Ik heb nog nooit een volwassen persoon over vijanden horen praten. Op wat regeringsleiders na natuurlijk. Wat doe je met die vijanden? Zwaardvechten, duels, over roddelen tegen vriendinnetjes..?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
iedereen heeft toch een paar vaste vijanden ??
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een volwassen persoon over vijanden horen praten. Op wat regeringsleiders na natuurlijk. Wat doe je met die vijanden? Zwaardvechten, duels, over roddelen tegen vriendinnetjes..?
Ja die van mijn ouders ook. Afbetaald en al en mijn huis tegen die tijd ook. Beetje erfbelasting betalen en dat ding dan verhuren voor een heel mooi bedrag. Dan samen met mijn ega hebben wij dan zo opeens 4 huizen want die van mijn schoonouders komen er ook nog bij. Groot feest voor ons dan. Of verkopen en dat ze dan wat minder waard zijn pfffft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:58 schreef Sjabba het volgende:
Uit recent onderzoek van het Planbureau voor de Leefomgeving blijkt dat rond 2030 circa 53.000 koopwoningen per jaar vrijkomen door de vergrijzing. Doordat bijna de helft van de babyboomers in het bezit is van een eigen woning, komen over tien tot vijftien jaar veel woningen op de markt door overlijden van de eigenaar.
Bron http://www.nu.nl/economie/3613464/woningtekort-loopt.html
Aha Dus nog even geduld........ Mocht je dan nog in leven zijn...
Ja verhuren , alsof dat een pretje is, steeds dat gezeur dat iets het niet doetquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:09 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Ja die van mijn ouders ook. Afbetaald en al en mijn huis tegen die tijd ook. Beetje erfbelasting betalen en dat ding dan verhuren voor een heel mooi bedrag.
Daar heb je mensen voor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja verhuren , alsof dat een pretje is, steeds dat gezeur dat iets het niet doet
ja vast en jij mag de rekeningen betalen en belasting over de huuropbrengst en de lasten en BTW afdragenquote:
Die kosten reken je door in de verhuurprijs. Waarom zou ik iets verhuren en er verlies op gaan draaien?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja vast en jij mag de rekeningen betalen en belasting over de huuropbrengst en de lasten en BTW afdragen
Dat is toch al iets wat weinigen hier snappen dat al die verhuurders dat niet zonder verlies doen, verhuren dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die kosten reken je door in de verhuurprijs. Waarom zou ik iets verhuren en er verlies op gaan draaien?
Da bedoel ik niet, het is zo een gezeur , dat verhurenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Dat is toch al iets wat weinigen hier snappen dat al die verhuurders dat niet zonder verlies doen, verhuren dus.
Dat is dan wel weer zo ja dat de huurders aardig kunnen zeuren. En op een andere noot over shell van de FPquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Da bedoel ik niet, het is zo een gezeur , dat verhuren
Ik zou die huizen verkopen en dan aandelen shell kopen en gewoon dividend opstrijken , zeker als je er ook nog een baan naast hebt
ja terecht hoor ze betalen er toch voor ,quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo ja dat de huurders aardig kunnen zeuren.
Of dat terecht is omdat ze ervoor betalen, is een heel ander iets natuurlijk. Gezien de opmerkingen in dit topic en een heleboel andere (ook over andere onderwerpen) wordt er heel veel geklaagd en gezeurd over onterechte items.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja terecht hoor ze betalen er toch voor ,
Ja ze zijn wel klant he, als jij je niet aan de afspraken houdt dan hoeven zij ook niet te betalenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:26 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Of dat terecht is omdat ze ervoor betalen, is een heel ander iets natuurlijk. Gezien de opmerkingen in dit topic en een heleboel andere (ook over andere onderwerpen) wordt er heel veel geklaagd en gezeurd over onterechte items.
Zie jij mij nu al als huisjesmelker dan ???? Meerderheid der mens is meer bekend met hun recht dan met hun plicht, dat is waar ik op doelde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel klant he, als jij je niet aan de afspraken houdt dan hoeven zij ook niet te betalen
aankoop 350.000 euroquote:di 29 okt 2013, 17:01
Anniko van Santen verliest vermogen
van onze redactie
AMSTERDAM - De presentatrice kocht enige tijd geleden haar droomwoning in Hilversum, maar was haar oude huis nog niet kwijt en dus kregen zij en haar man dubbele lasten voor hun kiezen. Maar dat was niet de enige financiėle domper.
In 2001 kochten Anniko en haar man hun oude huis voor 349.411 euro en vestigden er een hypotheek op van 453.780 euro.
De vraagprijs startte op 499.000 euro, maar uiteindelijk is het huis voor 390.000 euro verkocht.
Op basis van de hypotheek verliezen Anniko en haar man door de verkoop dus 64.000 euro.
Maar, hun schitterende villa is vast een pleister op de wonde. De villa heeft een totale woonoppervlakte van 180 vierkante meter en bestaat uit 6 kamers, waaronder 5 slaapkamers en een badkamer.
Het is inderdaad ongelofelijk, ze maken dikke winst en toch eindigen ze met minder geld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
aankoop 350.000 euro
verkoop 399.000 euro
verlies 64.000 euro
tja logisch he
misschien hebben ze eer hypotheek genomen voor een roze marmerenvloer en een driepersoonsjacuzzi in de kelder en en buitenopenhaard, en nu klagen dat ze onder water staanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is inderdaad ongelofelijk, ze maken dikke winst en toch eindigen ze met minder geld.
Tercht, de verbouwing is waarde verhogend.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:11 schreef HD9 het volgende:
[..]
misschien hebben ze eer hypotheek genomen voor een roze marmerenvloer en een driepersoonsjacuzzi in de kelder en en buitenopenhaard, en nu klagen dat ze onder water staan
sinds wanneer is de hypothecaire inschrijving gelijk aan het bedrag van de lening?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:53 schreef 99.999 het volgende:
Ach, in 12 jaar zal er allicht ook iets zijn afgelost op de hypotheek, dan is de schade wel te overzien.
Erg he?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja verhuren , alsof dat een pretje is, steeds dat gezeur dat iets het niet doet
? Ik dacht dat de huurders de spekkopers zijn. Die lachen de ballen uit hun broek toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja terecht hoor ze betalen er toch voor ,
Wilde hetzelfde zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:30 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
sinds wanneer is de hypothecaire inschrijving gelijk aan het bedrag van de lening?
media
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |