haha, ach.. Foto's zijn foto's! Veel plezier met je seriequote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Het voelt ongepast om jou nu slet te noemen
[..]
Geniet van je serie schat
Mjah, nu moet ik iets nieuws verzinnenquote:
niemand vraagt je om ze mooi te vinden.. Laat een ander ook haar mening geven zonder daar zo op te reageren?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
En? Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Niet iedereen heeft smaak. Daar kan jij niks aan doenquote:
Vriendjequote:
Ik ging met mn broertje stappen. Heel veel drank, ging zondag pas om half 1 's middags slapen en voel mij pas sinds een uur of 2 geen zombie meer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wezen karten dus nu is m'n rug blauw en gisteren bij LoLa geweest
Bij jou?
geweldige vakantie! Tattoo, logeerpartij hier, Anouk niet gezien, logeerpartij ergens anders, zuipen met alle leuke collega's. Ik ben toe aan vakantiequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
En? Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Hé dat klinkt bekendquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging met mn broertje stappen. Heel veel drank, ging zondag pas om half 1 's middags slapen en voel mij pas sinds een uur of 2 geen zombie meer.
hahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, nu moet ik iets nieuws verzinnen
Whehe, op de kast.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft smaak. Daar kan jij niks aan doen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geweldige vakantie! Tattoo, logeerpartij hier, Anouk niet gezien, logeerpartij ergens anders, zuipen met alle leuke collega's. Ik ben toe aan vakantie
Denk je dat? Die zit nu gewoon lekker op de bank serie te kijken en denkt niet eens meer aan jou hoorquote:
Whahahaha we liggen allemaal dubbel, om je domme nietzeggende smileys.quote:
Laat je niet zo kennen, joh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha we liggen allemaal dubbel, om je domme nietzeggende smileys.
Echt buikpijn van het lachen
ik ga echt nu, kon het ff niet laten. Iedereen doet stom tegen mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat? Die zit nu gewoon lekker op de bank serie te kijken en denkt niet eens meer aan jou hoor
Ik heb ook buikpijn!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha we liggen allemaal dubbel, om je domme nietzeggende smileys.
Echt buikpijn van het lachen
als ik nu vakantie zou hebben zou ik in bed blijvenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben ook wel toe aan vakantie, ben alleen bang dat er dan nog meer vaagheid bij komt kijken
Onmogelijk natuurlijk!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga echt nu, kon het ff niet laten. Iedereen doet stom tegen mij.
Misschien ligt het wel aan mij.
kusje op danquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook buikpijn!!
Niet van het lachen.
Begin te denken dat ik gekneusde ribben heb
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook buikpijn!!
Niet van het lachen.
Begin te denken dat ik gekneusde ribben heb
Ik ben al sinds gisteren half 1 bijna constant aan het slapen, af en toe ff uurtje of 2 wakker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik nu vakantie zou hebben zou ik in bed blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |