook de humor in zien.
Nu is de uitslag andersom ....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef Toverheks het volgende:
Celtic-AJAX 3-1 niet lullen maar goaltje vullenff spammen
oh krijg het &&^%$%$^^^ja moest 1-3 zijn excuus........quote:
Spammen is meestal foutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh krijg het &&^%$%$^^^ja moest 1-3 zijn excuus........stom komt ik was aan het spammen
![]()
You'll Never Walk Alone it is...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:40 schreef Toverheks het volgende:
schitterend het Walk on in het Celtic Stadion, kippenvel
ja en foutje, al ken ik het hele nummer zo meeblerrenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You'll Never Walk Alone it is...![]()
En dit is het Celtic-lied:
Een jaar of 12 geleden gespeeld (en meegezongen) tijdens de begrafenis van één van de Ajax-boys, in het bijzijn van vele Celtic vrienden die overgekomen waren. Impressive...
AjaCieden...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:51 schreef Toverheks
het volgende:
Zitten veel AJAXieden ook heerlijk te zingen
het zijn AJAXIEDEN, jij een AJAXIED, Ik een AJAXIED wij allemaal AJAXCIEDENquote:
Topic kill waarom juig je niet in rls? Hier is niks met voetbal en of Anoukquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:51 schreef Toverheks het volgende:
Zitten veel AJAXieden ook heerlijk te zingen
oke, mag ook Marvin nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Topic kill waarom juig je niet in rls? Hier is niks met voetbal en of Anouk
Neequote:
Nee muts, het zijn geen Ajaxieden, maar Ajacieden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het zijn AJAXIEDEN, jij een AJAXIED, Ik een AJAXIED wij allemaal AJAXCIEDEN
Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/37/quote:Ajaxied / Ajacied
Vraag
Wordt een speler van de Amsterdamse voetbalclub Ajax een Ajaxied of een Ajacied genoemd?
Antwoord
Correct is Ajacied. Het meervoud luidt Ajacieden.
ik ben me hele leven al AJAXied, je wordt met een AJAX hart geboren of je daar nu voor kiest of nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee muts, het zijn geen Ajaxieden, maar Ajacieden.
Heb gvd al sinds 1978 een seizoenkaart...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben me hele leven al AJAXied, je wordt met een AJAX hart geboren of je daar nu voor kiest of niet, en nee ik heb geen seizoenkaart af en toe ga ik wel eens.........maar vroeger moest ik altijd met mijn ouwe heer mee naar de Meer. nee ik heb het hier niet meer over AJAX...............laatste woord wat ik erover zeg.
quote:Aan de rand van Mokum, aan de Middenweg,
stond een stadion zo sfeervol, het is gesloopt en dat is pech...
Nu in de Arena veel bobo's weinig sfeer,
het vuurwerk is verdwenen 'k heb heimwee naar de Meer...
Maar de echte fans die blijven die houden zich niet tam...
Het zijn de Ajax diehards
het zijn de bhooooooys
Uit AMSTERDAM
zit je wat te stangen man, ik had je allang geloofdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Je kan het toch ook gewoon aannemen?
Bewijzen genoeg...
Een tekst die ik ooit tot stadionsong heb weten te krijgen op de melodie van 'Het Land Van Maas En Waal'...
[..]
Of je het gelooft of niet, boeit me niet eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je wat te stangen man, ik had je allang geloofd
Ga er nog ff over doorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je het gelooft of niet, boeit me niet eens.
Dat je het fout schrijft, vind ik veel erger...
Daarmee kwetst ze je het hardstquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je het gelooft of niet, boeit me niet eens.
Dat je het fout schrijft, vind ik veel erger...
Ik kijk niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Toverheks het volgende:
Geniet nu maar MadMaster ze staan te hossen en te springen en te zingen, prachtig Stadion met prachtig publiek wat een sfeer.
Gelukkig, dus niet alles draait om Ajaxquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ikke wel, tijd zat...
[..]
Nee, er is een ding waarmee je meer kan kwetsen...
Nee, niet meer, maar in dit geval toch wel...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, dus niet alles draait om Ajax
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet meer, maar in dit geval toch wel...
6 mei 1970, Feijenoord - Celtic FC[bewerken]quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Celtic was toch de club die van Feyenoord verloor in 1971? Dat was wel legendarisch toen, ik was 12 en dan onthoud je dat.![]()
1970.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Celtic was toch de club die van Feyenoord verloor in 1971? Dat was wel legendarisch toen, ik was 12 en dan onthoud je dat.![]()
Bijna alle Eredivisie teams hebben daar nog kans op momenteel...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
In mijn stad ook, al hebben we geloof ik kans om kampioen te worden dit jaar....
Ja, maar ik heb het over de eerste divisiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna alle Eredivisie teams hebben daar nog kans op momenteel...
Ik twijfelde al...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het over de eerste divisie
Waar vele miljoenen in omgaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo is het, het is maar een spelletje dat voetbal.
Maar 1 jaar ernaast uit het hoofd.quote:
Vroeger kon ik me er nog druk om maken, maar tegenwoordig heb ik zo iets van het zal m aan me reet roesten.. Ik kijk wel hoor dat dan weer wel .. En ben ook blij met elk doelpunt dat Ajax zou maken ...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo is het, het is maar een spelletje dat voetbal.
Ik doe je het niet na ...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar 1 jaar ernaast uit het hoofd.![]()
Maar wel tv/internet/telefoon en gewoon stroom in huis toch....?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef Toverheks het volgende:
En nog steeds aarde donker buiten........... geen lantaarn flikkert of wat dan ook.
Ja binnen doet alles het, alleen alle lantaarns in de hele buurt doen het niet, en dan zie je hoe donker het eigenlijk is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel tv/internet/telefoon en gewoon stroom in huis toch....?
En gecondoleerd met je club ...
Als ze dat nu elke avnd, overal in het land doen, dan kun je nog eens naar de sterren kijken en tegelijk wordt er weer een hoop geld bespaardquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja binnen doet alles het, alleen alle lantaarns in de hele buurt doen het niet, en dan zie je hoe donker het eigenlijk is.
dank je Chuf was wel mooie wedstrijd wat een sfeer hing daar
heb wel gemerkt al een tijd dat ze de lantaarns hier zachter zetten, dat het niet meer zo fel is, moet jij maar eens opletten bij jou want zo willen ze geld besparen of ze hebben steeds spaarlampen erin gedraaid kan ook, maar geeft ander gelig licht hier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze dat nu elke avnd, overal in het land doen, dan kun je nog eens naar de sterren kijken en tegelijk wordt er weer een hoop geld bespaard
Momenteel als ik jouw kant op kijk is het idd erg donkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb wel gemerkt al een tijd dat ze de lantaarns hier zachter zetten, dat het niet meer zo fel is, moet jij maar eens opletten bij jou want zo willen ze geld besparen of ze hebben steeds spaarlampen erin gedraaid kan ook, maar geeft ander gelig licht hier.
Precies, uit het hoofd, dat is dus het probleem.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar 1 jaar ernaast uit het hoofd.![]()
Ik kan nog steeds uit mijn hoofd het elftal van toen opnoemen zonder google ,geweldige namen ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, uit het hoofd, dat is dus het probleem.
Het zit er gewoon niet meer in...
Voordat je alle namen hier neer pleurt eens kijken of MM ze weet ...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds uit mijn hoofd het elftal van toen opnoemen zonder google ,geweldige namen ook.
Voor het geval je quote alerts gebruiktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heinz Stuyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Voordat je alle namen hier neer pleurt eens kijken of MM ze weet ...
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor het geval je quote alerts gebruikt
Over erg gesproken... Jij speelde toch ook Candy Crush?
Hoeveel levels gaat die groei-chocola nog door die na level 50 begint?
Ik word daar helemaal kriegel van, het is net The Blob
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heinz Stuy
Sjaak Swart
Johnny Rep
Johan Neeskens
Piet Keizer
Johan Cruijff
Gerrie Mühren
Arie Haan
Barry Hulshoff
Wim Suurbier
Ruud Krol
Mooie tijden waren dat maar Feyenoord was 't eerst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat MM het Ajax rijtje van 71 noemt ...
Na 5 december zal er vast wel weer iets zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:42 schreef chufi het volgende:
Maar zijn de chocolades niet racistisch?
Mwah.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja vloeken wordt binnenkort ook verboden... Ok op Fok gelukkig nog niet
Zwarte piet gaat ook op die lijst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
bommetje mag nog wel ... Krijg je wel een NSA notitie achter je postcount...
Mijn Surinaamse collega was ook behoorlijk pissed off toen het 'nieuws' vanmiddag via facebook binnendruppelde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
De sinterklaas met zijn zwarte pieten uit mijn jeugd was voor de 1e generatie Surinamers die in Tilburg woonde toen, geen enkel probleem. Ze vonden het een leuk feest met rondstrooien en ze hebben hun Anansi en andere dingen voor de kinderen waar ze dol op zijn.
Verbaasd of happy?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn Surinaamse collega was ook behoorlijk pissed off toen het 'nieuws' vanmiddag via facebook binnendruppelde.
Mijn Surinaamse maat is helaas gesneuveld in de strijd tegen Bouterse.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn Surinaamse collega was ook behoorlijk pissed off toen het 'nieuws' vanmiddag via facebook binnendruppelde.
Maar was dat tegen Desi of had het te maken met junior? En waren er drugs mee gemoeid?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn Surinaamse maat is helaas gesneuveld in de strijd tegen Bouterse.![]()
De NSA is nu helemaal wakker
Junglecommando, Ronnie Brunswijk, Paco.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar was dat tegen Desi of had het te maken met junior? En waren er drugs mee gemoeid?
Maar jij weet daar hoop ik meer van af ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Junglecommando, Ronnie Brunswijk, Paco.
Ze vond het allemaal onzin en de VN moet zich met belangrijke dingen bemoeien, dat was de strekking.quote:
Mijn telefoon is ooit afgeluisterd met toen nog primitieve middelen, de BVD kwam bij Paco op bezoek om te praten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij weet daar hoop ik meer van af ?
Ok duidelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ze vond het allemaal onzin en de VN moet zich met belangrijke dingen bemoeien, dat was de strekking.
Ok Afrekening dus ....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn telefoon is ooit afgeluisterd met toen nog primitieve middelen, de BVD kwam bij Paco op bezoek om te praten.
Er was een klacht en die wordt daar serieus genomen wanneer het om racisme gaat. Er zit daar een gigantisch aantal ambtenaren die zich over zulke kwesties buigen om dan vervolgens met een volmaakt nutteloos advies te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ze vond het allemaal onzin en de VN moet zich met belangrijke dingen bemoeien, dat was de strekking.
Dat is een raadsel, dood gevonden in het oerwoud.quote:
En daar worden lilliputters misbruikt en vliegende rendierenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:
Iemand die roept dat NL maar gewoon met Santa Claus moet doen heeft zichzelf natuurlijk sowieso al gediskwalificeerd.
Santa Claus is op Sinterklaas gebaseerd.
Ik haat December.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar worden lilliputters misbruikt en vliegende rendieren
Ik wens je sterkte voor december PPquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Januari is altijd weer een opluchting.
Bedankt Sjoef, het is elk jaar weer een ware nachtmerrie, eerst die mafkees met zijn schimmel en daarna kerstbomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte voor december PP
Ik doe er gelukkig ook niet aan,,, Maar ik ben alleen en kan dat makkelijk vermijden... Jij zit met familie en dan ligt het lastiger..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bedankt Sjoef, het is elk jaar weer een ware nachtmerrie, eerst die mafkees met zijn schimmel en daarna kerstbomen.![]()
Engeland....maar was weg 25 jaar terug...en woon en werk ik hier 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
Tingo, waar kom je vandaan, dat je Nederlands niet zo goed is ?
Ik was al bang dat je niet meer terug durfde te komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Engeland....maar was weg 25 jaar terug...en woon en werk ik hier 20 jaar.
Ik heb niet ooit m'n beste gedaan om de taal te leren - Nederlands is 'n rot taal soms (als ik mag dat zeggen) en in t begin iedereen willen hun Engels uitoefenen dus dat maakt t nog moeillijker....maar over t algemeen mensen vinden t leuk en maken grapjes over dus tis niet erg.
Dankje.Zolang als het 'n beetje te verstaan is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je niet meer terug durfde te komenmaar dat durf je wel, da's mooi
![]()
Je Nederlands is prima, en d en t foutjes maakt iedereen wel eens, nou ja bijna iedereen dan,
ik in elk geval wel
OK duidelijk en ja dat wat FANN zegt. Iedereen maakt fouten. We zitten hier niet in een taalklas maar gewoon op een forum..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb niet ooit m'n beste gedaan om de taal te leren - Nederlands is 'n rot taal soms (als ik mag dat zeggen) en in t begin iedereen willen hun Engels uitoefenen dus dat maakt t nog moeillijker....maar over t algemeen mensen vinden t leuk en maken grapjes over dus tis niet erg.
Anders gooi je er wat engelse termen doorheen. De meesten zullen het wel begrijpen .. Ik in ieder geval welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje.Zolang als het 'n beetje te verstaan is.
Het gaat snel hier die kletsen....
Hallo...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Da's inderdaad het nadeel van Engelstaligen. Iedereen schakelt makkelijker over op jouw taal als er verwarringen zijn. Was je moedertaal Russisch of Swahili zou je meer gedwongen worden om Nederlands te spreken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Doe ik ook....of ik kan ook woorden bastarderen uit het Engels.:)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja, en wat Chufmans zegtgooi je er gewoon een engelse term in als je het niet goed in Nederlands
kan verwoorden, leren wij tenminste ook nog eens iets bij
Plus het feit dat 'n tweede taal is niet verplicht te leren in scholen in t VK.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's inderdaad het nadeel van Engelstaligen. Iedereen schakelt makkelijker over op jouw taal als er verwarringen zijn. Was je moedertaal Russisch of Swahili zou je meer gedwongen worden om Nederlands te spreken.
Zou je dan Nederlands als 2e taal kiezen? Denk het niet ....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Plus het feit dat 'n tweede taal is niet verplicht te leren in scholen in t VK.
Vind ik ook belachelijk.
bastarderen, it is!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Doe ik ook....of ik kan ook woorden bastarderen uit het Engels.:)
Dat zou niet slim zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je dan Nederlands als 2e taal kiezen? Denk het niet ....
Nee maar als je 'n beetje duits hebben gaat het veel makkelijker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je dan Nederlands als 2e taal kiezen? Denk het niet ....
Duitsers die Engels praten/zingen is vaak tenenkrommend, Engelsen die Duits praten heb ik nog niet meegemaakt. Ken wel Duitsers die Nederlands praten en dat is ook niet altijd een succes...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee maar als je 'n beetje duits hebben gaat het veel makkelijker.
En als je 'n tweeden taal heb dan is de derde nog makkelijker.
Jouw Engels is beter dan dat van menig Nederlanderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij als Nederlanders het beste af....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duitsers die Engels praten/zingen is vaak tenenkrommend, Engelsen die Duits praten heb ik nog niet meegemaakt. Ken wel Duitsers die Nederlands praten en dat is ook niet altijd een succes...
Maar ik vind het al een compliment waard als Duitsers, of welke landsman dan ook het proberen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duitsers die Engels praten/zingen is vaak tenenkrommend, Engelsen die Duits praten heb ik nog niet meegemaakt. Ken wel Duitsers die Nederlands praten en dat is ook niet altijd een succes...
Dat zeker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik vind het al een compliment waard als Duitsers, of welke landsman dan ook het proberen.
Zo is het altijd al geweest en zo zal het ook wel blijven. Wij moeten ons hier aanpassen aan anderstaligen en in het buitenland wordt wel van ons verwacht dat wij de taal daar spreken en verstaan, dat laatste vind ik zelf ook niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker.
De Duitsers die er hier zonder meer vanuit gaan dat je ze in hun moerstaal ook wel begrijpt, zijn in de meerderheid.
Probeer daarentegen in Duitsland maar eens iets in het Nederlands te bestellen of zo...
Scheiss an die Schuhe ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Immer gerade aus begrijpen ze wel
Ja eergisteren, godverdegodverquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heeft er iemand weer zijn hond laten poepen op je stoep?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:50 schreef cafca het volgende:
Ik heb indertijd in Frankrijk redelijk veel met Engelsen opgetrokken, veel Engelsen Frans horen spreken en andersom, was af en toe wel hilarisch
En haat op de straat, maar ik woon niet in Amsterdamquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:51 schreef cafca het volgende:
Amsterdam is poep op de stoep, da's toch ook traditie, dat hoort toch zo?
Dat is dan ook Duits...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Immer gerade aus begrijpen ze wel
Dat was wel altijd zo, maar zelfs dat mag niet meer...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:51 schreef cafca het volgende:
Amsterdam is poep op de stoep, da's toch ook traditie, dat hoort toch zo?
Oww, sorryquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En haat op de straat, maar ik woon niet in Amsterdam
Het is je vergevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |