Doe je een half uur over een Strongbow?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog één Strongbow en dan ga ik over een half uur maar eens naar bed
Zoiets ja. Ik doe het rustig aanquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je een half uur over een Strongbow?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
en de crimineel onder de thee soorten
ik heb geen bierquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog één Strongbow en dan ga ik over een half uur maar eens naar bed
quote:
Nu al helemaal niet meer neequote:
Ik heb irl al een vriendjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb anders best chille Marokkaanse collega. Hij draagt het stereotype wel een beetje, maar hij is niet dom en gewoon redelijk en aardig.
Wel een positief iets is dat hij zei dat hij het bedrijf van zijn opa gaat overnemen wat betekent dat hij mooi oprot naar MarokkoDeden ze dat allemaal maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
quote:
Hij is juist een van de weinigen die best mocht blijven.quote:
300C dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn droomauto is een Mini CooperFord Mustang is ook wel nice
verneuk of neuk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daten is leuk. Ookal verneuk je het daarna
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb anders best chille Marokkaanse collega. Hij draagt het stereotype wel een beetje, maar hij is niet dom en gewoon redelijk en aardig.
Wel een positief iets is dat hij zei dat hij het bedrijf van zijn opa gaat overnemen wat betekent dat hij mooi oprot naar Marokkoja hier ook zo'n marrokaanse dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar half marrokko lijkt hem wel te kennen, de tering zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |