SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar inkt gaat voor de Boobjobquote:
nieuwe tat op de planning?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar inkt gaat voor de Boobjob
Douchsequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu ff snel douchen. Tot over een kwartier![]()
Zou ik nog ff over nadenken hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar inkt gaat voor de Boobjob
nog een hoop op de planningquote:
hihi inkt heb je nooit genoeg.. ik ken het.. toen ik mijn 2e liet zetten had ik onderweg naar huis de 3e alweer in mijn hoofdquote:
nee want:quote:
ik heb 4, 5, 6 en 7 al in mn hoofdquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hihi inkt heb je nooit genoeg.. ik ken het.. toen ik mijn 2e liet zetten had ik onderweg naar huis de 3e alweer in mijn hoofd
hahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb 4, 5, 6 en 7 al in mn hoofd
echt he.. Ach, de jongste is nu een week en 2 dagen, dus daar kan ik wel weer ff op teren..quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hahahaalleen jammer van al dat geld wat het moet gaan kosten..
good nightquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik ga maar eens richting bed![]()
Slaap lekker![]()
Ciao!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Slaap lekker![]()
slaap lekker pupquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Slaap lekker![]()
Ja hij is echt prachtig.. Ben er superblij mee..quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Uiltje90 het volgende:
gheghe.. daaromis hij een beetje mooi geheeld? (ik neem aan dat je de meeste korstjes al kwijt bent
)
waar de rest is weet ik niet. Maar ik thuis op de bank.quote:
ahhh top!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja hij is echt prachtig.. Ben er superblij mee..
Dat zit vast beter dan mijn burostoeltjequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar de rest is weet ik niet. Maar ik thuis op de bank.
smeer nu nog ongeveer 2x per dag met bepanthen, omdat ie anders nog een beetje schuurt.. Nog een beetje jeuk, maar als ie helemaal geheeld is even een pietje precies naar laten kijken of ie nog bijgewerkt moet wordenquote:
dat denk ik ook welquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zit vast beter dan mijn burostoeltje
hihi herkenbaar.. als die van mij begon te jeuken ging ik ook altijd smerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smeer nu nog ongeveer 2x per dag met bepanthen, omdat ie anders nog een beetje schuurt.. Nog een beetje jeuk, maar als ie helemaal geheeld is even een pietje precies naar laten kijken of ie nog bijgewerkt moet worden
nee, het is echt meer dat het schuurt waardoor ik ga smeren momenteel..quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hihi herkenbaar.. als die van mij begon te jeuken ging ik ook altijd smerenen dat na laten kijken is altijd goed.. maar hij heeft best veel schaduw toch? dan hoeft er niet veel meer aan te gebeuren denk ik
ik twijfel ook nog om de laatste bij te laten werken.. maar het feit dat hij wat minder netjes is voegt ook wel weer wat toe.. altijd lastig
weltrusten meneerquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef rival het volgende:
ik ga ook maar eens op tijd slapen! Doeg dames
Night Nightquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef rival het volgende:
ik ga ook maar eens op tijd slapen! Doeg dames
nah minder netjes is groot gezegd.. er zitten lijntjes/schaduwen tussen die misschien iets dikker aangezet hadden kunnen zijn.. verder wel heel mooi gezet en blij mij, maar twijfel daar alleen over.. omdat het wel past bij de gedachte achter de tat en gewoon bij het geheel, dat het niet perfect isquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het is echt meer dat het schuurt waardoor ik ga smeren momenteel..
Ja, eigenlijk meer schaduw als lijn..
Denk het ook niet, maar pa is erg precies en als die ook maar 1 vlekje ziet kan ik terug naar den bosch haha
Nja, ik wil niet minder netjes.. Ik wil het allemaal gewoon voor mijn gevoel perfect hebben
zolang je twijfelt moet je niks ondernemen.. Je kan het altijd nog bij laten werkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nah minder netjes is groot gezegd.. er zitten lijntjes/schaduwen tussen die misschien iets dikker aangezet hadden kunnen zijn.. verder wel heel mooi gezet en blij mij, maar twijfel daar alleen over.. omdat het wel past bij de gedachte achter de tat en gewoon bij het geheel, dat het niet perfect is
hihi en leuk dat je pa zo betrokken is
omdat je dichter bij huis moet zoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, waarom vind ik altijd huisinrichting wat ik leuk vind aan de andere kant van Nederland
Dan vind die bijna niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat je dichter bij huis moet zoeken
hihi ja dat kan ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang je twijfelt moet je niks ondernemen.. Je kan het altijd nog bij laten werken
Nja, betrokken is een groot woord.. Maar hij is de enige waarvan ik weet dat ie in dit soort dingen net zo precies is als ik, ondanks dat ie tattoos niks vind
Die stuurt je gewoon terug voor een bossche bolquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het is echt meer dat het schuurt waardoor ik ga smeren momenteel..
Ja, eigenlijk meer schaduw als lijn..
Denk het ook niet, maar pa is erg precies en als die ook maar 1 vlekje ziet kan ik terug naar den bosch haha
Nja, ik wil niet minder netjes.. Ik wil het allemaal gewoon voor mijn gevoel perfect hebben
nee, dat is maquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stuurt je gewoon terug voor een bossche bol
Die is idd erg jaquote:
met Bossche bollen en truffels.. Met de rest is pa ergerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |