Ik begon met PSV en kreeg meteen Bazoer aangeboden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gevoelige transfer in de zomer van 2015. Inter heeft een nieuwe coach: Van Basten
Ik zit ook te kijken naar de goedkoopste keys onlinequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hebben jullie FM14 al in de pre-order staan? Zo ja, waar?
Ik kom met moeite onder de 40 euro...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:06 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken naar de goedkoopste keys online
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:22 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik kom met moeite onder de 40 euro...
quote:
twitter:FourFourFM twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:59:06Sir Alex Ferguson: "I love playing FM into the wee hours of the night. I once took Plymouth Argyle to back to back Champions League glory." reageer retweet
Geweldigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:12 schreef Happel het volgende:
twitter:FourFourFM twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:59:06Sir Alex Ferguson: "I love playing FM into the wee hours of the night. I once took Plymouth Argyle to back to back Champions League glory." reageer retweet
Waarschijnlijk is 425.000 40% van de gemaakte winst door de verkopende club ten opzichte van het bedrag wat ze aan jou betaald hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had Boilesen verkocht voor een kleine som, met 40% van de doorverkoop.
Nou wordt hij verkocht een paar jaar later voor 3.1 miljoen.
Ik krijg......425.000. Hoe is dat 40%?
Heb niks gevraagd, werd geboden, maar dat zal het inderdaad zijn. Zal wel verkeerd in het bericht staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is 425.000 40% van de gemaakte winst door de verkopende club ten opzichte van het bedrag wat ze aan jou betaald hebben. Waarschijnlijk verkeerde clausule (% van winst ipv % van totale verkoop) dus gekozen bij verkoop.
Nja vorig jaar had ik hem op een Engelse site erg goedkoop, ¤27 ofzo. Nog voor de release.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:06 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken naar de goedkoopste keys online
Als ik nu een key haal zonder beta kan ik hem volgende week woensdag spelen? Weet je dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja vorig jaar had ik hem op een Engelse site erg goedkoop, ¤27 ofzo. Nog voor de release.
Tjah die vertalingen..... Speel zelf gewoon in het engels, zoveel beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb niks gevraagd, werd geboden, maar dat zal het inderdaad zijn. Zal wel verkeerd in het bericht staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef d1ce het volgende:
Heb tot nu toe prima ervaring met die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks, heb hem besteld. Ik was 27 euro kwijt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Heb tot nu toe prima ervaring met die site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:23 schreef d1ce het volgende:
[..]
Thanks, heb hem besteld. Ik was 27 euro kwijt.Kan je ook in de Beta?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gewoon de site checken of ze beta hebben, want dat lijstje klopt niet helemaal met beta accesquote:
Bij Steam heb je een optie om de CD in je PC te drukken of je key in te voeren, dan download je de game gewoon legaal van de Steam server.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:31 schreef Freire het volgende:
Zit te twijfelen om hem te halen, hoe werkt dat met die keys? Zie hier prijzen rond de 20 euro staan terwijl hij bij bol.com gewoon 50 kost.
Dus als ik zo een key koop heb ik gewoon een legale versie van FM die ook in het Nederlands te spelen is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef d1ce het volgende:
[..]
Bij Steam heb je een optie om de CD in je PC te drukken of je key in te voeren, dan download je de game gewoon legaal van de Steam server.
Pin me er niet op vast maar ik weet het bijna zeker, ja. Zo heb ik het vorig jaar ook gedaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Dus als ik zo een key koop heb ik gewoon een legale versie van FM die ook in het Nederlands te spelen is?
Oke bedankt, ik ga het in ieder geval proberen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:32 schreef d1ce het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast maar ik weet het bijna zeker, ja. Zo heb ik het vorig jaar ook gedaan.
Ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Oke bedankt, ik ga het in ieder geval proberen!
Wint San Marino een keer, is het nog niet goed. Hell ze scoren gewoon twee keer. Fans zouden extatisch moeten zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kazachstan - San Marino 0-2
Reactie van de fans: satisfield (54%)
PayPalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef Freire het volgende:
[..]
kan natuurlijk weer alleen betalen met creditcard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |