SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
nee hoor, die dikke reet van mij past niet op 1 fotoquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Je bent gewoon jelly dat hij niet naar jouw kontje vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben speciaal voor jou panorama uitgevonden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor, die dikke reet van mij past niet op 1 foto
Dan neem je de foto 10 meter verderop.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor, die dikke reet van mij past niet op 1 foto
LOLquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben speciaal voor jou panorama uitgevonden.
dan nog nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben speciaal voor jou panorama uitgevonden.
Waarom heb je van die lelijke piercings genomen?quote:
te veel werk, dan moet ik overeind komenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan neem je de foto 10 meter verderop.
omdat het konquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom heb je van die lelijke piercings genomen?
thanks! Op fb neem ik aan? Heb hier in us ook foto's hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ze zijn awesome. Niet iedereen kan dat hebben
(Ik heb ff bij hups gelurkt wie je was)
Aaaah, Faxie heeft een lotgenootjequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Er werd over mij gesproken!!
Ik voel me nu net Faxie
trut!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel me nu net Faxie
Jesus sorryquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel me nu net Faxie
daar kijk ik nooitquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thanks! Op fb neem ik aan? Heb hier in us ook foto's hoor
Blijkbaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aaaah, Faxie heeft een lotgenootje
Het voelt ongepast om jou nu slet te noemenquote:
Geniet van je serie schatquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Het voelt ongepast om jou nu slet te noemen
[..]
Geniet van je serie schat
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ze zijn awesome. Niet iedereen kan dat hebben
(Ik heb ff bij hups gelurkt wie je was)
haha, ach.. Foto's zijn foto's! Veel plezier met je seriequote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Het voelt ongepast om jou nu slet te noemen
[..]
Geniet van je serie schat
Mjah, nu moet ik iets nieuws verzinnenquote:
niemand vraagt je om ze mooi te vinden.. Laat een ander ook haar mening geven zonder daar zo op te reageren?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
En? Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Niet iedereen heeft smaak. Daar kan jij niks aan doenquote:
Vriendjequote:
Ik ging met mn broertje stappen. Heel veel drank, ging zondag pas om half 1 's middags slapen en voel mij pas sinds een uur of 2 geen zombie meer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wezen karten dus nu is m'n rug blauw en gisteren bij LoLa geweest
Bij jou?
geweldige vakantie! Tattoo, logeerpartij hier, Anouk niet gezien, logeerpartij ergens anders, zuipen met alle leuke collega's. Ik ben toe aan vakantiequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
En? Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Hé dat klinkt bekendquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging met mn broertje stappen. Heel veel drank, ging zondag pas om half 1 's middags slapen en voel mij pas sinds een uur of 2 geen zombie meer.
hahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, nu moet ik iets nieuws verzinnen
Whehe, op de kast.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft smaak. Daar kan jij niks aan doen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geweldige vakantie! Tattoo, logeerpartij hier, Anouk niet gezien, logeerpartij ergens anders, zuipen met alle leuke collega's. Ik ben toe aan vakantie
Denk je dat? Die zit nu gewoon lekker op de bank serie te kijken en denkt niet eens meer aan jou hoorquote:
Whahahaha we liggen allemaal dubbel, om je domme nietzeggende smileys.quote:
Laat je niet zo kennen, joh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha we liggen allemaal dubbel, om je domme nietzeggende smileys.
Echt buikpijn van het lachen
ik ga echt nu, kon het ff niet laten. Iedereen doet stom tegen mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat? Die zit nu gewoon lekker op de bank serie te kijken en denkt niet eens meer aan jou hoor
Ik heb ook buikpijn!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha we liggen allemaal dubbel, om je domme nietzeggende smileys.
Echt buikpijn van het lachen
als ik nu vakantie zou hebben zou ik in bed blijvenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben ook wel toe aan vakantie, ben alleen bang dat er dan nog meer vaagheid bij komt kijken
Onmogelijk natuurlijk!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga echt nu, kon het ff niet laten. Iedereen doet stom tegen mij.
Misschien ligt het wel aan mij.
kusje op danquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook buikpijn!!
Niet van het lachen.
Begin te denken dat ik gekneusde ribben heb
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook buikpijn!!
Niet van het lachen.
Begin te denken dat ik gekneusde ribben heb
Ik ben al sinds gisteren half 1 bijna constant aan het slapen, af en toe ff uurtje of 2 wakker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik nu vakantie zou hebben zou ik in bed blijven
ik heb dr in elkaar getiktquote:
Van het vallen of van de seks. 1 van de 2 moet de schuldige zijn!quote:
Vandaar die handafdruk op mijn bipsquote:
Ik zou een herfstslaap houdenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al sinds gisteren half 1 bijna constant aan het slapen, af en toe ff uurtje of 2 wakker.
Ik ben nog steeds zo moe dat het niet leuk meer is
ja. Slaag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar die handafdruk op mijn bips
Nice, doe nog eensquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van het vallen of van de seks. 1 van de 2 moet de schuldige zijn!
Overwinterenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou een herfstslaap houden
ik heb er spierpijn van. Of van de alcohol. Ik kan het ff nietquote:
Understatementquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ruige seks als je daar gekneusde ribben aan over houdt
[..]
Overwinteren
ik wil op tijd wakker zijn voor de volgende vakantie!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ruige seks als je daar gekneusde ribben aan over houdt
[..]
U
Overwinteren
Ik probeerde net mn haar te borstelen, na 10 minuten proberen om mijn arm omhoog te krijgen heb ik het opgegeven!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er spierpijn van. Of van de alcohol. Ik kan het ff niet
Ik bied me aan, ik vind iemands haar borstelen zooo leuk. :squote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeerde net mn haar te borstelen, na 10 minuten proberen om mijn arm omhoog te krijgen heb ik het opgegeven!
Morgen, nieuwe dag nieuwe kans!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik bied me aan, ik vind iemands haar borstelen zooo leuk. :s
zoiets had ik zaterdagnacht met mn jas ophangen. En berichtjes sturen die leesbaar warenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeerde net mn haar te borstelen, na 10 minuten proberen om mijn arm omhoog te krijgen heb ik het opgegeven!
Ja baas.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen, nieuwe dag nieuwe kans!
Ik heb net maar eens alle appjes terug gelezen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoiets had ik zaterdagnacht met mn jas ophangen. En berichtjes sturen die leesbaar waren
Braafquote:
Rolklem. Ja. Zie profiel. Zie postgeschiedenisquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Braaf![]()
Wie ben je? Nieuw hier? ASL? Pics?
Saaiheid weerquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef rolklem het volgende:
[..]
Rolklem. Ja. Zie profiel. Zie postgeschiedenis
[..]
Rolklem. Ja. Zie profiel. Zie postgeschiedenis.
ik heb geen idee. Ik durf niet terug te lezenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net maar eens alle appjes terug gelezen.
Volgens mij was ik heel blij dat mn batterij rond 5 uur dood was en er geen oplader in de buurt was
Ga je skiën? Nee? Dan kun je best overwinterenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil op tijd wakker zijn voor de volgende vakantie!!
Daar staat niet veel in he?quote:
Ik heb er expres tot nu mee gewachtquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Ik durf niet terug te lezen
Ik mis de 'L' ook nog.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar staat niet veel in he?
En ik ga echt niet al de topics waar je in hebt gereageerd doorspitten natuurlijk
In mijn profiel staat toch mijn geboortedatum en mijn geslacht?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar staat niet veel in he?
En ik ga echt niet al de topics waar je in hebt gereageerd doorspitten natuurlijk
Oh dan ben je gewoon te jong voor mijquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef rolklem het volgende:
[..]
In mijn profiel staat toch mijn geboortedatum en mijn geslacht?en maar 1 topic doet er toe.
nee. 2e kerstdag moet ik thuis zitten met een krat bier, een pizza en een jointquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je skiën? Nee? Dan kun je best overwinteren
Begin december moeten wij naar oma!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. 2e kerstdag moet ik thuis zitten met een krat bier, een pizza en een joint
Als ik ergens binnen kom waar ik niet iedereen ken stel ik mezelf altijd netjes voor ipv de mensen naar een profiel door te sturenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef rolklem het volgende:
[..]
In mijn profiel staat toch mijn geboortedatum en mijn geslacht?en maar 1 topic doet er toe.
en dat!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin december moeten wij naar oma!!
Wat zijn jullie commanderend zeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik ergens binnen kom waar ik niet iedereen ken stel ik mezelf altijd netjes voor ipv de mensen naar een profiel door te sturen
ik durf het nog niet. Ik ben altijd bang dat ik dingen tegen mensen zeg die ik heel anders bedoelquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er expres tot nu mee gewacht![]()
Ik snap nu wel waarom ik weer appjes van die ene krijg
Dan is het ook geen overwinterenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. 2e kerstdag moet ik thuis zitten met een krat bier, een pizza en een joint
Hoe groot is de bobbel ongeveer?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat zijn jullie commanderend zeg.
Bij deze.
Ik ben Rolklem.
Alweer 23 hele jaren oud!
Met een bobbel in mijn broek, oftewel ik ben een man.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groot is de bobbel ongeveer?
Alsof iemand het zou geloven als ik het zeg, want niemand zegt hier toch wat het daadwerkelijk is, of niet dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven wel hoor omdat ze doorhebben dat je productividingus omlaag gaat als je met je hoofd bij het klussen bent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het ook geen overwinteren
Ik wilde eerst vrij vragen voor de dagen voor/na kerst maar toen bedacht ik me omdat ik waarschijnlijk binnenkort ga verhuizen dat ik die dagen wel kan gebruiken voor het klussen. Toen hoorde ik van mijn manager dat ik daar gewoon vrij voor krijgDat is toch helemaal niet gebruikelijk?
wat doe je met je leven? Zolderkamerautist? Hobby?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat zijn jullie commanderend zeg.
Bij deze.
Ik ben Rolklem.
Alweer 23 hele jaren oud!
Met een bobbel in mijn broek, oftewel ik ben een man.
Hmm ik had er nog niet eerder van gehoord. Wel relaxed eigenlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven wel hoor omdat ze doorhebben dat je productividingus omlaag gaat als je met je hoofd bij het klussen bent.
Stel je niet aan jijquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef xFriendx het volgende:
Nog een 3 weken en dan zit ik op 30...weg het twintigergedeelte
Daarom bewijzen met pics!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef rolklem het volgende:
[..]
Alsof iemand het zou geloven als ik het zeg, want niemand zegt hier toch wat het daadwerkelijk is, of niet dan?
Studeren. Ik ben sportief. Ik schrijf. Veel specifieker zal het niet worden want stel je voor dat iemand uitvind wie ik ben!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat doe je met je leven? Zolderkamerautist? Hobby?
8 cm, ben ik heel eerlijk in. Maar niet doorvertellen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef rolklem het volgende:
[..]
Alsof iemand het zou geloven als ik het zeg, want niemand zegt hier toch wat het daadwerkelijk is, of niet dan?
Ik zit niet in KPD en ik ga niet heel triest net nu ik 50 posts heb gelijk vragen of ik er in mag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je niet aan jij
[..]
Daarom bewijzen met pics!
ik wilde ook slechts de herfst verslapenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het ook geen overwinteren
Ik wilde eerst vrij vragen voor de dagen voor/na kerst maar toen bedacht ik me omdat ik waarschijnlijk binnenkort ga verhuizen dat ik die dagen wel kan gebruiken voor het klussen. Toen hoorde ik van mijn manager dat ik daar gewoon vrij voor krijgDat is toch helemaal niet gebruikelijk?
je was me voor.. Mobiel fokken is echt een beperking..quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True true, daar heb je gelijk in. Maar de winter is erger dan de herfstquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wilde ook slechts de herfst verslapen![]()
1 dag voor verhuizen dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |