quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik had al twee keer een Babybird onder de bank vanavond![]()
![]()
Dan stort ie ergens neer na een rondje vliegen en dan komt hij weer onder de bank vandaan getrippeld. Echt een raar gezicht haha, net een blauwe mini pinguin is het dan.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik had al twee keer een Babybird onder de bank vanavond![]()
![]()
Dan stort ie ergens neer na een rondje vliegen en dan komt hij weer onder de bank vandaan getrippeld. Echt een raar gezicht haha, net een blauwe mini pinguin is het dan.
Yups, daar komt het doorquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Queller het volgende:
Laysa
Wat heb je met de OP gedaan
Is ie helemaal stuk???
Of komt het door mijn Adblocker?
Biet zat er aan te snuffelen maar Baby trippelt dan heel stoïcijns door haha.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef senesta het volgende:
[..]Wat vinden de andere beestjes ervan zover?
De OP is platquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Queller het volgende:
Laysa
Wat heb je met de OP gedaan
Is ie helemaal stuk???
Of komt het door mijn Adblocker?
Nou, ik begreep dat ze 1 brandweerman echt moesten tegenhouden, die kon het niet meer aanhoren dat die jongen de uitgang niet kon vinden en die wilde het pand in. Maar dat kon niet meer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En idd, wat een horror in onze mooie Friesche hoofdstad; het idee dat hij ten tijde van de brand nog met de hulpdiensten heeft gebeld en dat ze hem niet konden redden![]()
Nachtmerrie voor alle partijen...
Nee, dat hoor je nog wel een paar keer 's nachtsquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik begreep dat ze 1 brandweerman echt moesten tegenhouden, die kon het niet meer aanhoren dat die jongen de uitgang niet kon vinden en die wilde het pand in. Maar dat kon niet meer.
Dat gaan die hulpverleners ook nooit meer vergeten![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
S had de babyvogel in zijn overhemd gedaan trouwens en daarna wandelde de vogel gewoon over hem heen
Gek. Dat heb jij anders nooitquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh da's een beetje gekke overgang van onderwerp zo, sorry
Heb je niet een leuke foto van die nieuwe kanarie van je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
Ja ik houd wel van een hakkie en een takkie
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef Candaasje het volgende:
Oef, die brand...dat moet echt een afschuwelijke dood geweest zijn. De uitgang niet meer kunnen vinden in een brandend gebouw...brrr.... (Hopelijk is die jongen door de rook om het leven gekomen.)
Een van de eerste dingen die ik heb gekocht toen we hier gingen wonen, was zo'n brandladder die je uit het raam/over het balkon kan hangen. Want 4 hoog naar beneden pletteren via het raam of balkon zag ik niet zitten, als er brand in het trappenhuis zou zijn...
@Greys: babybird
Ik heb al een heeul tof gedichtje gekregen via de Secret Santa!![]()
En net heerlijk paardgereden, er zit de afgelopen 3 weken echt goede vooruitgang in.
Of met zonnebrillen als multifunctioneel inzetbare reactie op een multipostquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Nip is goed met geheimen, dat zie je zo!
Die op FB en in het pinguintopic in F&F waren nog niet genoeg?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef Queller het volgende:
[..]
Heb je niet een leuke foto van die nieuwe kanarie van je?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Of met zonnebrillen als multifunctioneel inzetbare reactie op een multipost
Jij bent écht goed in tussen de regels door lezenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die op FB en in het pinguintopic in F&F waren nog niet genoeg?![]()
(Het was sarcastisch he? Nou, tough luck, hier komen ze alsnog!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och wat sneu, gecondoleerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef Laysa het volgende:
Ik heb wel verdrietig nieuws![]()
De oma van DK is vannacht overleden dus ik ben heel de dag in Oss geweest....voor het taaie fiepke was het wel op hoor, maar het blijft verdrietig...
En door het regelen kwam er natuurlijk weer erg veel terug...mjah.... Dus daarom had ik het nieuws niet gevolgd
Awww bahquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef Laysa het volgende:
De oma van DK is vannacht overleden dus ik ben heel de dag in Oss geweest....voor het taaie fiepke was het wel op hoor, maar het blijft verdrietig...
En door het regelen kwam er natuurlijk weer erg veel terug...mjah.... Dus daarom had ik het nieuws niet gevolgd
Gatver....quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef Laysa het volgende:
Ik houd het wel bij het parkietentopic en Facebook hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij bent écht goed in tussen de regels door lezen
Nee, het was wel een beetje plagend, maar ik vind het een geweldig leuk beest, dus kom maar op
Ik zocht in F&F naar het pinguintopic, maar kon het niet vindenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
praxis denk ik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Best een goed idee eigenlijk, zo'n brandladder, Candaasje.
Waar koop je zoiets?Ik heb dan wel geen trappenhuis maar toch.
www.brandladder.nl/quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Best een goed idee eigenlijk, zo'n brandladder, Candaasje.
Waar koop je zoiets?Ik heb dan wel geen trappenhuis maar toch.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zocht in F&F naar het pinguintopic, maar kon het niet vinden![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:56 schreef Oognip het volgende:
Ik zocht in F&F naar het pinguintopic, maar kon het niet vinden![]()
Nou, dát lijkt me dan weer nietquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:57 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Nou, dát lijkt me dan weer niet
Ik ga eens zoeken morgen, thanks!quote:
Verhipquote:
Kun je niet gewoon uit je raam springen of is dat heel hoog?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken morgen, thanks!
[..]
Verhip
Alleen zie ik nergens een bestelmogelijkheid!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Verhip
Alleen zie ik nergens een bestelmogelijkheid!
Wil je niet ook nog een brandwerende kluisquote:Wij leveren uitsluitend aan de zakelijke markt, en werken met een dealernetwerk door heel Nederland.
Mocht u als particulier een vraag hebben of interesse in een van onze producten kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij voorzien u graag vrijblijvend van advies en kunnen u altijd een dealeradres bij u in de buurt doorgeven.
Ja hoor, uit het raam springen kan altijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:00 schreef Oognip het volgende:
Kun je niet gewoon uit je raam springen of is dat heel hoog?
Ja hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon uit je raam springen of is dat heel hoog?
Een auto van de zaak, een GSM van de zaak, een latop van de zaak én een brandladder van de zaak!quote:
Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik met een arm vol konijnen die touwladder af kom, want met 1 hand vrij klimmen lijkt me verdomd lastig...maar goed, dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoorDan breek ik hooguit een enkel of drie, dat is niet zo erg maar als ik het kan voorkomen door een simpel laddertje is dat wel zo prettig toch
Als ik een soort sierlijke Epke-sprong zou maken zou ik misschien zelfs op de kattenren kunnen landen. Maar met misschien huisdieren onder je arm klim ik liever van een laddertje.
Ja das ook weer zo. Ik denk er ook wel eens over na wat ik zou doen als er brand is. Denk alle katten van het balkon gooien en wij er achteraan. Iets beters kan denk ik niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoorDan breek ik hooguit een enkel of drie, dat is niet zo erg maar als ik het kan voorkomen door een simpel laddertje is dat wel zo prettig toch
Als ik een soort sierlijke Epke-sprong zou maken zou ik misschien zelfs op de kattenren kunnen landen. Maar met misschien huisdieren onder je arm klim ik liever van een laddertje.
Hoe hoog zit je, welke verdieping?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja das ook weer zo. Ik denk er ook wel eens over na wat ik zou doen als er brand is. Denk alle katten van het balkon gooien en wij er achteraan. Iets beters kan denk ik niet.
Die kunnen toch wel bij elkaar in een bakkie? Zo'n bakkie zou ik ergens zetten dat je het zo kan pakken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik met een arm vol konijnen die touwladder af kom, want met 1 hand vrij klimmen lijkt me verdomd lastig...maar goed, dat zien we dan wel weer.
Je zou eventueel kunnen overwegen een brandladder aan te schaffen. Het is maar een idee hoor; je mag het naast je neerleggen natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja das ook weer zo. Ik denk er ook wel eens over na wat ik zou doen als er brand is. Denk alle katten van het balkon gooien en wij er achteraan. Iets beters kan denk ik niet.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Je zou eventueel kunnen overwegen een brandladder aan te schaffen. Het is maar een idee hoor; je mag het naast je neerleggen natuurlijk
Zo'n uitwerpladdertje dat je met twee haken over je balkon hangt is helemaal niet duur.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
2e. Valt wel mee.
Pingoo en Luna zijn er allebei al eens af gevallenEn ze leven nog steeds
Een brandladder naast je neerleggen is nie handig eh...Zo kom je nog niet dat huis uitquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Je zou eventueel kunnen overwegen een brandladder aan te schaffen. Het is maar een idee hoor; je mag het naast je neerleggen natuurlijk
In D's wereld gebeuren geen nare dingen dus brand zal hier nooit komen dus zo'n ladder is overdreven, maar 'als ik het wil dan mag het wel'quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n uitwerpladdertje dat je met twee haken over je balkon hangt is helemaal niet duur.
Ik ga er eentje kopen, gewoon voor de zekerheidVeilig(er) gevoel. Zou ik ook doen als ik in een flat ofzo zou wonen, stel het eens aan D voor!
Ik ben schijtmeligquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd om je posts te lachen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een brandladder naast je neerleggen is nie handig eh...Zo kom je nog niet dat huis uit
Dat gaat alleen lastig als 2 van die katten 6 kilo zijn en 1 van 5 kilo. Dat past nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
En ik zou de katten dan idd in een vervoerskoffer proberen te proppen en dan kom je best met 1 hand die ladder af
Geeft niksquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben schijtmelig
Het er úren over gedaan om een migraine-aanval te boven te komen. En áls het dan zover is, dan heb ik energie voor 12, vind ik mezelf rete-grappig, zie ik overal de lol van in en vind ik het jammer dat het eigenlijk bedtijd is.
Sorry
Whutwoar!?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Een auto van de zaak,
In Limburg kan álles
Doe me een plezier en beloof me dat je dan elke 3 maanden een oefening gaat houden en dat je ons dan belt, zodat we kunnen komen kijkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n uitwerpladdertje dat je met twee haken over je balkon hangt is helemaal niet duur.
Ik ga er eentje kopen, gewoon voor de zekerheidVeilig(er) gevoel. Zou ik ook doen als ik in een flat ofzo zou wonen, stel het eens aan D voor!
Jij en D allebei zo'n draagbakkie mee die ladder af.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat gaat alleen lastig als 2 van die katten 6 kilo zijn en 1 van 5 kilo. Dat past niet
Vagina! Dat ik daar dan weer niet aan denkquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een brandladder naast je neerleggen is nie handig eh...Zo kom je nog niet dat huis uit
Je gelooft het vast niet, maar daar hebben we geen plek voorquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij en D allebei zo'n draagbakkie mee die ladder af.
Tegen de tijd dat er (afklopt, hopelijk nooit) echt brand is, ziet hij het nut wel in van zo'n ladder, trust me
Ik denk dat ik dan ga oefenen om er een soort Cirque du Soleil achtige oefeningen in te kunnen doen, voor het geval ik hem nooit echt nodig heb (*duimt dat het nooit zo ver komt*). Dat je er als een soort sierlijke Ellen ten Damme in kunt bungelen, al zingend, ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Doe me een plezier en beloof me dat je dan elke 3 maanden een oefening gaat houden en dat je ons dan belt, zodat we kunnen komen kijken
Of een ladder en een glijbaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij en D allebei zo'n draagbakkie mee die ladder af.
Tegen de tijd dat er (afklopt, hopelijk nooit) echt brand is, ziet hij het nut wel in van zo'n ladder, trust me
Ik keur 'm goedquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ga oefenen om er een soort Cirque du Soleil achtige oefeningen in te kunnen doen, voor het geval ik hem nooit echt nodig heb (*duimt dat het nooit zo ver komt*). Dat je er als een soort sierlijke Ellen ten Damme in kunt bungelen, al zingend, ofzo.
Een beetje zo'n doeken-act, maar dan met een laddert.
Ah, dan was dat het ofje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Hiepoteejties natuurlijk
Het is niet én-én, het is óf-óf! Namelijk
Ik mot hem nog even aanschaffen en dan maak ik er wel een Facebook event vanquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik keur 'm goed
Wanneer en hoe laat worden we verwacht??
Emmer op je hoofd en gáán!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:12 schreef Bamba het volgende:
Ik heb nog steeds een zandbak als voortuin, ik denk dat ik het risico maar neem en hoop dat ik zacht neer plof
Ik hou van jequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mot hem nog even aanschaffen en dan maak ik er wel een Facebook event van
Je mag ook bij mij komen oefenen. Want hoe wil je anders foto's maken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mot hem nog even aanschaffen en dan maak ik er wel een Facebook event van
Jup! S heeft de Mate en ik heb de G615.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Bamba het volgende:
Greys, jij hebt toch een Huawei he? Bevalt dat merk je? Mijn man mag woensdag verlengen en we hebben een Huawei Ascend Mate gezien voor hem. Recensies zijn wel goed voor zover ik gezien heb. Issie een beetje handig qua apps enz?
Bwhehehe...quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Emmer op je hoofd en gáán!
[ afbeelding ]
Of je komt gewoon met je camera naar de meetquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij komen oefenen. Want hoe wil je anders foto's maken?
Beter! S. heeft de Mate? Hij is wel mega geloof ik he?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup! S heeft de Mate en ik heb de G615.
We zijn er allebei superrrrrrrrrrr tevreden over![]()
![]()
Je krijgt hem vrij standaard, je kunt er aan apps op kwakken wat je wilt, geheugen zat, alles werkt snel en prima en een mega goede klantenservice. Als je een vraag hebt dan mail je ze en heb je vaak dezelfde dag nog antwoord.
Ik heb het dus over de telefoon hequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Beter! S. heeft de Mate? Hij is wel mega geloof ik he?
Ja hij is wel erg groot, het is niet iets dat je in je broekzak stopt zeg maarquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Beter! S. heeft de Mate? Hij is wel mega geloof ik he?
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij is wel erg groot, het is niet iets dat je in je broekzak stopt zeg maar
Mijnes is wat kleiner. Ook echt een aanrader, de G615! Maar als hij groot fijn vindt en hem toch in zijn binnenzak meeneemt ofzo, dan is het prima!
Hij heeft idd vrijwel nooit z'n telefoon in z'n broekzak. Hij wil hem vooral zodat 'ie de filmpjes die hij via whatsapp krijgt goed kan zienquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij is wel erg groot, het is niet iets dat je in je broekzak stopt zeg maar
Mijnes is wat kleiner. Ook echt een aanrader, de G615! Maar als hij groot fijn vindt en hem toch in zijn binnenzak meeneemt ofzo, dan is het prima!
Dat had ik idd gelezen, dat de accu erg goed is en lang meegaat. Groot pluspunt idd!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
Oh en hij roept dat ik moet zeggen dat er een ongeveer twee keer zo grote accu in zit (in die Mate) als in een 'normale' foon, dat hij die foon heel de dag gebruikt, hij krijgt er ook al zijn werkmail op binnen enzo. Accu gaat erg goed lang mee dus.
In dit geval kloppen de reviews idd echt!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat had ik idd gelezen, dat de accu erg goed is en lang meegaat. Groot pluspunt idd!
Dan zal 'ie wel helemaal gelukkig zijn woensdagquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
In dit geval kloppen de reviews idd echt!
Greys kennende gaat die ladder er nooit komen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Of je komt gewoon met je camera naar de meet
Dan doen we foto's uit zeven verschillende hoken. Kun je hele leuke filmpjes van monteren
Whehehequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Denk ik constant dat 'ie blij is om me te zien...
Google vult aan obv je zoekgedrag he.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Ik Googlede trouwens op 'waar koop je een brandladder' en ik kreeg als Google resultaat 'waar koop je een plaskalender'. Whut?
Da's een weinig effectieve manier van brandje blussenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Ik Googlede trouwens op 'waar koop je een brandladder' en ik kreeg als Google resultaat 'waar koop je een plaskalender'. Whut?
Als ik daar op Google krijg ik toch hele andere resultaten. Hoe zal dat nou komen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Hij vulde niet aan, het was gewoon een van de eerste zoekresultaten, probeer het zelf maar eensquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Google vult aan obv je zoekgedrag he.
Nee, beter ga je naar beneden om de dieren te redden en loop je dan weer naar boven om via je brandladder naar buiten te gaan, want tja, het is ook zo zonde om die niet te gebruiken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik bedacht me net wel dat als ik boven ben en er is brand beneden, dat ik dan toch echt naar beneden ga om vogels en kat te halen (Biet slaapt toch al boven), dus dan kan ik net zo goed gewoon daar naar buiten, zonder ladder.
Tenzij het brandt bij de deuren en je weer naar boven moet... beter mee verlegen dan om verlegen, in dit gevalquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik bedacht me net wel dat als ik boven ben en er is brand beneden, dat ik dan toch echt naar beneden ga om vogels en kat te halen (Biet slaapt toch al boven), dus dan kan ik net zo goed gewoon daar naar buiten, zonder ladder.
Eh, wat heb ik gezegd dat je heeft overgehaald om er eentje te kopen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
True. Zowel Nip als MD. Dus ok ik ga er eentje kopen
Dat het zonde is als ik hem dan niet zou gebruikenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Eh, wat heb ik gezegd dat je heeft overgehaald om er eentje te kopen?
Ohquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het zonde is als ik hem dan niet zou gebruiken
Biet sliep in het begin beneden bij Boor, omdat Bink er toen nog wasquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Slaapt Biet trouwens boven ja? Ik dacht dat die met Boor beneden was....
Boewhahahahahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Ahhhh! ook weer opgelostquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Google vult aan obv je zoekgedrag he.
Ik zit me hetzelfde af te vragen, dus ik ga nog even kijken wat het wasquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Boewhahahahahaha
Wat is in hemelsnaam een plaskalenderWaar blijft Ing als je haar nodig hebt
Ik vind 4858472 soorten brandladders.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vulde niet aan, het was gewoon een van de eerste zoekresultaten, probeer het zelf maar eens
Oooh zie, dat heb ik gemist danquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Biet sliep in het begin beneden bij Boor, omdat Bink er toen nog was
Ouwetje kon dan rustig slapen bij ons. Toen Bink er niet meer was mocht Biet ook boven slapen. Boor trouwens ook, maar die wil dat niet. Die gaat dan een half uur over het bed lopen kloten en daarna vertrekt ie weer naar beneden
Ik had er meer van verwachtquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
Het is een beloningssysteem voor kinderen om zindelijk te worden kennelijk
Ik krijg bovenaan iets met brandladders, maar al heel rap dat anderequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind 4858472 soorten brandladders.![]()
Ing had het vast veel leuker verteld denk je ook niet?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik had er meer van verwacht
Welterusten Laysa en Candaasje
Yups, dat was weer dijenkletsen gewordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing had het vast veel leuker verteld denk je ook niet?
Die termen leveren me evengoed 485748328 brandladders op, waaronder een speciale: de ladder voor als je bent drooggevallen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg bovenaan iets met brandladders, maar al heel rap dat andere
[ afbeelding ]
Zolang je de beentjes maar bij elkaar houdtquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Yups, dat was weer dijenkletsen geworden
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
Nou geloof me dat ik nooit naar zindelijkheidssystemen voor kinderen heb gezocht
En nee, ook niets anders met plassen
Misschien denkt Google dat jij niet zo goed kan typenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
Nou geloof me dat ik nooit naar zindelijkheidssystemen voor kinderen heb gezocht
En nee, ook niets anders met plassen
Jij ook al?quote:
Je Google-credits zijn opquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
Hij springt over op Bing ipv Google, als ik via de url balk zoek.
Whyyyyyyyyyyyy
Laf-ow-lafquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij ook al?Sistahs-from-another-mother!
Zie je wel! Bing sucks....quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
GeluktVia instellingen en dan zoekmachines beheren heb ik het er uit getieft, holadiejee
Nu ook weer gewoon brandladders ipv plaskalenders
zoekpiet bvquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Zie je wel! Bing sucks....
Ik haat soberso al die opdringerige zichzelf naar voren drukkende zoekhulpjes
Ow, van die teckel heb ik ook al eens iets gekregen. Da's geen frisse boelquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
Ja ik ook![]()
Ik geloof dat ik het ooit ineens had nadat ik Grey's Anatomy had gedownloadgekregen van de tante van de buurvrouw van de teckel van de nicht van mijn zus.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
GeluktVia instellingen en dan zoekmachines beheren heb ik het er uit getieft, holadiejee
Nu ook weer gewoon brandladders ipv plaskalenders
Die lange ruggen zijn onbetrouwbaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, van die teckel heb ik ook al eens iets gekregen. Da's geen frisse boel
En je weet soberso niet wat er in de worst zit en dus zei mijn oma altijd: "Als je niet weet wat er in de worst zit, dan....quote:
Daar is het jaren geleden al mis gegaan voor je.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:48 schreef Queller het volgende:
[..]
En je weet soberso niet wat er in de worst zit en dus zei mijn oma altijd: "Als je niet weet wat er in de worst zit, dan....
Ow, nu weet ik het niet meer
Ow...quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Daar is het jaren geleden al mis gegaan voor je.
Hahahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Laysa het volgende:
Waarom gebruiken ze doetze kroes als model bij h en m? Nu weet ik zeker dat ik er niet in pas
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow...
Ik denk dat ik dan maar eens naar bed ga
We kunnen wel een clubje beginnen. Kopen we er van alles gewoon drie en maken er zelf twee van; opgelostquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef Laysa het volgende:
Waarom gebruiken ze doetze kroes als model bij h en m? Nu weet ik zeker dat ik er niet in pas
Mwah... het kan nétquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.![]()
Of klinkt dat fout?
Het rotmokkel!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef Laysa het volgende:
Mijn broer zat laatst op een vlucht naast doetze en kind...zelfs na 8 uur slapen was ze nog prachtig zei hij
Jaquote:
Neuh mijn broer vliegt business voor de zaak... Soms gaat hij 2 x per maand, meestal 1 xquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Vloog hij businessclass of zat ze gewoon tussen ons 'plebs'?
Hahahhaa, hij moet vaker de roddelbladen lezen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef Laysa het volgende:
En het kan nog erger hoor...een jaar of wat terug zat hij de hele vlucht terug naast echt 'een leuke' vrouw...ze ging even op en neer naar nederland vanwege iets van haar man...laat ze ook nog haar prachtige gala jurk zien aan hem en de crew.
Komt de stommerd thuis zet de tv aan, blijkt het danielle oerlemans te zijn...ja halllloooooo wist hij veel_O-
Was de premiere van die enige film waar doetze in speelde
Ohquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:04 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde een filmpje op Facebook bekijken:
[ afbeelding ]
Jezus zeg. Meteen alles komen ze te weten als je door gaat...
Dan moet ie meestal werken...maaarrrrrrr de volgEnde keer krijg ik ook een toillettasje van victor en rolf....die krijgt hij dan op die vlucht en mijn nichtje van 5 had er ook al 1quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahhaa, hij moet vaker de roddelbladen lezen.
In het vliegtuig, onderweg, bv
Ja normaal geen last van, nu mobiel wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
OhIs dat nieuw? Normaal kon je youtubes op FB toch gewoon aanklikken?
Wij houden ook van vrouwen zoals jijquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Laysa het volgende:
Nou ik kiek wel bij de c en a...daar houden ze wel van vrouwen zoals ik
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij houden ook van vrouwen zoals jij
Ook zonder kleren.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Ook zonder kleren.
Dus ook als het niet lukt bij C&A, dan ben je alsnog van harte welkom.
Zo zijn wij
Maak me gekquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:12 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Ben wel afgevallen en nu komt mijn pomp er mooi uit
Hier ook!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:13 schreef Laysa het volgende:
Whehehe![]()
Nu echt het lampie uit...trusten pussy cats
Ja hè! Echt een wonderkatquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
Bliss wat fijn dat het op zich best goed met Kitty gaat!![]()
gecondoleerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef Laysa het volgende:
Och meiske, gecondoleerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef Laysa het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef Oognip het volgende:
Het is/wordt vandaag echt heerlijk weer he
Heerlijk met dit weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zometeen hardlopen
Jaaaaquote:
Welke krant? Wij willen ook nog.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa
En kaartjes geboekt voor de Efteling via een abonneeactie van de krant. Normale entree voor 2 plus parkeren is 79 euro, nu kost het maar 34,50 euro
Mij lijkt verdrinken ook heel erg. Ben vroeger wel eens iets te lang kopje onder gehouden in het zwembad, was echt een heel enge ervaring. Maar hoe die man gestorven is, is ook verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Die arme man is echt een horror dood gestorven zeg. dat lijkt mij echt een van de ergste dingen leven verbranden an wel stikken. Wij kunnen hier vanuit de badkamer op het dak van de keuken komen. Alleen ik vraag mij af of ik door het raampje pas.
Limburgs Dagblad?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa
En kaartjes geboekt voor de Efteling via een abonneeactie van de krant. Normale entree voor 2 plus parkeren is 79 euro, nu kost het maar 34,50 euro
die knoopcellen zijn vaak ook te krijgen via action/bigbazaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Ff terug gelezen, want wist niet waar het over ging, maar ook van mij gecondoleerd Laysa. En veel sterkte natuurlijk.
[..]
Mij lijkt verdrinken ook heel erg. Ben vroeger wel eens iets te lang kopje onder gehouden in het zwembad, was echt een heel enge ervaring. Maar hoe die man gestorven is, is ook verschrikkelijk.
Doet mij er weer aan denken dat ik toch eens nieuwe batterijen voor de rookmelder moet kopen. Ding begon een half jaar terug te piepen dat de batterij leeg was, dus toen de batterij eruit gehaald, maar da's dan weer zo'n vage knoopcel batterij, die je speciaal moet bestellen ofzo.
Want als de shit de fan raakt, zou ik ook goed opgesloten kunnen zitten in mijn huis. Heb een bovenwoning, kan er alleen via de voordeur en het balkon uit (waar ik eerst een kattennet los moet halen, maar da's niet zoveel werk). Maar als bijvoorbeeld 's nachts beneden de boel in de fik vliegt kan ik in feite geen kant op. Misschien uit het raam klimmen, maar ik weet niet of ik er wel door pasIs zo'n kiepraam voor een schuin dak.
Nee, die lezen wij niet hier (kunnen we ons niet eens op abonneren, al zouden we willen)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Limburgs Dagblad?
hier ook die aanbieding gehad, zit nog te twijfelen of ik t zou doen
Ja hier ook, helft van de prijs, als je nog geen abonnee bent kun je t toch gebruiken door proefabonnee te wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, die lezen wij niet hier![]()
Het gaat om de Gelderlander. 30 nov, 1 dec en 8 dec.
Verdrinken lijkt mij ook heel erg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Ff terug gelezen, want wist niet waar het over ging, maar ook van mij gecondoleerd Laysa. En veel sterkte natuurlijk.
[..]
Mij lijkt verdrinken ook heel erg. Ben vroeger wel eens iets te lang kopje onder gehouden in het zwembad, was echt een heel enge ervaring. Maar hoe die man gestorven is, is ook verschrikkelijk.
Doet mij er weer aan denken dat ik toch eens nieuwe batterijen voor de rookmelder moet kopen. Ding begon een half jaar terug te piepen dat de batterij leeg was, dus toen de batterij eruit gehaald, maar da's dan weer zo'n vage knoopcel batterij, die je speciaal moet bestellen ofzo.
Want als de shit de fan raakt, zou ik ook goed opgesloten kunnen zitten in mijn huis. Heb een bovenwoning, kan er alleen via de voordeur en het balkon uit (waar ik eerst een kattennet los moet halen, maar da's niet zoveel werk). Maar als bijvoorbeeld 's nachts beneden de boel in de fik vliegt kan ik in feite geen kant op. Misschien uit het raam klimmen, maar ik weet niet of ik er wel door pasIs zo'n kiepraam voor een schuin dak.
hang m desnoods nu met dubbelzijdige tape opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Verdrinken lijkt mij ook heel erg.
Rookmelders ophangen check dat moeten wij ook nog. Vooral met het huis naast ons maar eens even snel gaan doen. Jammer dat een boormachine zo zwaar is anders had ik het vanmiddag zelf meteen even gedaan.
Is het een klein smal veluxraam? Ik ben regelmatig uit een veluxraam geklommen Omdat mijn zus hem open liet staan en de kat eruit geklommen was. Die zat dan heel mooi te wezen op het dakkapel. Oké toen was ik wel een tiener en 30 kilo lichter ofzo.
Die hebben wij niet en Limburgs dagblad ook niet. Wellicht heeft het ed het ook. Thuis even kijken, is het de krant van vandaag?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, die lezen wij niet hier (kunnen we ons niet eens op abonneren, al zouden we willen)![]()
Het gaat om de Gelderlander. 30 nov, 1 dec en 8 dec.
Ja. Grooooooooote advertentie op de hele achterkant van de krant hier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die hebben wij niet en Limburgs dagblad ook niet. Wellicht heeft het ed het ook. Thuis even kijken, is het de krant van vandaag?
stond hier niet in de krant, kreeg een aanbiedingsemailquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die hebben wij niet en Limburgs dagblad ook niet. Wellicht heeft het ed het ook. Thuis even kijken, is het de krant van vandaag?
Euh ja als jij hier in de garage iets gevonden krijgt ben je mijn held. Echt domein van vriend en ontploft. Ik kan echt niks vinden en kan ook niet echt tillen om te zoeken. Maar wellicht koop ik het zo wel even bij de action daar Ga ik zo toch naar toe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hang m desnoods nu met dubbelzijdige tape op
Oh mail krijg ik niet denk ik. We hebben een proefabonnement.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
stond hier niet in de krant, kreeg een aanbiedingsemail
Thanks, zal daar ook eens kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:36 schreef Ynske het volgende:
die
[..]
die knoopcellen zijn vaak ook te krijgen via action/bigbazaar
Klopt, zo één is het er. Op zich is de opening van het raam wel groot genoeg, alleen doordat het raam in het midden kantelt wordt het de helft krapper. Misschien dat het wel zou gaan hoor, maar het is bij mij net als met dansen, ik heb de souplesse van een roestig tuinhekje, dus het gaat allemaal niet zo soepelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Verdrinken lijkt mij ook heel erg.
Rookmelders ophangen check dat moeten wij ook nog. Vooral met het huis naast ons maar eens even snel gaan doen. Jammer dat een boormachine zo zwaar is anders had ik het vanmiddag zelf meteen even gedaan.
Is het een klein smal veluxraam? Ik ben regelmatig uit een veluxraam geklommen Omdat mijn zus hem open liet staan en de kat eruit geklommen was. Die zat dan heel mooi te wezen op het dakkapel. Oké toen was ik wel een tiener en 30 kilo lichter ofzo.
Agge ut nie wit, dan doede ut mee kit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hang m desnoods nu met dubbelzijdige tape op
Tering, wat duur zeg, die normale prijs.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa
Hier ging het raam wel helemaal open.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Thanks, zal daar ook eens kijken.
[..]
Klopt, zo één is het er. Op zich is de opening van het raam wel groot genoeg, alleen doordat het raam in het midden kantelt wordt het de helft krapper. Misschien dat het wel zou gaan hoor, maar het is bij mij net als met dansen, ik heb de souplesse van een roestig tuinhekje, dus het gaat allemaal niet zo soepel
[..]
Agge ut nie wit, dan doede ut mee kit.
[..]
Tering, wat duur zeg, die normale prijs.
Ja, echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Tering, wat duur zeg, die normale prijs.
Ik geef je groot gelijk. Nu ben ik zelf geen pretpark bezoeker, vind er niet zoveel aan. Is dus ook al weer heel lang geleden dat ik voor het laatst in de Efteling of wat voor park dan ook ben geweest. Maar ik schrik gewoon van het verschil in prijs. En vroeger vond ik het al duur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, echt niet leuk meer![]()
En daar komt dan ook 25 euro benzinegeld bovenop. Dus dan ben je 100 euro verder voor een dag, heb je nog geen ijsje op (broodjes en drinken neem ik vaak mee, ik ben een cheapskate)...
Helaas, nu in ieder geval niet (meer?). Een ticket kost 34,50 (nou kan je dat al heel makkelijk omzeilen door vooraf online te bestellen, dat scheelt al 2,50 ) en is geldig tot 2 maart volgend jaar...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:56 schreef MissBliss het volgende:
Pretparken
Efteling
Laatste keer dat ik er was was voor ons vrijgezellenfeest en dat was dus gratis
Oh ja, en daarna nog een keer Winterefteling. Dat is volgens mij wel goedkoper dan normaal.
Oh oke. Ik heb iig wel online besteld idd, maar kennelijk ben ik de hoge prijzen gewend inmiddelsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helaas, nu in ieder geval niet (meer?). Een ticket kost 34,50 (nou kan je dat al heel makkelijk omzeilen door vooraf online te bestellen, dat scheelt al 2,50 ) en is geldig tot 2 maart volgend jaar...
hebben binnen een dag allemaal een nieuw huisje gevonden!quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik lees net dat er een paar dorpen hier vandaan een groep kittens op straat gedumpt zijn, gelukkig zijn ze bij de plaatselijke dierenkliniek opgevangen. Maar dan die foto die erbij staat, echt, wat voor onmens moet je wel niet zijn om dit op straat achter te laten, wat een mooie lieve hummeltjes zijn het zeg![]()
[ afbeelding ]
Dat klinkt stiekem best leuk ipvquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
De laatste keer dat ik "in" de Efteling ben geweest was met mijn werk, om Villa Pardoes te renoveren met BNérs.
Oh het was ook wel leuk om te doen hoor, beetje schuurtje bouwen met Krajicek, planten planten met Harmen Siezen en Daphne Deckers etc, maar geen meter van de Efteling zelf gezien.quote:
mja, maar voor alleen t sprookjesbos 34 euro betalenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan moet je nog een keer terug om de rest ook te zien. De komende jaren zie ik vooral het sprookjesbos als we gaan denk ik. Maar de Phyton, Joris en de draak, de vogelrok
Hi bird how are you today?
Tot en met 3 zijn ze gratis. Ik kijk tzt wel wat een zomerabonnement oid kost. Ik hoef geen uren te rijden er naar toe dat scheelt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
mja, maar voor alleen t sprookjesbos 34 euro betalenen voor die kleintjes betaal je ook de volle mep toch?
dat kost t hier op t werk ook, vind ik ook belachelijk duurquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoewel we nu 'goedkoop' gaan, weet ik ook al dat als ik voor zo'n vreettentje sta en 3,50 euro voor een portie poffertjes of broodje Unox zie staan, ik dat veel te duur ga vinden en denk 'doen we thuis wel'.... maar ik geloof dat ze er wel redelijk geprijsde pannenkoeken hebben, da's dan misschien wel lekker
Polles keuken is goed te doen! En leuk om binnen te zitten!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoewel we nu 'goedkoop' gaan, weet ik ook al dat als ik voor zo'n vreettentje sta en 3,50 euro voor een portie poffertjes of broodje Unox zie staan, ik dat veel te duur ga vinden en denk 'doen we thuis wel'.... maar ik geloof dat ze er wel redelijk geprijsde pannenkoeken hebben, da's dan misschien wel lekker
Ik wou dat ik zo kon denken en voelen, maar bij mij lukt dat écht niet... ik zou er ook niet van kunnen genieten, een portie poffertjes voor 3,50 euro. En ik drink heus weleens iets op een terras, dan heb ik er geen last van, maar bij sommige woekerprijzen krijg ik kriebels. Patatje zullen we heus wel nemen hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik daar dan een dag zou zijn, het me dan ook geen hol meer uit zou maken als ze 4 eu voor patat () vragen. Als ik er toch al binnen ben maakt dat me dan ook niet meer uit, die ene keer per 10 jaar dat ik er ben.
Komt denk ik omdat ik er zó weinig heen ga naar pretparken enzo, dat het me dan voor die ene dag dan echt niet meer uitmaakt. In Blijdorp kijk ik bv echt niet wat een broodje kost, daar let ik dan de rest van de weken/maanden wel weer op bij mijn normale boodschappenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo kon denken en voelen, maar bij mij lukt dat écht niet... ik zou er ook niet van kunnen genieten, een portie poffertjes voor 3,50 euro. En ik drink heus weleens iets op een terras, dan heb ik er geen last van, maar bij sommige woekerprijzen krijg ik kriebels. Patatje zullen we heus wel nemen hoor
Same.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik daar dan een dag zou zijn, het me dan ook geen hol meer uit zou maken als ze 4 eu voor patat () vragen. Als ik er toch al binnen ben maakt dat me dan ook niet meer uit, die ene keer per 10 jaar dat ik er ben.
Ik heb dat alleen achteraf, als het me gesmaakt heeft vind ik het niet erg, maar ik heb laatst een broodje Unox gehad en het broodje was echt niet te pruimenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo kon denken en voelen, maar bij mij lukt dat écht niet... ik zou er ook niet van kunnen genieten, een portie poffertjes voor 3,50 euro. En ik drink heus weleens iets op een terras, dan heb ik er geen last van, maar bij sommige woekerprijzen krijg ik kriebels. Patatje zullen we heus wel nemen hoor
Bitch pleasequote:Volgens Sherpard heeft Rutte de macht het feest af te schaffen en om zijn invloed uit te oefenen op de groep dat deze gewoonte in stand houdt. 'En waarom hebben jullie eigenlijk twee Santa Clauses nodig?', besluit ze het interview.
Ik heb mijn nichtjes deze laten horen : https://soundcloud.com/jajahihi/zwarte-pietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Het onderzoek is nog niet eens afgelopen, maar de conclusie is al bekend hoor.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nterklaasfeest.dhtml
En, hoe gaan jullie het je kinderen vertellen?
[..]
Bitch please
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb mijn nichtjes deze laten horen : https://soundcloud.com/jajahihi/zwarte-piet
Ik vond dat laatste stukje zo briljantquote:
Idd, ja. Maar ook gelijk in het begin moest ik lachen, toen ie over "die bruinen" begon. Alhoewel dat meer uit herkenning was. Zo noemden wij vroeger buitenlanders ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond dat laatste stukje zo briljant
"Gooi geen stenen door zijn ramen of pest hem niet... maar vertel gewoon thuis dat hij aan je piemel heeft gezeten! Jij geen leuke sinterklaas, hun ook niet."
Hoe zit het nou met dat schilderij dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb mijn nichtjes deze laten horen : https://soundcloud.com/jajahihi/zwarte-piet
Het is wachten op de Seniorenpartij die in opstand komt tegen die stereotype oude man met baard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Het onderzoek is nog niet eens afgelopen, maar de conclusie is al bekend hoor.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nterklaasfeest.dhtml
En, hoe gaan jullie het je kinderen vertellen?
[..]
Bitch please
Geef toe, bij een jonge god wil jij best op schoot zitten ook al heeft hij een mijter op!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is wachten op de Seniorenpartij die in opstand komt tegen die stereotype oude man met baard.
Ik dacht even dat je het tegen Q1 hadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Geef toe, bij een jonge god wil jij best op schoot zitten ook al heeft hij een mijter op!
Die wil dat vast ook wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het tegen Q1 had![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Geef toe, bij een jonge god wil jij best op schoot zitten ook al heeft hij een mijter op!
Jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat zijn geen Puntige KaalkopjesFotografeer je als hobby Rewimo?
Ja, dat is voor mij ook het grootste nadeel aan een DSLR. En toch neem ik hem natuurlijk iedere keer weer mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaAl had ik nu mijn DSLR niet bij me, deze heb ik met mijn Lumix gemaakt. Die neem je wat makkelijker mee
Dat vind ik wel leuk aan fotograferen, je gaat heel anders naar dingen kijken. En je ziet ook steeds meer dingen die anderen niet zomaar opmerken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, dat is voor mij ook het grootste nadeel aan een DSLR. En toch neem ik hem natuurlijk iedere keer weer mee.Eerste keer dat ik met de camera op pad ging ben ik ook naar het bos gegaan. Vond het toen nog best lastig, vooral qua compositie. Heb ik nog steeds vaak wel, maar iedere keer dat je er op uit gaat leer je er weer van.
Was het fijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef Toekito het volgende:
Deze "zwarte" piet is echt diep geraakt door de VN.
Het is toch te triest voor woordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef Toekito het volgende:
Deze "zwarte" piet is echt diep geraakt door de VN.
Jups maarja wat doe je er tegen? De VN uit is ook beetje lastig.quote:
van de VN? Reclame tegen de honger?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:58 schreef Oognip het volgende:
Misschien is het wel weer gewoon een reclamestunt.
Nee reclame voor sinterklaas. Dan ga je straks als verzet extra veel cadeautjes kopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
van de VN? Reclame tegen de honger?
Ik vind hem best leuk gevonden. Rutte roept op om een nieuwe auto te kopen om de economie te stimuleren -> doet niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee reclame voor sinterklaas. Dan ga je straks als verzet extra veel cadeautjes kopen.
ja zag ik op Facebook al. zo grappigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Zie net wat voorbeelden van foto's uit een nieuw boek genaamd "Shake" met allemaal foto's van honden die met hun kop schudden. Sommige hebben echt een debiele uitdrukking
[ afbeelding ]
Nip for pwwwwesidentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee reclame voor sinterklaas. Dan ga je straks als verzet extra veel cadeautjes kopen.
Misschien moet Rutte oproepen om de economie af te schaffen, gaat iedereen meteen auto's kopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem best leuk gevonden. Rutte roept op om een nieuwe auto te kopen om de economie te stimuleren -> doet niemand.
De VN roept om sinterklaas af te schaffen, sinterklaas omzet stijgt met 30 miljoen
De rest pas in januariquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Gefeliciteerd! En de rest van je lichaam?
Ha Rogerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien moet Rutte oproepen om de economie af te schaffen, gaat iedereen meteen auto's kopen.![]()
Hoi, ik leef nog.![]()
En jullie?
Of het een oplichter is weet ik niet, ik ben iig niet opgelichtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je nou van die oplichter gekocht of hoe zit het?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of het een oplichter is weet ik niet, ik ben iig niet opgelicht
ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien moet Rutte oproepen om de economie af te schaffen, gaat iedereen meteen auto's kopen.![]()
Hoi, ik leef nog.![]()
En jullie?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Roger![]()
Ik wordt zo moe van die Pietendiscussie, wat al die volwassenen vergeten is dat Sint en Piet niet bestaan het is een sprookje voor kinderen en laat ze toch gewoon voor die paar dagen per jaar erin geloven.
Ik hoor niemand over Klein Duimpje dat is discriminerend is voor lilliputters
Ah, gelukkig!quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Goeie maand wel om jarig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |