Jazeker maar min 14 % hakt er aardig in.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:34 schreef BasEnAad het volgende:
Voor de lange termijn vond ik het allemaal wel meevallen, dat slechte nieuws.
Enkel sukkels steken (nog) geld in Imtech.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:10 schreef crashbangboom het volgende:
Volgens mij hebben ze v.d. Aast eindelijk een cursus spreken in het openbaar laten volgen
Hij weet in ieder geval een beetje de aandacht af te leiden van het feit dat ze door hun convenanten heen stuiteren en met hangende pootjes naar de banken moeten, waarna die poten uitgerukt gaan worden
Maar TurkesteenAls ie nog 1x mutjsssss zegt, kom ik niet meer bye
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben bang voor een nieuwe emissie om aan de convenanten te voldoen.
Natuurlijk komt er nog een ramp. Deze tent gaat failliet dus wegwezen zou ik zeggen.quote:
Vertel dan eens wat er zo gezond is aan Imtech, volgens mij roep je maar wat, om je eigen Imtech aandelen een goed gevoel aan te praten.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Bij sprinters wel, en houd ze ook liever op lange termijn: Imtech is een gezond bedrijf die wat mij betreft een te harde tik naar beneden heeft gehad. Dus verwacht toch wel groei op termijn
Ben jij een ontslagen Imtech medewerker met een wraak gevoel ?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat er zo gezond is aan Imtech, volgens mij roep je maar wat, om je eigen Imtech aandelen een goed gevoel aan te praten.
Er valt niets positiefs te melden over Imtech, inpakken en wegwezen is de op 1 na beste keuze. Gisteren puts kopen had goud opgeleverd.
Nee ik probeer mensen te behoeden voor een investering als deze. ik heb het jou eergisteren nog verteld volgens mij. iedere koop of verkoop die je aangaat is een weddenschap (want waarom koop jij, of waarom verkoopt jouw tegenpartij?) ... je moet alleen weddenschappen uitkeizen waarbij je een grote kans op de winst hebt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ben jij een ontslagen Imtech medewerker met een wraak gevoel ?
Hij heeft wel gelijk. In Imtech zit binnen nu en een jaar echt geen toekomstmuziek.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ben jij een ontslagen Imtech medewerker met een wraak gevoel ?
Ik kan het leidenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:07 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee ik probeer mensen te behoeden voor een investering als deze. ik heb het jou eergisteren nog verteld volgens mij. iedere koop of verkoop die je aangaat is een weddenschap (want waarom koop jij, of waarom verkoopt jouw tegenpartij?) ... je moet alleen weddenschappen uitkeizen waarbij je een grote kans op de winst hebt.
Dat was gisteren dus echt puts kopen of turbo's short, of als je daar niets van snapt, uitstappen of niets aankopen.
Wat is je aankoopprijs?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik kan het leiden![]()
Maar wel lastig dat het nu soort van vast staat voor langere tijd.
Koers komt weer goed ik denk ergens in 2014 dus dat valt te overzien.
Ik beleg nog niet zo lang maar ben wel op de hoogte van de werking van opties en turbo's
Optie handel ga ik in januari mee beginnen maar dan op indexen om eraan te wennen.
turbo's laat ik maar even links liggen.
1,50 kan sneller werkelijk worden dan wij allen denken.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat is je aankoopprijs?
Ik zou alsnog verkopen want het gaat wat mij betreft nog veel lager, zo richting 0.
Fors bijkopen toch zeker wel? Als het op 2.50 een koopje was, is het dat op 2.10 zeker!quote:
Je kan niet eeuwig blijven middelenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Fors bijkopen toch zeker wel? Als het op 2.50 een koopje was, is het dat op 2.10 zeker!
Meerderequote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Op welke koers ben je ingestapt?
Met geleend geld, unieke kans, kan niet mis. Gratis geld!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je kan niet eeuwig blijven middelen
En zet alvast je loon opzij want als ie op 1,70 staat kan je al helemaal goedkoop inslaan!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Fors bijkopen toch zeker wel? Als het op 2.50 een koopje was, is het dat op 2.10 zeker!
Remember SNS.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
En zet alvast je loon opzij want als ie op 1,70 staat kan je al helemaal goedkoop inslaan!!!
En dan op 1,50, 1,30 , 1,10 en vervolgens .... staat ie op 0.
Nee SNS was 5 keer failliet door het Spaanse vastgoed, net als Fortisquote:
quote:Analisten zijn grotendeels teleurgesteld over de cijfers, met name ten aanzien van de operationele prestaties.
De aanvang van gesprekken over de covenanten wordt als positief ervaren, al vrezen sommigen dat Imtech bezittingen zal moeten verkopen, of nieuwe aandelen zal moeten uitgeven.
Een claimemissie is voor ons geen optie en het verkopen van activiteiten zal niet helpen.
Daarmee verkoop je ook een stuk winstgevendheid en deleverage je niet", zegt Van de Aast hierover
Gaan Bam Heymans KLM en KPN ook failliet volgens jou ?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:02 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk komt er nog een ramp. Deze tent gaat failliet dus wegwezen zou ik zeggen.
Imtech schrikt markt opquote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef ikjijallebei het volgende:
En zet alvast je loon opzij want als ie op 1,70 staat kan je al helemaal goedkoop inslaan!!!
En dan op 1,50, 1,30 , 1,10 en vervolgens .... staat ie op 0.
Ik heb me daar niet in verdiept, het lijken me stuk voor stuk pauperaandelenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gaan Bam Heymans KLM en KPN ook failliet volgens jou ?
Het goede nieuws is dat het daadwerkelijk nodig is?quote:Op maandag 11 november 2013 09:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)euws-van-banken.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |