Ik ben tegenwoordig wat met mijn aardwarmte pomp aan het kloten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
HR-houtkachel bedoel je hoop ik. En de zonnepanelen.
dak??quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zeker weten:
[..]
Als ze al speciaal aangeven dat de heipalen erbij zitten, dan wil ik niet eens weten wat er nog niet bijzit... (nutsvoorzieningen bv?)
Dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, altijd prettig als je iets wilt doen of proberen, dat je dat dan kan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben tegenwoordig wat met mijn aardwarmte pomp aan het kloten.
behangen moet je zelf doen??quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze worden al gebouwd hoor. Maar dit is enkel de prijs voor de bouw met een bescheiden afwerking. Maar je moet niet vergeten dat je ook nog grond moet kopen bijvoorbeeld
.
het zijn toch koopwoningen ??quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
HR-houtkachel bedoel je hoop ik. En de zonnepanelen. Je zult maar aan je verhuurder moeten vragen of je dat aan mag leggen.
Dat is een groot voordeel bij een koopwoning.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, altijd prettig als je iets wilt doen of proberen, dat je dat dan kan.
ik bedoel dat het uit de lengte of de breedte (in dit geval letterlijk, de bouwer kan een woning extra kwijt in een bouwblok) moet komen. Het is nu niet bepaald dat de BAM hier met een revolutionair idee komt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
behangen moet je zelf doen??
o wacht de tuin ook natuurlijk het is nieuwbouw
Omdat je de omzetbelasting vergeetquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je zelf de grond meeneemt, de nutsvoorzieningen, de vergunningen regelt, de bestrating betaalt en genoegen neemt met een gamma keukenblokje, een casco badkamer (vermoed ik) waarom zou dat dan niet kunnen
Jeetje, heb je nog steeds niks inhoudelijks te melden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Jeetje, hebben makelaars dan echt niks beters te doen dan bepaalde users te bashen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:45 schreef crashbangboom het volgende:
Omdat je de omzetbelasting vergeetOops. 21% erbij.
Geeft niks, gebeurt hier doorlopend als weer eens creatief gerekend wordt.quote:
en overdrachtsbelastingquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:45 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Omdat je de omzetbelasting vergeetOops. 21% erbij.
[quote]quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die sociale huurwoningen? Vast niet.
Dus zo'n huisje daadwerkelijk laten zetten kost je incl grond in een niet te duur deel van het land zo'n 130.000 euro. Dan kom je als je wat gaat zoeken voor niet heel veel meer geld vaak wel leukere dingen tegen (met meer ruimte en mogelijkheden als een kleine tussenwoning)quote:
Ja das een pittige prijs, nee laat dan maarquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus zo'n huisje daadwerkelijk laten zetten kost je incl grond in een niet te duur deel van het land zo'n 130.000 euro
de referentiewoning zin er in diverse prijzen en soorten van 65.900 tot aan 85.000 euro toequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:00 schreef crashbangboom het volgende:
michealmoore zet er weer eens subtiel een vals linkje bij.
zal zo wel weer blijken dat er heel andere en nadelige voorwaarden bij horen
Dat voorspelt alvast niet veel goeds voor de koop-afdeling zeg maar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
( rijwoning is goedkoper dan eindwoning) en huur of koop, huur heeft een gelijke afwerking
die zla wel meer kosten he meer tijd aan afwerking en besprekingquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat voorspelt alvast niet veel goeds voor de koop-afdeling zeg maar.
Ik zou beginnen met een grote kelder, dan kun je elke 3 maanden een verdieping erop financieren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een woning bouwen is prima zelf te doen. Als beginner houd ik 't op 1 verdieping met grote kelder.
Is het nou gelijk, of niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
die zla wel meer kosten he meer tijd aan afwerking en bespreking
neequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Is het nou gelijk, of niet?
Ah, dus je stelling:quote:
Kan ook doorgespoeld worden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
[...] huur heeft een gelijke afwerking
Ik maak gewoon steeds mooie deal, stuk grond verpachten in de buurt en weer een handige buurtgenoot erbij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een grote kelder, dan kun je elke 3 maanden een verdieping erop financieren.
wat jij wilquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ah, dus je stelling:
[..]
Kan ook doorgespoeld worden?
nee dat lijkt me niet he, bedrijven fact zonder BTWquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef crashbangboom het volgende:
zit er omzetbelasting in, of niet?
Ik voorspel alvast MM's reactie:quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef crashbangboom het volgende:
Met wat handige buurtgenoten is het ruilhandel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef crashbangboom het volgende:
Aan particulieren? Dacht het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef michaelmoore het volgende:
nee dat lijkt me niet he, bedrijven fact zonder BTW
Ik weet niet of MM's buurtgenoten grote behoefte aan onzinposts hebben, want veel meer zie ik hem niet produceren.... maar wie weet is daar wel een markt voorquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met wat handige buurtgenoten is het ruilhandel.
Ik heb geen idee, lees er meestal overheen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:33 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik weet niet of MM's buurtgenoten grote behoefte aan onzinposts hebben, want veel meer zie ik hem niet produceren.... maar wie weet is daar wel een markt voor
Ik wil een huis voor de beloofde 60k. Blijkt nu al vanaf 100k te zijn, enkel aan pure en zeer basale bouwkostenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast MM's reactie:
'wat jij wil'
Je leest enkel je eigen posts?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, lees er meestal overheen.
er staat toch nergens dat er grond bijzit??quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik wil een huis voor de beloofde 60k. Blijkt nu al vanaf 100k te zijn, enkel aan pure en zeer basale bouwkosten
Nee hoor, zo'n kunst is het niet om snel te zien wat relevant is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Je leest enkel je eigen posts?
Die quote ik ff.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef michaelmoore het volgende:
dus 70.000 en 21% btw is 75000 en de grond 25.000 , dus zal best wel een ton zijn
Yep een ton aan basale bouwkosten, dus die 60k van je was weer een van de vele onzinposts. Was op televisie. Ja, de fabeltjeskrant ook. Vroeger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er staat toch nergens dat er grond bijzit??
het gaat om de bouwkosten voor een vastgoedbedrijf
dus 70.000 en 21% btw is 75000 en de grond 25.000 , dus zal best wel een ton zijn
Ed en Willem Bever.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef crashbangboom het volgende:
Was op televisie. Ja, de fabeltjeskrant ook. Vroeger.
Nou, dit topic is vooral bevolkt door Bor de Wolf. Huuuuuuuh, goedkoper, huuuuuuhquote:
Vergeet Stoffel niet en Zoef de haas en Monfer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Nou, dit topic is vooral bevolkt door Bor de Wolf. Huuuuuuuh, goedkoper, huuuuuuh
ontopic: Zoef wil de huizenmarkt opblazenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet Stoffel niet en Zoef de haas en Monfer.![]()
Croxquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Lowieke de vos en ik ben vergeten hoe die raaf heet.![]()
Ik weet wel dat die huisbaas elke avond op een tak een verhaaltje voor zat te lezen. Met als standaardafsluiting 'oogjes dicht, en snaveltjes toe'quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef crashbangboom het volgende:
Ik weet trouwens niet wat de bouwkosten van de gebroeders Bever waren.
maar dat wist ik wel, grond hoort niet tot de bouwkostenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Yep een ton aan basale bouwkosten, dus die 60k van je was weer een van de vele onzinposts. Was op televisie. Ja, de fabeltjeskrant ook. Vroeger.
Geniale aflevering.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ontopic: Zoef wil de huizenmarkt opblazen
Ik weet trouwens niet wat de bouwkosten van de gebroeders Bever waren.
Het is leuk dat BAM dergelijke plaatjes maakt. Wellicht zet het mensen wat aan het denken, als ze zo'n zelfde tussenwoning voor 200.000 euro mogen kopen. BAM heeft er uiteraard belang bij dat mensen inzien dat het overgrote deel van de kosten niet aan de bouwers ligt, maar aan de politiek en "mee-eters".quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.bamwoningbouw.nl/nl-nl/1/80/referentiewoning.aspx
[ afbeelding ]
met deze lonen is 100.000 euro nog duur, ondanks dat het meeste nu prefab uit de fabriek komt, in het buitenland kan het nog veel goedkoperquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het is leuk dat BAM dergelijke plaatjes maakt. Wellicht zet het mensen wat aan het denken, als ze zo'n zelfde tussenwoning voor 200.000 euro mogen kopen. BAM heeft er uiteraard belang bij dat mensen inzien dat het overgrote deel van de kosten niet aan de bouwers ligt, maar aan de politiek en "mee-eters".
Kun je zelf bouwen dan kan het redelijk goedkoop, laat je het doen dan wens ik je veel succes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met deze lonen is het nog duur, ondanks dat het meeste nu prefab uit de fabriek komt, in het buitenland kan het nog veel goedkoper
Zolang politici, aannemers, ontwikkelaars en mee-eters belang hebben bij hoge huizen prijzen, zie ik die prefab toestanden niet snel verschijnen. Althans, niet tegen die beloofde lage prijzen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met deze lonen is het nog duur, ondanks dat het meeste nu prefab uit de fabriek komt, in het buitenland kan het nog veel goedkoper
wat ben je toch een matige draaikont, bovenop die ton aan bouwkosten komt nog de grond, waar is die 60k waar je al tijden mee pocht gebleven? Ik wil mijn 40k, nu, en anders komen we het bij je halenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar dat wist ik wel, grond hoort niet tot de bouwkosten
Snik snif arme ons wij zijn altijd de klos bah grmbl kutteringtyfusfckshitbtchquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:06 schreef blomke het volgende:
[..]
Zolang politici, aannemers, ontwikkelaars en mee-eters belang hebben bij hoge huizen prijzen, zie ik die prefab toestanden niet snel verschijnen. Althans, niet tegen die beloofde lage prijzen.
Zal wel een kwestie worden van inlveren van kwaliteit en woonoppervlak, tegen gelijkblijvende koopprijzen, lees: zakkenvulling van politici, aannemers, ontwikkelaars en mee-eters
Gewoon thuis blijven wonen, voor de goeikoperts een natte droom.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:17 schreef poemojn het volgende:
Gewoon zelf je eigen huis bouwen op de kavel waar je ouders ook wonen, net als in Staphorst. Dan ben je goedkoop uit.
Dat is waar. Je weet toch, als een bedrijf een goed idee heeft, zijn beloften waar kan maken en een goed product in de markt kan zetten tegen een nette prijs dan doen ze dat uiteraard niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:06 schreef blomke het volgende:
Zolang politici, aannemers, ontwikkelaars en mee-eters belang hebben bij hoge huizen prijzen, zie ik die prefab toestanden niet snel verschijnen. Althans, niet tegen die beloofde lage prijzen.
Wie hebben er eigenlijk de grootste grondbank van Nederland?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het is leuk dat BAM dergelijke plaatjes maakt. Wellicht zet het mensen wat aan het denken, als ze zo'n zelfde tussenwoning voor 200.000 euro mogen kopen. BAM heeft er uiteraard belang bij dat mensen inzien dat het overgrote deel van de kosten niet aan de bouwers ligt, maar aan de politiek en "mee-eters".
En als je er tien jaar gaat wonen? Waar je anders twee jaar gaat huren van een huis wat niet van jou is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Huizenprijzen zullen nog wel wat dalen en dan tijdje achter de inflatie aanlopen, de groep mensen die willen en kunnen kopen is er nog steeds en wanneer prijzen stabiliseren is er al veel gewonnen.
Het blijft lullig om een huis te kopen en na jaar ben je 10k armer door 5% prijsdaling op 2 ton.
En hoeveel kost bam dat en hoeveel kleiner is bijv AM geworden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:20 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Wie hebben er eigenlijk de grootste grondportefeuille van Nederland?
Net zo lullig als wanneer je pas in 2003 je huis kocht, en tot dat moment een vrije sector huurwoning woonde, terwijl je al 12 jaar "eigenlijk liever een eigen huis had gekocht, maar ja, de prijzen storten nog eens in", en in die 12 jaar de prijzen 3x over de kop hebt zien gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft lullig om een huis te kopen en na jaar ben je 10k armer door 5% prijsdaling op 2 ton.
Hangt ervanaf hoeveel je als 'bouwkosten' inboekt, en hoeveel als 'grondkosten'quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoeveel kost bam dat en hoeveel kleiner is bijv AM geworden?
Het was de afgelopen jaren gunstiger om te huren maar dat zegt niets over de toekomst.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als je er tien jaar gaat wonen? Waar je anders twee jaar gaat huren van een huis wat niet van jou is.
75 plus 15 plus 25 is 100 ofwel 220.000 gulden, heb ik in 1995 ook betaald voor een nieuwbouwhuisquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:17 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
wat ben je toch een matige draaikont, bovenop die ton aan bouwkosten komt nog de grond, waar is die 60k waar je al tijden mee pocht gebleven? Ik wil mijn 40k, nu, en anders komen we het bij je halen
Alleen vrije sector? Waarom niet de sociale huurwoning huurders?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:29 schreef blomke het volgende:
[..]
Net zo lullig als wanneer je tot 2003 in een vrije sector huurwoning woonde, terwijl je al 12 jaar "eigenlijk liever een eigen huis had gekocht, maar ja, de prijzen storten nog eens in", en in die 12 jaar de prijzen 3x over de kop hebt zien gaan.
ff quotenquote:
nou kan 5 meer of minder zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ff quoten
je bent wel vrij consequent in de kwaliteit van je posts.
Huh wat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was de afgelopen jaren gunstiger om te huren maar dat zegt niets over de toekomst.
nou nee, dat kan nietquote:
Omdat die meestal minder huur betaalden. Maar in mindere mate geldt het natuurlijk ook voor sociale huurders.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom vrije sector? Waarom niet de sociale huurwoning huurders?
Jouw vijand?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Omdat die meestal minder huur betaalden. Maar in mindere mate geldt het natuurlijk ook voor sociale huurders.
Het was meer dat m'n vijand dat eerste scenario is overkomen. En nu zit ie "in z'n onder water huis".
mijn tweede woning staat wel BIJ het water, is dat hetzelfde??quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Omdat die meestal minder huur betaalden. Maar in mindere mate geldt het natuurlijk ook voor sociale huurders.
Het was meer dat m'n vijand dat eerste scenario is overkomen. En nu zit ie "in z'n onder water huis".
Nuancering: het kan ook meer/minder geld kosten en dat hangt wel af van wat je doet.. Overigens, heb je eenmaal een eigen huis, lift je mee met prijsdalingen en -stijgingen. Maakt het allemaal wat minder erg als je doorgroiet naar een grotere/mooire/fraaier gelegen woning. Die heeft dezelfde deining meegemaakt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
Huh wat?
Wijsheid zoals "wonen kost geld dus het maakt niet uit wat je doet"
De gemiddelde prijsdaling op een woning sinds 2008 is genoeg om aardige huur te betalen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Huh wat?
Wijsheid zoals "wonen kost geld dus het maakt niet uit wat je doet"
Die woningbouw mensen hebben ook minder te besteden, heb niet kunnen profiteren van HRA oid en al helemaal niet van stijgende woningprijzen waar ook hun woning niet te vergelijken is met een woning uit de vrije sector. Plus, ze kunnen wel meebetalen aan de ellende (zoals alle Nederlanders bijv in de koop van banken) en zoals nu, huurstijging.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja, is dat zo gek?quote:
Nee , dat van jou is veel gunstiger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef michaelmoore het volgende:
mijn tweede woning staat wel BIJ het water, is dat hetzelfde??
Daarom vroeg ik, wat als je er tien jaar blijft wonen. Blijkbaar te moeilijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De gemiddelde prijsdaling op een woning sinds 2008 is genoeg om aardige huur te betalen.
Ja, ik zie het nut van vijanddenken voor jezelf niet zo in, ik kijk normaliter liever wat het beste is, en niet wat het slechtste voor een ander is. Het laatste is wel een beetje een karaktertrekje van dit topic, alleen daar kom je precies nergens mee. Nogal verkeerde en inproductieve energie, imho.quote:
Waarom kopen wanneer de prijzen dalen inkomen en bankrekening groeit en voor 700 Euro een huis huurt wat nu nog steeds te duur is om het aan te schaffen? Natuurlijk gaan die kopen maar met flinke spaarpot en inmiddels hoger salaris.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik, wat als je er tien jaar blijft wonen. Blijkbaar te moeilijk
Mag ik u daarin 100% gelijk geven? Maar goed, dat "vijanddenken" is een naar karaktertrekje van mij. Waar mee ik alleen maar mezelf heb btw.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:42 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, ik zie het nut van vijanddenken voor jezelf niet zo in, ik kijk normaliter liever wat het beste is, en niet wat het slechtste voor een ander is. Het laatste is wel een beetje een karaktertrekje van dit topic, alleen daar kom je precies nergens mee. Nogal verkeerde en inproductieve energie, imho.
OK. Maar verandering begint bij zelfkennisquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Mag ik u daarin 100% gelijk geven? Maar goed, dat "vijanddenken"is een naar karaktrekje van mij. Waar mee ik alleen maar mezelf heb btw.
Zou ik ook doen als ik een karrevracht exen en ongelukjes in diverse landen had rondlopen resp. -kruipenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:48 schreef michaelmoore het volgende:
Ach wat ieder doet moet ie zelf weten maar als je over de 60 bent dan moet je zien dat je geld stabiel belegt en redelijk snel opeisbaar / contant te maken is, zonder dat je daarvoor moet verhuizen
De gemiddelde 60+ man heeft zijn geld in een huis zitten en geniet van zijn kleinkinderen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:48 schreef michaelmoore het volgende:
Ach wat ieder doet moet ie zelf weten maar als je over de 60 bent dan moet je zien dat je geld stabiel belegt en redelijk snel opeisbaar / contant te maken is, zonder dat je daarvoor moet verhuizen
m,aar ik weet wat en waarover ze denken, want het zijn mijn vriendenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De gemiddelde 60+ man heeft zijn geld in een huis zitten en geniet van zijn kleinkinderen.
Ja en mijn ouders en schoonouders zijn die leeftijd, mijn buren zijn die leeftijd en een vrachtje andere kennissen zijn die leeftijd. En 1 daarvan is idd vertrokken naar Oostenrijk maar heeft dat al gedaan toen hij 25 was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
m,aar ik weet wat en waarover ze denken, want het zijn mijn vrienden
En als ik je een kwartje geef, kun je ze waarschijnlijk allemaal bellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
m,aar ik weet wat en waarover ze denken, want het zijn mijn vrienden
met Viber wel, zeker als ik via de thuisrouter belquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En als ik je een kwartje geef, kun je ze waarschijnlijk allemaal bellen.
Als je ouder bent dan 5 of niet in een tekenfilm leeft is dat zo gek dat ik zeker psychiatrische hulp zou aanbevelen.quote:
iedereen heeft toch een paar vaste vijanden ??quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 5 of niet in een tekenfilm leeft is dat zo gek dat ik zeker psychiatrische hulp zou aanbevelen.
Nee. Niet iedereen. De mensen die dat wel hebben verkassen meestal naar het buitenland. (Of kunnen haast niet wachten om dat eindelijk te kunnen gaan doen.)quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef michaelmoore het volgende:
iedereen heeft toch een paar vaste vijanden ??
Doen net alsof, bedoel jequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee. Niet iedereen. De mensen die dat wel hebben verkassen meestal naar het buitenland. (Of kunnen haast niet wachten om dat eindelijk te kunnen gaan doen.)
Spreekt voor zich. Net als dat zijn 'vijanden' hem uit medelijden in werkelijkheid al jaren af en toe een homp brood toestoppen.quote:
Nu heb ik toevallig een stuk grond in het buitenland, en daar word rustig aan wat gebouwd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee. Niet iedereen. De mensen die dat wel hebben verkassen meestal naar het buitenland. (Of kunnen haast niet wachten om dat eindelijk te kunnen gaan doen.)
mijnidfee azou zijn om wat te kopen en dan zelf rustig bouwen, dan ben je erbijquote:Op maandag 28 oktober 2013 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu heb ik toevallig een stuk grond in het buitenland, en daar word rustig aan wat gebouwd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |