Van een hoofdredacteur van IEXProfs, het lijkt mij dat zo'n iemand niet zomaar zo'n uitspraak doet?quote:buitenlands smallcapfonds zegt vandaag tegen me bezig te zijn een Nederlands aandeel te kopen. #imtech misschien?
Waarom zou je zo'n instabiel fundamenteel verrot bedrijf voor de LT willen hebben?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef HD9 het volgende:
[..]
maar als je ze een jaar of tien vast hou, da heb je toch ook winst?
quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Imtech (IM.AE) maakt donderdag om 7.00 uur een nettoverlies van EUR39,3 miljoen bekend op een omzet van EUR1,291 miljard. Dat is de gemiddelde verwachting van respectievelijk 5 en 3 door FactSet geraadpleegde analisten. Gezien de ingrijpende herstructureringen bij het bedrijf in verband met het fraude schandaal kijken analisten naar de ontwikkelingen op kwartaalbasis in plaats van op jaarbasis. In het tweede kwartaal werd een omzet gerealiseerd van EUR1,274 miljard en een nettoverlies van EUR170,9 miljoen. De aandacht zal vooral uitgaan naar de voortgang van de herstructureringen en de resultaten per divisie, zoals de Benelux, Duitsland & Oost-Europa en Noord-Europa. Omstreeks 13.45 uur noteert het aandeel 5,7% hoger op EUR2,57, terwijl de AEX met 1,0% stijgt.
Annaallisten hebben altijd een sponsorquote:
En waarom denk je dat er nu nog een val van meer dan 3% komt?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef Sunri5e het volgende:
We zouden vandaag nog wel eens rood kunnen eindigen.
Omdat deze stijging eigenlijk op "niets" is gebouwd. Ik denk dat er veel mensen geen risico willen lopen morgen en de winst van afgelopen dagen veilig willen stellen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:09 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
En waarom denk je dat er nu nog een val van meer dan 3% komt?
Ik zie het anders, de daling is gebaseerd op berichten van abn en de telegraaf (in betaalde opdracht van..) Nu blijkt dat de berichten van abn/telegraaf niet echt op de waarheid gebaseerd zijn gaat het aandeel langzaam richting de daadwerkelijke waarde +/- 4 euro per stuk.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat deze stijging eigenlijk op "niets" is gebouwd. Ik denk dat er veel mensen geen risico willen lopen morgen en de winst van afgelopen dagen veilig willen stellen.
Banken hebben ook allemaal belangen. Zo heeft ABN Amro een belang in Marshall Wace, dat fors short zit in Imtech. Dus je moet alles met scheppen zout nemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik zie het anders, de daling is gebaseerd op berichten van abn en de telegraaf (in betaalde opdracht van..) Nu blijkt dat de berichten van abn/telegraaf niet echt op de waarheid gebaseerd zijn gaat het aandeel langzaam richting de daadwerkelijke waarde +/- 4 euro per stuk.
* Mijn mening geen feitenmaar wat de annaallisten erover zeggen slaat helemaal als een tang op miss piggy.
Is er al duidelijkheid over de convenanten? Of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik zie het anders, de daling is gebaseerd op berichten van abn en de telegraaf (in betaalde opdracht van..) Nu blijkt dat de berichten van abn/telegraaf niet echt op de waarheid gebaseerd zijn gaat het aandeel langzaam richting de daadwerkelijke waarde +/- 4 euro per stuk.
* Mijn mening geen feitenmaar wat de annaallisten erover zeggen slaat helemaal als een tang op miss piggy.
Ja van Ast heeft gezegd dat Imtech binnen de convenanten kan blijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is er al duidelijkheid over de convenanten? Of heb ik iets gemist?
Ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben bang voor een nieuwe emissie om aan de convenanten te voldoen.
binck is trots op jouquote:Op woensdag 6 november 2013 17:29 schreef Cracker26 het volgende:
Ik had dus voor de zekerheid ff uitbetaald voor morgen. Maar direct ff andere aandelen gekocht (was aan het twijfelen tussen Randstad en ING.. dus 50/50 gedaan.. kon echt niet kiezen :-) ). En mocht het nieuws van Imtech meevallen, schakel ik morgen weer over naar Imtech..
Dat is een slordige 20x de winst zoals die _voor_ de fraude was.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Morgen D-day.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik verkoop ze niet onder de 3 euro !
Ik ben zelf te vroeg uitgestapt. Volgens mij was de koers 2,15 toen ik eruit ging.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Morgen D-day.
Sprinters zijn deze week heel erg lekker gegaan, morgen tijd om de zomervakantie te boeken![]()
Bij sprinters wel, en houd ze ook liever op lange termijn: Imtech is een gezond bedrijf die wat mij betreft een te harde tik naar beneden heeft gehad. Dus verwacht toch wel groei op termijnquote:Op woensdag 6 november 2013 18:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ben zelf te vroeg uitgestapt. Volgens mij was de koers 2,15 toen ik eruit ging.
Maar ik vraag me af waarom er zoveel mensen zoveel risico met de dag van morgen nemen? Waarom niet je winst veilig stellen en dan morgen (als er goede cijfers komen) weer instappen. Die paar procent maakt dan toch ook niet uit?
Ja maar als de cijfers slecht zijn dan knalt de koers weer in elkaar. En dan gaan de sprinters ook 3x zo hard omlaag. Volgens mij zitten er tegenwoordig veel meer gokkers op de aandelenbeurs dan vroeger.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef trolololo het volgende:
[..]
Bij sprinters wel, en houd ze ook liever op lange termijn: Imtech is een gezond bedrijf die wat mij betreft een te harde tik naar beneden heeft gehad. Dus verwacht toch wel groei op termijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |