quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja moest ik ook wel om lachen!!
En toen ging ik een gae supporter appen en dat was niet de bedoeling
Ik heb nogal wilde ruige seks gehadquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:41 schreef rolklem het volgende:
[..]
Begin jij met vertellen wat je allemaal hebt gedaan zondagochtendheelvroeg?
Goed ideequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we het over seks hebben?
Details he.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nogal wilde ruige seks gehad![]()
Niets bijzonders aan dus.
nice!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nogal wilde ruige seks gehad![]()
Niets bijzonders aan dus.
penetratie. Zo dat was het onderwerp seks. Nu euhm.. Make up?quote:
DAT HAD IK OP ZATERDAG!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
penetratie. Zo dat was het onderwerp seks. Nu euhm.. Make up?
Jij hebt duidelijk hoofdpijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die mogen alleen in KPD!quote:
Geven ja, ontvangen, neequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja! Opvoeding! Ik doe het goed!quote:
Ghehe.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja! Opvoeding! Ik doe het goed!
Niet eens in KEL?quote:
Not done!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Bij gebrek aan roken naar de sex, maar Fokken na de sex
nee. Down under is kapot. Gaat het voorlopig niet meer doen, dus seks is een gemeen onderwerp nu.quote:
Daar mag ik niet komenquote:
ik wel hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not done!!
Als het goede seks is draai je je om en ga je slapen! Maar zeker niet FOK!ken
Ik ook nietquote:
een top dus.. Die zag ik best aankomenquote:
Kapot?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Down under is kapot. Gaat het voorlopig niet meer doen, dus seks is een gemeen onderwerp nu.
mooi zo!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Kreeg ook best veel complimentjes
En dan het liefst een bottom met tieten en een extra gaatjequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een top dus.. Die zag ik best aankomen
ja. Buiten werking.quote:
Sorry, ik draai me wel meer om danquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not done!!
Als het goede seks is draai je je om en ga je slapen! Maar zeker niet FOK!ken
een trans met 3 oorbellen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan het liefst een bottom met tieten en een extra gaatje
if onlyquote:
snee naast de sneequote:
quote:
Ik heb zelf moeten puzzelen wat ik met de oogschaduw ging doen hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi zo!dan heb ik het vrij goed gedaan
ja.. Zoiets.. Over een paar maanden hoeft dat als het goed is ook niet meerquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef rolklem het volgende:
[..]
Volgende keer beter richten tijdens het scheren
Hij blijft leuk. Sorry.quote:
oude oorlogswond blijft een zwakke plekquote:
piesen met een bekertje water nietquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oude oorlogswond blijft een zwakke plek
Dan ben je bejaard en vallen je haren uit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Zoiets.. Over een paar maanden hoeft dat als het goed is ook niet meer
Vind ik stiekem ook welquote:
ik heb het je 1 keer voorgedaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zelf moeten puzzelen wat ik met de oogschaduw ging doen hoor.
Latersquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mobiel FOK!ken is kut.
Dus doei doei.![]()
Trustequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mobiel FOK!ken is kut.
Dus doei doei.![]()
Dit klinkt...... heel vreemdquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oude oorlogswond blijft een zwakke plek
nee, bejaard ben ik al..quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je bejaard en vallen je haren uit?
Auwtsjquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, bejaard ben ik al..
Maar IPL behandeling.. Doet zeer en is het hopelijk waard
voor 3/4 jaar terug iets te ruwe seks gehad met mijn toenmalige vriend.. Híj, bed en ik onder het bloed.. Niet laten hechten.. Van de week weer kapot gegaan. Blijft dus een zwakke plekquote:
tot zoquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mobiel FOK!ken is kut.
Dus doei doei.![]()
die heb ik 3x moeten doen om ecdl te behalenquote:
Dan ben ik bang dat je het niet weetquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heb ik 3x moeten doen om ecdl te behalen
maar vertel? Googlen kan ik wel goedquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je het niet weet
Ik heb 3 kolommen, A, B en C. Kolommen B en C wil ik verbergen en zodra een bepaalde waarde in Kolom A komt, moet of kolom B of kolom C zich weergeven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar vertel? Googlen kan ik wel goed
waarom?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 3 kolommen, A, B en C. Kolommen B en C wil ik verbergen en zodra een bepaalde waarde in Kolom A komt, moet of kolom B of kolom C zich weergeven.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die dude die me aan heeft genomen ook.. Belt ie van de week op, 'heb jij verstand van excel?' ik:nee maar wil best even kijken voor je.. Blijkt ie gewoon cellen in Word te bedoelen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die dude die me aan heeft genomen ook.. Belt ie van de week op, 'heb jij verstand van excel?' ik:nee maar wil best even kijken voor je.. Blijkt ie gewoon cellen in Word te bedoelen
geweldige gast, maar met computers kan ie niet omgaanquote:
hmm.. Paperclip vragen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders wordt het geheel nogal breed
Beetje jammerquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geweldige gast, maar met computers kan ie niet omgaan
Ik vraag het zo even in het Excel topicquote:
verstandig.. Die nerds weten dat vast welquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje jammer
[..]
Ik vraag het zo even in het Excel topic
Ongetwijfeldquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verstandig.. Die nerds weten dat vast wel
ik probeer altijd zo ver mogelijk bij excel uit de buurt te blijven..quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OngetwijfeldIk weet dat het op een of andere manier mogelijk is, want op m'n werk kan het ook
Alsof er nog niet genoeg geschuurd wordt daar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
De kroeg waar ik werk hebben ze trouwnend vorige week opnieuw geschilderd.. Hebben die mongolen wel de bar geschuurd, maar niet afgelakt..
Handig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
De kroeg waar ik werk hebben ze trouwnend vorige week opnieuw geschilderd.. Hebben die mongolen wel de bar geschuurd, maar niet afgelakt..
Ja begrijpelijk wel. Er is gewoon te veel mogelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeer altijd zo ver mogelijk bij excel uit de buurt te blijven..
bij ons? Nee, er wordt zelden gedanst.. Maar als dat gebeurd doen ze het wel op de bar! Dronken studenten.. Ze zijn geweldigquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef rolklem het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg geschuurd wordt daar.
- haha wat een grap.
bij mij te veel onmogelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk wel. Er is gewoon te veel mogelijk
Hey een kroeg waar niet gedanst wordt, daar moet ik zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij ons? Nee, er wordt zelden gedanst.. Maar als dat gebeurd doen ze het wel op de bar! Dronken studenten.. Ze zijn geweldig
niet dus. En omdat die lak een week moet uitharden denk ik ook dat dat pas in de kerstvakantie opnieuw gedaan wordt..quote:
ja.. Ik soms.. Achter de barquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey een kroeg waar niet gedanst wordt, daar moet ik zijn
Is dat zo'n ramp dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet dus. En omdat die lak een week moet uitharden denk ik ook dat dat pas in de kerstvakantie opnieuw gedaan wordt..
Gheghe wat dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Ik soms.. Achter de bar
Na afgelopen weekend geleerd dat ik ook beter aan die kant van de bar kan blijven
ja, erg onhygiënisch zo'n ongelakte barquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat zo'n ramp dan?
[..]
Gheghe wat dan?
DansenDat is voor mensen die niet zo stijf zijn als een plank
Inb4: seksueel getinte opmerkingen
Ah, vandaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, erg onhygiënisch zo'n ongelakte bar
Ik heb zaterdagnacht 100 euro verzopenik was zondag nog dronken
Ja. En dan van te voren ook nog genoeg shotjes, bier en apfelkorn.. Ernstig naar de klote.. Met weinig eten in de maagquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Gheghe, dan heb je aardig wat weg getikt ja
Nee dat is niet echt een goed plan, weinig etenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En dan van te voren ook nog genoeg shotjes, bier en apfelkorn.. Ernstig naar de klote.. Met weinig eten in de maag
Gourmetten is geen goede basis
Maar erg gezellig wel![]()
collega en ik waren al jaren niet dronken geweest, dus we hadden een deal om naar de klote te gaan.. Zij en ik alleen aan de sterkere drank en ja.. Gelukt!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat is niet echt een goed plan, weinig etenIk weet het helaas
![]()
Ghehe, gelukkig maarKan ook bijna niet mis gaan met zoveel drank
Dan hoop ik maar dat niet ergens een plas bloed van jou ligtquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
collega en ik waren al jaren niet dronken geweest, dus we hadden een deal om naar de klote te gaan.. Zij en ik alleen aan de sterkere drank en ja.. Gelukt!
De heren hadden een stuk minder op maar missen delen van de avond haha
dat weet ik zeker van niet.. Ik weet alles nogquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat niet ergens een plas bloed van jou ligt
Klinkt goedquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
collega en ik waren al jaren niet dronken geweest, dus we hadden een deal om naar de klote te gaan.. Zij en ik alleen aan de sterkere drank en ja.. Gelukt!
De heren hadden een stuk minder op maar missen delen van de avond haha
Knap dat jij nog wel alles weet dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat weet ik zeker van niet.. Ik weet alles nog
heb daar eigenlijk zelden last van gehad toen ik nog ieder weekend naar de klote gingquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ja hier missen er ook vrij snel stukjes van de avond
mensen vragen altijd aan mij wat er gebeurd is.. Maar ik zou het haast stap voor stap kunnen vertellen.. Altijd al gehadquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef rolklem het volgende:
[..]
Knap dat jij nog wel alles weet dan.
Best handig denk ik. Al vraag ik me af of je soms wel alles wilt wetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb daar eigenlijk zelden last van gehad toen ik nog ieder weekend naar de klote ging
nee.. Soms niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best handig denk ik. Al vraag ik me af of je soms wel wilt weten
Knapquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen vragen altijd aan mij wat er gebeurd is.. Maar ik zou het haast stap voor stap kunnen vertellen.. Altijd al gehad
ben ikquote:
Haha geweldigquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Soms niet.
Aan de andere kant wel, want nu kon ik vertellen wie er allemaal onderuit waren gegaan
Geef je mobiel aan mij, ik lees het terug en vertel alle leuke dingenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben ik![]()
Alleen geen idee wat ik allemaal geappt heb, ik weet alleen dat het typen niet ging.. En teruglezen wil ik niet
nee.. Ik overleef het wel zonder het te weten hahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:57 schreef rolklem het volgende:
[..]
Geef je mobiel aan mij, ik lees het terug en vertel alle leuke dingen
ik wil dit best vaker doen.. Maar dan toch wat minder drank.. Gisteren was echt fucked upquote:
Ik weet (denk ik) hoe je je gevoeld hebt, dat is echt geen pretje neequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil dit best vaker doen.. Maar dan toch wat minder drank.. Gisteren was echt fucked up
Probeer ik aardig te zijn...quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Ik overleef het wel zonder het te weten haha
dronken opstaan en jezelf nuchter voelen wordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet (denk ik) hoe je je gevoeld hebt, dat is echt geen pretje nee
aardig is voor de zwakkeren in de maatschappijquote:
Kom net thuis.. Als ik gta opzet maak ik het te laat.. weet dat er niks op tv is... Dus dacht kom ik hier ff gezellig doenquote:
Moet ik je slaan dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aardig is voor de zwakkeren in de maatschappij
Ik weet niet wat het was, maar het was kutquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dronken opstaan en jezelf nuchter voelen worden
Ah, logische keus jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
Kom net thuis.. Als ik gta opzet maak ik het te laat.. weet dat er niks op tv is... Dus dacht kom ik hier ff gezellig doen
quote:
Ja ze willen mij buiten sluitenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:02 schreef Uiltje90 het volgende:
het gaat over dronkenmansverhalen vanavond zie ik?
jij hoort gewoon respect te hebben voor ouderenquote:
Hoeveel jaar ouder ben jij dan mij?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hoort gewoon respect te hebben voor ouderen
oke. Noem je onderwerpquote:
300quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hoeveel jaar ouder ben jij dan mij?
aan het typenquote:
agoss... misschien moet je even met een heul goed verhaal komen.. dan hoor je er weer bijquote:
Dat is het juist, ik heb geen dronkemansverhaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
agoss... misschien moet je even met een heul goed verhaal komen.. dan hoor je er weer bij
mag een wijnglas ook?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet je drinken.. Vanuit een groen flesje of een shotglaasje als het ff kan
doen ze over sinterklaas ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ouderen horen het goede voorbeeld te geven. Dus je mag niet liegen.
ik dacht altijd dat ik een mooie neus hadquote:
Doe mij maag een whiskyglasquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet je drinken.. Vanuit een groen flesje of een shotglaasje als het ff kan
wijn stinkt. Bierquote:
tram 3 wat?quote:
nee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef rolklem het volgende:
[..]
Beetje algemene kennis hebben. Tram 3 = 30 - 39.
gun mij ook wat! Ik ben van de jaren '80 generatiequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo zeuren over dat je ouder bent
Ik net niet meer. Mijn ouders vonden nieuwsjaarnacht '90 een mooie nacht om mij te verwekkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gun mij ook wat! Ik ben van de jaren '80 generatie
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat ik een mooie neus had
nog een operatie op de planningquote:
haha ja dat sowiesoquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw maag heeft het liever zonder glas denk ik
Krijg je dat vergoed?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog een operatie op de planning
arme jijquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik net niet meer. Mijn ouders vonden nieuwsjaarnacht '90 een mooie nacht om mij te verwekken![]()
nee, en de boobjob gaat voorquote:
Helemaal waarquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw maag heeft het liever zonder glas denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |