Erop of net achter dat houten spijlenhekkie, denk je echt dat iets uitmaakt?quote:
fair enoughquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Erop of net achter dat houten spijlenhekkie, denk je echt dat iets uitmaakt?
zeer nuttig kan alleen nog niks vinden nu helaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef KneusTeun het volgende:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=943500
Handige link misschien als je het via andere kanalen wilt volgen
makkelijk sturen zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de volledigheid, de werkplek van Robby Gordon
virtueel stuur. Zou best eens goed kunnen werken ergens in de toekomstquote:
Lijkt me wel. Commerciële zender + inkopen zendtijd en alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef Anne het volgende:
De Mammoet Rallysport GINAF trucks mogen niet in beeld van RTL? Krijgen we dat gezeur straks ook weer bij de tussenstukjes bij de etappes? Met interviews enzo..?
BIG truck magazine is de mediapartner van Mammoet, op truckblog.nl elke dag een update over Mammoet dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef Anne het volgende:
De Mammoet Rallysport GINAF trucks mogen niet in beeld van RTL? Krijgen we dat gezeur straks ook weer bij de tussenstukjes bij de etappes? Met interviews enzo..?
Det sucks.. commerciële rotzooiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BIG truck magazine is de mediapartner van Mammoet, op truckblog.nl elke dag een update over Mammoet dus.
wat de afspraken tussen Mammoet / JB en RTL zijn weet ik niet, dus of ze op TV komen kan ik je niet zeggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Det sucks.. commerciële rotzooi
http://firstrownow.eu/wat(...)na:-rally-dakar.htmlquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:43 schreef theclansman het volgende:
Nou nergens live beelden van de start te vinden. Dan maar even lachen met bertje vischer en dan lachen met allard
ja, de quads zijn al geweestquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef theclansman het volgende:
ah hier werkt ie nu ook . start volgorde is motoren auto's vrachtwagens ?
Enig idee wanneerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef theclansman het volgende:
mooi wachten op de jump van robby dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |