SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar inkt gaat voor de Boobjobquote:
nieuwe tat op de planning?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar inkt gaat voor de Boobjob
Douchsequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu ff snel douchen. Tot over een kwartier![]()
Zou ik nog ff over nadenken hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar inkt gaat voor de Boobjob
nog een hoop op de planningquote:
hihi inkt heb je nooit genoeg.. ik ken het.. toen ik mijn 2e liet zetten had ik onderweg naar huis de 3e alweer in mijn hoofdquote:
nee want:quote:
ik heb 4, 5, 6 en 7 al in mn hoofdquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hihi inkt heb je nooit genoeg.. ik ken het.. toen ik mijn 2e liet zetten had ik onderweg naar huis de 3e alweer in mijn hoofd
hahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb 4, 5, 6 en 7 al in mn hoofd
echt he.. Ach, de jongste is nu een week en 2 dagen, dus daar kan ik wel weer ff op teren..quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hahahaalleen jammer van al dat geld wat het moet gaan kosten..
good nightquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik ga maar eens richting bed![]()
Slaap lekker![]()
Ciao!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Slaap lekker![]()
slaap lekker pupquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Slaap lekker![]()
Ja hij is echt prachtig.. Ben er superblij mee..quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Uiltje90 het volgende:
gheghe.. daaromis hij een beetje mooi geheeld? (ik neem aan dat je de meeste korstjes al kwijt bent
)
waar de rest is weet ik niet. Maar ik thuis op de bank.quote:
ahhh top!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja hij is echt prachtig.. Ben er superblij mee..
Dat zit vast beter dan mijn burostoeltjequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar de rest is weet ik niet. Maar ik thuis op de bank.
smeer nu nog ongeveer 2x per dag met bepanthen, omdat ie anders nog een beetje schuurt.. Nog een beetje jeuk, maar als ie helemaal geheeld is even een pietje precies naar laten kijken of ie nog bijgewerkt moet wordenquote:
dat denk ik ook welquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zit vast beter dan mijn burostoeltje
hihi herkenbaar.. als die van mij begon te jeuken ging ik ook altijd smerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smeer nu nog ongeveer 2x per dag met bepanthen, omdat ie anders nog een beetje schuurt.. Nog een beetje jeuk, maar als ie helemaal geheeld is even een pietje precies naar laten kijken of ie nog bijgewerkt moet worden
nee, het is echt meer dat het schuurt waardoor ik ga smeren momenteel..quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hihi herkenbaar.. als die van mij begon te jeuken ging ik ook altijd smerenen dat na laten kijken is altijd goed.. maar hij heeft best veel schaduw toch? dan hoeft er niet veel meer aan te gebeuren denk ik
ik twijfel ook nog om de laatste bij te laten werken.. maar het feit dat hij wat minder netjes is voegt ook wel weer wat toe.. altijd lastig
weltrusten meneerquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef rival het volgende:
ik ga ook maar eens op tijd slapen! Doeg dames
Night Nightquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef rival het volgende:
ik ga ook maar eens op tijd slapen! Doeg dames
nah minder netjes is groot gezegd.. er zitten lijntjes/schaduwen tussen die misschien iets dikker aangezet hadden kunnen zijn.. verder wel heel mooi gezet en blij mij, maar twijfel daar alleen over.. omdat het wel past bij de gedachte achter de tat en gewoon bij het geheel, dat het niet perfect isquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het is echt meer dat het schuurt waardoor ik ga smeren momenteel..
Ja, eigenlijk meer schaduw als lijn..
Denk het ook niet, maar pa is erg precies en als die ook maar 1 vlekje ziet kan ik terug naar den bosch haha
Nja, ik wil niet minder netjes.. Ik wil het allemaal gewoon voor mijn gevoel perfect hebben
zolang je twijfelt moet je niks ondernemen.. Je kan het altijd nog bij laten werkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nah minder netjes is groot gezegd.. er zitten lijntjes/schaduwen tussen die misschien iets dikker aangezet hadden kunnen zijn.. verder wel heel mooi gezet en blij mij, maar twijfel daar alleen over.. omdat het wel past bij de gedachte achter de tat en gewoon bij het geheel, dat het niet perfect is
hihi en leuk dat je pa zo betrokken is
omdat je dichter bij huis moet zoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, waarom vind ik altijd huisinrichting wat ik leuk vind aan de andere kant van Nederland
Dan vind die bijna niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat je dichter bij huis moet zoeken
hihi ja dat kan ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang je twijfelt moet je niks ondernemen.. Je kan het altijd nog bij laten werken
Nja, betrokken is een groot woord.. Maar hij is de enige waarvan ik weet dat ie in dit soort dingen net zo precies is als ik, ondanks dat ie tattoos niks vind
Die stuurt je gewoon terug voor een bossche bolquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het is echt meer dat het schuurt waardoor ik ga smeren momenteel..
Ja, eigenlijk meer schaduw als lijn..
Denk het ook niet, maar pa is erg precies en als die ook maar 1 vlekje ziet kan ik terug naar den bosch haha
Nja, ik wil niet minder netjes.. Ik wil het allemaal gewoon voor mijn gevoel perfect hebben
nee, dat is maquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stuurt je gewoon terug voor een bossche bol
Die is idd erg jaquote:
met Bossche bollen en truffels.. Met de rest is pa ergerquote:
bij mij nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit een zeer productief dagje gaat worden!!
Ik ga even seizoen 2 van Grimm afkijken en bordurenquote:
Grimm!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even seizoen 2 van Grimm afkijken en borduren
Ik moet eerst nog proberen t bed uit te komenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even seizoen 2 van Grimm afkijken en borduren
Ja, echt geweldige seriequote:
waar gaat die over.quote:
Ik had dat moeten filmen bij mij!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog proberen t bed uit te komen
als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat je 60+ wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had dat moeten filmen bij mij!!
Eerst van mijn matras afgerold, gelukkig ligt die op de grond want bed kapot.
Toen met pijn en moeite mijn knieën onder mn lichaam gekregen zodat ik omhoog kon komen en na een minuut of 5 stond ik eindelijk![]()
Topfit, ik ben het
Sprookjesquote:
Zondag voelde ik mij 117, gisteren voelde ik mij 85 en vandaag voel ik mij idd een jaar of 60quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat je 60+ was
Eens. Maar zo klinkt het wel stommer dan het is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sprookjes![]()
Nee, de hoofdpersoon ontdekt dat hij een soort van demonhunter is en hij moet allemaal moordende "monsters" vangen/vermoorden. << echt de simpelste uitleg mogelijk
Dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja! Zeker! 28e begint seizoen 3
Ja maar hoe geef je een goede uitleg zonder teveel te verklappen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens. Maar zo klinkt het wel stommer dan het is.
dat gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zondag voelde ik mij 117, gisteren voelde ik mij 85 en vandaag voel ik mij idd een jaar of 60
Haha, lol! Ik ga gewoon elke week weer in spanning wachtenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wist ik niet!![]()
Maar dan wacht ik toch tot eind april en haal het hele seizoen in 1x binnen![]()
Marathon
Tegen de tijd dat het weekend is voel ik mij wel weer gewoon 34quote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hoe geef je een goede uitleg zonder teveel te verklappen?
Dat doe ik eigenlijk bij geen enkele serie meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, lol! Ik ga gewoon elke week weer in spanning wachten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het weekend is voel ik mij wel weer gewoon 34
Marathons zijn ook lekker ja. Maar ik heb zelf altijd dat als ik een heel seizoen in 1 keer kan kijken, doe ik verder ook echt geen ruk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk bij geen enkele serie meer
Bij sommige series plan ik er gewoon echt een dag voor in. Deed ik bij Dexter bijvoorbeeld. Homeland is er ook zo 1.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Marathons zijn ook lekker ja. Maar ik heb zelf altijd dat als ik een heel seizoen in 1 keer kan kijken, doe ik verder ook echt geen ruk.
Maar dit weekend blijf ik thuis!!quote:
Totdat je een appje krijgt of je mee gaat zuipenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dit weekend blijf ik thuis!!
Gewoon ik en mn pot thee
Nee nee!! Ik blijf echt thuis!! Moet wel!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat je een appje krijgt of je mee gaat zuipen
zo kijk ik....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, lol! Ik ga gewoon elke week weer in spanning wachten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!! Ik blijf echt thuis!! Moet wel!!
Is dat wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
zo kijk ik....
Maandag Homeland (BB en Dexter gestopt)
Woensdag sons of anarchy
Heb gisteren marvels agents of shield gedownload.. 4 afleveringen zijn er al.. die komt er straks op de woensdag bij
Ja echt!!quote:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!! Ik blijf echt thuis!! Moet wel!!
18 toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het weekend is voel ik mij wel weer gewoon 34
Nee, 34!!quote:
Oh nog niks van gekeken dus, laat mij even weten of het wat is aubquote:
sinds Amsterdam hoor ik je al roepen dat je het rustig aan gaat doenquote:
Denk dat ik er woensdag aan toe komquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nog niks van gekeken dus, laat mij even weten of het wat is aub
Alweer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef rival het volgende:
Ik voorzie voor mezelf een weekend vol met olie, smerige dingen, bezweet zijn en krassen over mijn lichaam
Ik weet het!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sinds Amsterdam hoor ik je al roepen dat je het rustig aan gaat doen
auto weer kapotgemaakt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef rival het volgende:
Ik voorzie voor mezelf een weekend vol met olie, smerige dingen, bezweet zijn en krassen over mijn lichaam
Succesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nee nu die het weer doet ga ik ook maar die nieuwe motor erin hangen
Gisteren begonnen met uitbouwen uit de auto waar die nu in zit... Woensdag verder, dan hangt ie los.quote:
goed bezigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nee nu die het weer doet ga ik ook maar die nieuwe motor erin hangen
Oh helpquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga zaterdag kinderen veranderen in mij
halloween schminkenquote:
Kan je sons of anarchy aanraden... zit ook alweer in seizoen 5 of 6 nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik volg momenteel:
- Homeland
- Elementary
- Bones
- Blacklist
- Person of Interest
- Chicago Fire
-Orange is the new black
Nog op de lijst:
- Boss
- Burn Notice
Ik ben daar al eens mee begonnen, maar weet niet waarom ik gestopt benquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je sons of anarchy aanraden... zit ook alweer in seizoen 5 of 6 nu
denk je.. Tijdens het schminken zal ik ze natuurlijk instructies gevenquote:
Oh, daar gaat de wereldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
denk je.. Tijdens het schminken zal ik ze natuurlijk instructies geven
Allemaal hoerige prinsesjes in Nijmegen!quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allemaal hoerige prinsesjes in Nijmegen!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allemaal hoerige prinsesjes in Nijmegen!
Ze zijn wel minderjarig hoor!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik ga maar ff naar Nijmegen dan denk ik
quote:
Die jongen heeft echt een slechte reputatie hequote:
Niet alles draait om neuken hoor!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]wat moeten wij hier met die kennis dan?
Leugens!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die jongen heeft echt een slechte reputatie he
[..]
Niet alles draait om neuken hoor!
Dat krijgt ie zo welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Pure waarheid die ik verspreid!!quote:
Is dat niet een klein beetje ook aan zichzelf te dankenquote:
Trage edit is traag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje ook aan zichzelf te danken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pure waarheid die ik verspreid!!
En nu ga ik even naar de winkel en dan de laatste 2 afleveringen van Grimm kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:33 schreef muhahaha het volgende:
Niks mis met een beetje sherlocken.Waarom zou ik mezelf aan sherlocken als ik toch de hele dag hier benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Geen idee, dat waren de namen naast faxie die zo in mij opkwamen EN makkelijk waren te typen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf aan sherlocken als ik toch de hele dag hier ben
En als dat wel gebeurt is er wel een gek die je waarschuwtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:42 schreef rival het volgende:
Ik heb mezelf een keer gesherlockt, niemand praat over mij als ik er niet ben
Je bent al bejaard, dan mag je lui zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, dat waren de namen naast faxie die zo in mij opkwamen EN makkelijk waren te typen.
Want lui zijn valt niet mee.
Mensen noemen me standaard muhaha en er zijn ook jong en lui die de 'lach' muhaha gebruiken. Nee, dat sherlocken valt niet mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Je bent al bejaard, dan mag je lui zijn
Daar heb ik inderdaad mensen voorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als dat wel gebeurt is er wel een gek die je waarschuwt
Niks mis mee. Faxie doet dat vaak merk ik. Ik keek net toevallig en zag dat jij een post op facebook aanhaalde en nu weet ik niet meer waar die over gingquote:
Ja Faxie doet dat altijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks mis mee. Faxie doet dat vaak merk ik. Ik keek net toevallig en zag dat jij een post op facebook aanhaalde en nu weet ik niet meer waar die over ging
En ik ben juist zo braaf, snikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas er op jij!Ik zit ook wel eens mobiel en ik zie alles
Lui zijn is inderdaad wel een vakquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, dat waren de namen naast faxie die zo in mij opkwamen EN makkelijk waren te typen.
Want lui zijn valt niet mee.
Kan je mobiel ook al sherlocken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas er op jij!Ik zit ook wel eens mobiel en ik zie alles
Was ook ergens in juliquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja Faxie doet dat altijd.
Ik zou niet weten waar je het over hebt
Beetje zoals jij dat deed totdat je je veels te jonge chickie had?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, hij checked elke 5 minuten of er een nieuw kippetje in het topic komt.
Dit zou tussen ons blijven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje zoals jij dat deed totdat je je veels te jonge chickie had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zou tussen ons blijven.Ik praat ook altijd mijn mond voorbij heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoezo is ze veelste jong?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd mijn mond voorbij he
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En hoezo is ze veelste jong?Ze is toch 19?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veels te jong! Niet illegaal jong.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
20 inmiddels. Veelste jong zou ik eerder bij meisjes van 14 zeggen.
Mja oud genoeg. Alles boven de 11 beslist zelf.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Veels te jong! Niet illegaal jong.
Doe je goed ouwe
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
MiddagIk help zijn sherlock om zeep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scheelt dat je jezelf ook nog als een 20 jarige gedraagt natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja oud genoeg. Alles boven de 11 beslist zelf.
Zeg, blijf je aan de gang!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Scheelt dat je jezelf ook nog als een 20 jarige gedraagt natuurlijk
He Faxie!quote:
Is dat niet handiger om het verspreid over topics te doen?quote:
Is je auto stuk ofzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan vervelend doen.... sorry
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat niet handiger om het verspreid over topics te doen?Te lui gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de oude sniffer werkte de signature daar ook op meen ik, even testen.![]()
Ik heb echt nergens last van!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien je kleine teen gestoten?
Gewoon een puber dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van!
Ben gewoon een vervelend persoon
ah wat schattigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:28 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dus jij bent mijn rivaal. VECHTEN???
Kleutertjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kleutertjes die denken dat ze met vechten iets kunnen bewijzen!
Noemen ze ze tegenwoordig zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kleutertjes die denken dat ze met vechten iets kunnen bewijzen!
Terugkrabbelen deed ik dan weer nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:36 schreef rolklem het volgende:
Alsof ik het serieus bedoelde met zoveel vraagtekens...
Hoe bedoel je vooroordelen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Terugkrabbelen deed ik dan weer niet
En die vraagtekens horen toch bij de leeftijd?
Die vraagtekens horen bij een vraag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:38 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vooroordelen?Die vraagtekens horen bij mij als ik iets niet meen.
Drie vraagtekens is drie vragen? Logischquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Die vraagtekens horen bij een vraag.
Ja dat kan al gauw.. ik met mijn 1.64 en kippenkrachtquote:
Moet die is geen zijn zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:40 schreef rolklem het volgende:
[..]
Drie vraagtekens is drie vragen? Logisch
Dan gaan we 'em samen kapotmakenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ja dat kan al gauw.. ik met mijn 1.64 en kippenkracht![]()
alles prima hiermet jou ook?
Oud en nog steeds niet wijs genoeg om een foutje een foutje te laten, dat stelt mij dan weer teleur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
Moet die is geen zijn zijn?
en sowieso, wat is dat voor vreemde redenatie?
Dat is toch een prima vrouwelijke lengtequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ja dat kan al gauw.. ik met mijn 1.64 en kippenkracht![]()
alles prima hiermet jou ook?
Das al een hele dag geleden hoorquote:
Blij dat ik je teleur kan stellen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:43 schreef rolklem het volgende:
[..]
Oud en nog steeds niet wijs genoeg om een foutje een foutje te laten, dat stelt mij dan weer teleur.
Even vreemd als de jouwe
Das wel heel vooruitstrevend. Ga je nog wat lekkers kopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is toch een prima vrouwelijke lengte
Jawel ik mag niet klagen. Ik verveel me een beetje. Heb zelfs mijn boodschappenlijstje voor straks al klaar
ik zeg ook niet dat ik het erg vindquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is toch een prima vrouwelijke lengte
Jawel ik mag niet klagen. Ik verveel me een beetje. Heb zelfs mijn boodschappenlijstje voor straks al klaar
Jazeker !. ik heb wel een paar ideetjes hoequote:
Ik weet niet hoe snel jij daarvan bekomtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Das al een hele dag geleden hoor/
Ik ben allang weer back to earth gekomen want moest daarna werken
Nou, de meeste mensen zijn na een dag al wel weer normaal. Niet dat de geilheid is afgenomen, das weer een ander puntquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel jij daarvan bekomt
Ik ga in eerste instantie de noodzakelijke dingen halen. Vlees, Cola en bier natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Das wel heel vooruitstrevend. Ga je nog wat lekkers kopen. Ik moet zo ook nog naar de AH.
ik ben benieuwd naar je strategiënquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jazeker !. ik heb wel een paar ideetjes hoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Ik zoek nog iets lekkers voor vanavond om te makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga in eerste instantie de noodzakelijke dingen halen. Vlees, Cola en bier natuurlijk!
Maar ook wat lekkers want er is voetbal op tv en ik krijg visite. Dat lekkers zet ik niet op het lijstje. ik vind dat dat een freestyle keuze moet zijn
Wil ik doen, ik ga er toch al heen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik het erg vindalleen dat ik dan al gauw kapot ben
![]()
Goed bezig ja!! wil je mijn boodschappen er niet bij doen? ik heb geen zin
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jazeker !. ik heb wel een paar ideetjes hoe
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar je strategiën
Nu ben ik nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stiekum ben je ook wel een lieverd volgens mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Wil ik doen, ik ga er toch al heen!
Kijk mij eens aardig zijn
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar je strategiën
Oeh wil je ze allemaal wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Zoek een nieuw trio!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou, de meeste mensen zijn na een dag al wel weer normaal. Niet dat de geilheid is afgenomen, das weer een ander punt
Ehm nee, ik heb aan drie mensen genoegquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oeh wil je ze allemaal wetenHell YeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
3 mensen = 3 fuckbuddy's?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ehm nee, ik heb aan drie mensen genoeg
Wat ben ik toch een slet he
Kip pittig marineren. Rijst koken. Kip bakken. Mais bij de kip gooien. Kerriesausje maken. En u heeft 1 heerlijke homemade kipkerriequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets lekkers voor vanavond om te maken. Maar ik heb geen idee
Eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
stiekum ben je ook wel een lieverd volgens mij
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Hell Yeah
Ik stoei liever met een manspersoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oeh wil je ze allemaal wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Hell Yeah
Nieuwsgierigheid groeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik stoei liever met een manspersoon
Ehm ja, klinkt goed Ik zit ook aan 'mamas macroni' te denken. Als kind at ik het heel graag; macroni et alleen ui, champigon, ham en kaasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Kip pittig marineren. Rijst koken. Kip bakken. Mais bij de kip gooien. Kerriesausje maken. En u heeft 1 heerlijke homemade kipkerrie
en met een vrouwspersoon ook wel. Maar die zeggen vaker ' auw je doet mij pijn', en daar heb ik dus echt heeeelemaal geen in inquote:
Ehm nee , meer vrienden die ook wel neukbaar zijnquote:
Oh haiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
en met een vrouwspersoon ook wel. Maar die zeggen vaker ' auw je doet mij pijn', en daar heb ik dus echt heeeelemaal geen in in
Kussjeeequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef Uiltje90 het volgende:
Lieve mensen, ik ga een hapje eten.
Bye![]()
ik kan best wel wat hebben hoorrquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
en met een vrouwspersoon ook wel. Maar die zeggen vaker ' auw je doet mij pijn', en daar heb ik dus echt heeeelemaal geen in in
Smakelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef Uiltje90 het volgende:
Lieve mensen, ik ga een hapje eten.
Bye![]()
Ik zeg altijd maar... Je moet doen waar je zelf zin in hebtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ehm ja, klinkt goed Ik zit ook aan 'mamas macroni' te denken. Als kind at ik het heel graag; macroni et alleen ui, champigon, ham en kaas
Wat heb je trouwens een ontzettend lekker kontjequote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ehm nee , meer vrienden die ook wel neukbaar zijn
Leuk om te horen, thnxquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat heb je trouwens een ontzettend lekker kontje
Ja, ergens in het radio topic. Vandaar dat ik die post nooit had gezien want daar kom ik niet.quote:
DM want ik heb geen idee en geen zin om facebook af te speuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
OhIk weet alweer waar het over ging. Denk ik
No shitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sherlocken, echt binnen 10 seconde had ik hem.
Ik ben toch even gaan zoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DM want ik heb geen idee en geen zin om facebook af te speuren.
Je kunt links de poster invullen en rechts het 'woord' wat die poster in de mond heeft genomen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben toch even gaan zoeken
Ik snap echt niks van dat sherlock
Ah op die fiets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt links de poster invullen en rechts het 'woord' wat die poster in de mond heeft genomen.
Faxie laat het linker veld leeg (zoekt dus op iedereen) en rechts vult hij zijn nick in. Dan krijgt hij alle posts te zien met zijn nick erin.
Wie? Faxie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt links de poster invullen en rechts het 'woord' wat die poster in de mond heeft genomen.
Faxie laat het linker veld leeg (zoekt dus op iedereen) en rechts vult hij zijn nick in. Dan krijgt hij alle posts te zien met zijn nick erin.
Nee ik bedoel op FBquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie ja.
[..]
Zoek links op vinniiee en rechts op muhaha
Graag linkjes erbij als we mensen uit moeten lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:26 schreef Fera het volgende:
"Ik ben niet voor één vlieg te vangen"_____!!!!
Was net op TV bij 1Vandaag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Graag linkjes erbij als we mensen uit moeten lachen
Waar gaat dit over?quote:
Nee inderdaad, het was echt super mooi weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had me geen mooiere dag kunnen wensen denk ik
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het was echt super mooi weer
Context is niet van belang.quote:
Voor mij is context wel van belang anders zie ik het verband nietquote:
Waarom wil je maandverband zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij is context wel van belang anders zie ik het verband niet
Hoi Lokaquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
Avond x3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Kan beter, zit niet echt lekker in mijn vel de laatste tijd. Eenzaam, niet echt een doel hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is het met jou tegenwoordig?
Ooit wel eens een maandverbandreclame gezien?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan beter, zit niet echt lekker in mijn vel de laatste tijd. Eenzaam, niet echt een doel hebben
Volgens die reclames zijn vrouwen allemaal huppelend en blij tijdens hun ongesteldheid zodat ze eindelijk weer dat heerlijke maandverband mogen dragenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit wel eens een maandverbandreclame gezien?
[..]hoi
Wat? Klopt dat niet dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens die reclames zijn vrouwen allemaal huppelend en blij tijdens hun ongesteldheid zodat ze eindelijk weer dat heerlijke maandverband mogen dragen
Geef toe dat het best bijzonder is dat je in één keer kan paardrijden als je zo'n ding in je broek hebt, terwijl je dat zonder maandverband niet kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens die reclames zijn vrouwen allemaal huppelend en blij tijdens hun ongesteldheid zodat ze eindelijk weer dat heerlijke maandverband mogen dragen
Ja, en als ik het in de vuilnisbak heb gegooid blijf ik er nog even met mijn neus boven hangen om die heerlijke geur even flink te inhaleren, dan kan mijn dag niet meer stuk.quote:
Toen ik nog jong was heb ik ook eens maandverband gedragen omdat ik aan de dunne was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet bewustquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit wel eens een maandverbandreclame gezien?dat verdring ik als ik die kijk.
Dat probeer ik ook, maar dat is lastig en zeker als je niemand hebt omdat samen mee te doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer wel
Je moet wel genoeg leuke dingen blijven doen tussen het leven door hoor14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
I’m just trying to untangle my mind.![]()
dan wordt het tijd om vrienden te maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet bewustdat verdring ik als ik die kijk.
[..]
Dat probeer ik ook, maar dat is lastig en zeker als je niemand hebt omdat samen mee te doen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
I’m just trying to untangle my mind.![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: