Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Dit is wel slecht zeg. Kom ik eindelijk eens voor in de TT, laat ik niks meer van me horen.quote:
Dus je post nu vanuit het hotel de bak?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:04 schreef Blaadjes het volgende:
Zat met m'n zwager GTA te doen en die weet altijd de politie te lokken, constant.
succes! Tot straks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ben even poging tot rondje doen, later
Heel veel mensen blijkbaar want we hadden moeite 2 stoelen naast elkaar te vinden.quote:
Stoelnummeringquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heel veel mensen blijkbaar want we hadden moeite 2 stoelen naast elkaar te vinden.
kun je nagaan hoe weinig groepen er elke week naar de kuip komen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stoelnummering. Wist niet dat ze zich daaraan houden in de Arena. In de Kuip is het zitten waar je wil zitten op 90% van de vakken. Tenzij je gaat zitten op een plek van een groep die er elke week zit, dan word je verzocht ergens anders plaats te nemen.
Maar even lachen en juichen mag wel he?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe weinig groepen er elke week naar de kuip komen.
Nee serieus man. Echt geen zin in dom Feyenoord Ajax gelul hier. Zinloos en kinderachtig.
Nou, ik was op de helft en toen wilde ik niet verder. Maar ja, het is een rondje dus het moest wel. Als ik terug was gegaan had ik net zo ver gelopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi, hoe was je rondje? En hoe heb je het gedaan?
altijd he.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klopt. eerste keer arena
Ga jij ook?
legioennn! ja gekkenhuis.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stoelnummering. Wist niet dat ze zich daaraan houden in de Arena. In de Kuip is het zitten waar je wil zitten op 90% van de vakken. Tenzij je gaat zitten op een plek van een groep die er elke week zit, dan word je verzocht ergens anders plaats te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |