Ja want jullie zijn een stelletje geinhoeren! Allemaal!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit je nou te lachjanken om ons?
Noem je mij nou een hoer?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja want jullie zijn een stelletje geinhoeren! Allemaal!
Dat ligt er aan wat voor werk het isquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Manager van vriend die hier thuis een salarisgesprek wil komen doen, dat vind ik een beetje gek
HOEzo nou weer thuisquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Manager van vriend die hier thuis een salarisgesprek wil komen doen, dat vind ik een beetje gek
Noem je mijn vriend nou een manhoer?!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat voor werk het is
Ja, eigenlijk deed ik dat wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Noem je mijn vriend nou een manhoer?!
Hij is die dag vrij en makkelijk ofzo?quote:
Ik zou 't mooi op werk doen, toedeloequote:Op maandag 21 oktober 2013 17:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Tis nog een vrouw ook, die manager.
Tuurlijk is t een vrouw, alleen vrouwen stellen dat soort dingen voor
En vriend is systeembeheerder trouwens
Dat dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zou 't mooi op werk doen, toedeloe
Hoe beter het gebak, hoe hoger het salaris.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
die manager hopen op gebak en gratis koffie natuurlijk
Voedsel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Ik weet niet wat ik moet eten, tralalala.
Ik heb bloemkool.quote:
Toko's en dergelijk zijn op maandag bijna altijd geslotenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:59 schreef Mss het volgende:
Muilo/Schaar, ik heb die negerhaarwinkel gebeld, maar er neemt niemand op. Ik denk dat ze vandaag niet werken.
wat een bazenidee. Ga ik ook doen aan het eind van het jaar met de functioneringsgesprekken. Kom je ook nog een keer buiten kantoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar jullie hebben grotten als kantoor, jullie zijn toch al raarquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wat een bazenidee. Ga ik ook doen aan het eind van het jaar met de functioneringsgesprekken. Kom je ook nog een keer buiten kantoor.
Nermquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:39 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga zo courgettesoep nommen en pistoletjes uit de oven met ham kaas ei en komkommer
Voor S. is de soep te gezond, meneer moet pasta
CHICKENWINGSSSSSSSSquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nerm
Schop hem en zeg dat ie maar kip moet halen
Bazenkantoor!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jullie hebben grotten als kantoor, jullie zijn toch al raar
HOEzo is het moeilijk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:48 schreef Mss het volgende:
Wie van jullie is er velen thuis in huursubsidie?
Als je inkomen laag genoeg is en je huur hoog genoeg. Je kunt gewoon een proefberekening doen op de site van de belastingdienst.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:52 schreef Mss het volgende:
Nou, voor die nieuwe woning is de huurprijs gebaseerd op maximale huursubsidie die je voor die woning kunt krijgen, maar ik weet niet wanneer je in aanmerking komt voor maximale huursubsidie.
don't jinx it madamequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:05 schreef Mss het volgende:
Zo, en nu maar vast die klerenkast kopen nu hij in de aanbieding is.
met jouw kamer/pakketjes/bestel aidsquote:
50 m2 stucloper is niet zo duur en heb je in leuke kleurtjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:05 schreef Mss het volgende:
En ik heb ook maar gemaild of de kamer met vloer wordt opgeleverd, want het kan nog best wel eens zo zijn dat dat niet zo is en 50m2 aan vloer is best een duur grapje
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:59 schreef Mss het volgende:
Muilo/Schaar, ik heb die negerhaarwinkel gebeld, maar er neemt niemand op. Ik denk dat ze vandaag niet werken.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:00 schreef Mss het volgende:
Then again, het zijn negers, die werken niet op dagen die eindigen op -dag
Ik moest lollerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toko's en dergelijk zijn op maandag bijna altijd gesloten
Nou, die kamer heb ik gewoon hequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
met jouw kamer/pakketjes/bestel aids
Vooral die eerste, maar die laatste 2 blijven ook garpig
Wát is dat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
50 m2 stucloper is niet zo duur en heb je in leuke kleurtjes
melkpakkenprintquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
50 m2 stucloper is niet zo duur en heb je in leuke kleurtjes
hehehehe, ik loop je te fucken johquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, die kamer heb ik gewoon he. Er is een woning voor me gereserveerd en nu ik aanspraak blijk te maken op maximale huurtoeslag zie ik geen reden meer om die kamer niet te nemen.
En ik ga hem niet laten bezorgen, dat scheelt de helft van de aids.
ikea goedkoopste geen optie? Zou ik wel doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:05 schreef Mss het volgende:
En ik heb ook maar gemaild of de kamer met vloer wordt opgeleverd, want het kan nog best wel eens zo zijn dat dat niet zo is en 50m2 aan vloer is best een duur grapje
quote:
DING DONG!!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Mental image van een kamer laten bezorgen door mijn pakketventje.
of cheap ass zeil, had ik vroeger altijd. Kan ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ikea goedkoopste geen optie? Zou ik wel doen
zit je nou een dwerg uit te lachen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook nog een heel klein ventje.
Het is net zo'n ukje als spees.quote:
Wat, dat SP de Canadezen belachelijk maaktquote:
de serie Due Southquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat, dat SP de Canadezen belachelijk maakt?
jij bent 3 decennia te jong voor wat je allemaal weet qua foute muziek en series, jij telt nietquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
jij bent 3 decennia te jong voor wat je allemaal weet qua foute muziek en series, jij telt niet
welkon?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ken je dat? Dat je zo teleurgesteld bent over een lakje waarvan je dacht dat die echt tof zou zijn dat dat gewoon instant megasjaggo bent?
M'n hoofd jeukt.quote:
Ja, en welke? EN waarom: lakt 'ie klote of ziet er heul niet zo mooi uit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ken je dat? Dat je zo teleurgesteld bent over een lakje waarvan je dacht dat die echt tof zou zijn dat dat gewoon instant megasjaggo bent?
hehehehe, ranzig gevoel is dat ja, dan is douchen wel de hendigste oplossingquote:
Beetje jammer dat ik het gisteren net gewassen heb, maar JEUK.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehehe, ranzig gevoel is dat ja, dan is douchen wel de hendigste oplossing
Oh nieuwe collectie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
Mja gewoon een Catrice. Kitch me if you can. Maar ik koop de laatste tijd al geen lak meer en dan toch vandaag die gekocht icm The Monkey Gets Funky Funky
En het valt gewoon tegen. In het flesje prachtige glitter. Op mijn nagels 3 ieniemini flakies![]()
En ik weiger 3 lagen op te doen!
Fransjes vetput met chickenwingrekskes bezocht?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik het gisteren net gewassen heb, maar JEUK.
Komt vast door de Tilburgse lucht.
Ja ik wil echt een velen goedkope oplossing want ik zit er maximaal 3 jaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ikea goedkoopste geen optie? Zou ik wel doen
geen ideequote:
Al die kutverkleinwoorden. Elke keer als ik ze lees krijg ik jeuk. Lakjes, slofjes, schoentjes, kindjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:30 schreef Debsterr het volgende:
aankoopjeswat een stom woord is dat toch
Neinz, 013quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Fransjes vetput met chickenwingrekskes bezocht?
menstruatiekrampjes, diarreeklontjes, tarreltjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al die kutverkleinwoorden. Elke keer als ik ze lees krijg ik jeuk. Lakjes, slofjes, schoentjes, kindjes.
Omdat luien neger?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
en HOEzo doet Beautylab eigenlijk niet aan bronvermelding?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
menstruatiekrampjes, diarreeklontjes, tarreltjes
Ik maak me er vast wel eens schuldig aan (sowieso aan lakjes) maar aankoopjes... het geeft me jeuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al die kutverkleinwoorden. Elke keer als ik ze lees krijg ik jeuk. Lakjes, slofjes, schoentjes, kindjes.
wie zegt dat dan? Bjoetielap?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik maak me er vast wel eens schuldig aan (sowieso aan lakjes) maar aankoopjes... het geeft me jeuk.
Jepquote:
volgens mij zeg ik het ook weleensquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jepbij een shoplog "wat vinden jullie van mijn aankoopjes".
Tsjaa, zo hebben we allemaal wel eens iets he.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
volgens mij zeg ik het ook weleens
Kan me er niet zo gek veel aan storen
Net als bammetjes, zeg ik ook soms
heerlijk is dat, vooral met het weer van vandaagquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, zo hebben we allemaal wel eens iets he.
Overigens, ik was vandaag hardlopen en damn wat had ik een mooie zonsondergang te pakkenliep net over een mountainbike paadje, toen de zon precies mooi tussen wat bomen enzo weggleed, alles in zo'n gouden gloed
.
ik ken ook iemand die graanplakken zegtquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ken ook iemand die graanplakken zegt
Nah auto zal het probleem niet zijn, maar meer dat dat laminaat ook gelegd moet worden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
Mss, de IKEA bezorgt ook laminaat thuis, dat scheelt velen sjouwen, benzine en gedoe als je geen auto hebt.
Maar alleen vanaf de een na goedkoopste, de allergoedkoopste bezorgen ze niet.
Zeil is trouwens duurder dan in mijn herinnering, maar het laminaat zal wel gewoon veel goedkoper zijn geworden in de tussentijd.
hebbie geen handige studentvrinden? Jullie moeten toch allemaal verhuizen. Gewoon even allemaal bij elkaar helpen en alle vloertjes erin rammen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah auto zal het probleem niet zijn, maar meer dat dat laminaat ook gelegd moet worden.
Oh Trix in het topic, ik ga snel weg!quote:
AAAAAAALLLL BYYYYYYY MYSEEEEEEEELFquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh Trix in het topic, ik ga snel weg!
Of de A.C. sjon i.p.v. Actionquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:52 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind het vooral naar als mensen structureel zo'n woord gebruiken. Dat je dan nooit meer gewoon 'boterham' zegt, maar áltijd 'bammetjes'. Of de voorzitster van onze vroegere VVE die ALTIJD praatte over euri's![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef Incantrix het volgende:
*giet vierdubbele whiskey naar binnen en strompelt de bar weer uit*
voor dat geld? Domme muts!quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
Puckzzz, ik heb Kitch me if you can ook, maar kreeg wel grote glitters.... Moest wel een paar keer aanbrengen maar toch redelijk verdeeld enzo.
Vorige week bij de Dm geweest en heb nu spijt dat ik die nieuwe lakjes van P2 nirt meegenomen heb![]()
Nu maar weer een sandlakje erop.
Neinz nog nietquote:
Brum noemde mij ook al ukje vanmiddagquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is net zo'n ukje als spees.
lies?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zo'n pijn aan mn been en toen ik een rare beweging maakte plopte er iets bij waar je been vastzit, hoe heet dat
aidsss
Kom je ook naar de geheimen meet?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz nog niet
[..]
Brum noemde mij ook al ukje vanmiddag
altijd falen, ALTIJD!!!, ALZEID!!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahaha ja ik dacht ik doe eens verstandig......slechte keuze gweest.
Maar ik kom er voor kerst vast nog wel een keer![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kom je ook naar de geheimen meet?
nooquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef Incantrix het volgende:
Kolere, ik ging vandaag dus taartspullen bestellen want mijn KINDERTJE is bijna jarig. Dus ik dacht 'ohja, kleurstof.. Had ik nog zwarte?', vond inderdaad een bakje zwarte, trok 'm blij open om te kijken of 'ie nog goed was..
Bleek het poeder te zijn![]()
Heel m'n aanrecht vol, handen zwart, ditdatallesnu heb ik dus zwarte randen onder mijn nagels en als extragratis bijkomstigheid had Max nog een klein plekje ontdekt waar het én nat was én waar ik geen damagecontrol had gedaan, dus nu staat heel de benedenverdieping vol met zwarte kattenpootafdrukken
Ik rock
hangt er vanaf waar het plopte.quote:
Mag ik er dan 1 meebestellen? Scheelt weer verzendkosten toch?quote:
Mental image van iemand die een been aan dr muts heeft hangenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar het plopte.
Kan ook haar muts geweest zijn.
GE WIT MAR NOOIT HE? ?
Ik had er een gevonden met 1.50$ verzendkostenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag ik er dan 1 meebestellen? Scheelt weer verzendkosten toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar uit groepje pleuren of nietLindy is niet bereikbaar einz
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2013 20:12:00 ]
Oh ja das niet de moeite waardquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het scheelt 15$cent als je meebesteld loller![]()
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item5d4425a923
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet of ik dit moet geloven.wat is de voorgeschiedenis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar uit groepje pleuren of nietLindy is niet bereikbaar einz
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
herkenbaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef Incantrix het volgende:
Kolere, ik ging vandaag dus taartspullen bestellen want mijn KINDERTJE is bijna jarig. Dus ik dacht 'ohja, kleurstof.. Had ik nog zwarte?', vond inderdaad een bakje zwarte, trok 'm blij open om te kijken of 'ie nog goed was..
Heel m'n aanrecht vol, handen zwart, ditdatallesnu heb ik dus zwarte randen onder mijn nagels en als extragratis bijkomstigheid had Max nog een klein plekje ontdekt waar het én nat was én waar ik geen damagecontrol had gedaan, dus nu staat heel de benedenverdieping vol met zwarte kattenpootafdrukken
Ik rock
hehehehe, dat laatstequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
faalquote
Zij reageert langzaam op mails en we hebben geen fucking idee wie het is
het moet voor middernacht ingeleverd worden dus ik denk niet dat ik een reactie krijg, en ik heb het zelf al afgemaaktquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehehe, dat laatste![]()
Wat moet ze nu doen dan? Gewoon nu iets laten doen, doet ze het niet, eruit pleuren
wat een hoerquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het moet voor middernacht ingeleverd worden dus ik denk niet dat ik een reactie krijg, en ik heb het zelf al afgemaaktniet dat het veel werk was maar toch einz
ik heb geen idee over welke collectie het gaatquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is jouw google chronisch stuk?
Ja ik geloof zulke 'SORRY HELEMAAL VERGETEN' mails nooit, je weet toch dat je een deadline hebtquote:
Trixquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik rock
thanks!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:15 schreef Debsterr het volgende:
http://www.thepolishaholi(...)Swatches-Review.html
Verrassing!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ingedroogd dus onverwacht
Als je echt een deadline hebt en heel ziek bent, kun je ook eerder laten weten dat je er echt niet toe in staat bent om eraan te werken...quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik geloof zulke 'SORRY HELEMAAL VERGETEN' mails nooit, je weet toch dat je een deadline hebt
maarrrr goed.
Ik denk ik check even mijn rekening, maar ik kom erachter dat ik niet eens kan falen al zou ik willenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
CG gieeeev
Is mijn salaris er al
was het niet de urn met de gecremeerde hont?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het poeder leek net as ja einz.
Ik heb er 3 op de blogquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
thanks!
Ik vind ze meh, scheelt weer bestellen
welke pizza heb je op einzquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Te lam zijn om jezelf van de bank naar de wc te slepenjeumig
DOE gewoon kutjequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZAL IK DIE CHINA GLAZE BESTELLEN ERMAHGERD WAAROM ZEIK IK HIEROVER
That always makes me a sad pandaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk ik check even mijn rekening, maar ik kom erachter dat ik niet eens kan falen al zou ik willen
Breda!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAR ZAL IK HEM AAN LATEN KOMEN ZOMG
Hoer!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er 3 op de blog
http://www.lovevarnish.com/2013/10/china-glaze-monsters-ball.html
(ik moet mezelf ook aanbieden he)
yep... beheurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
That always makes me a sad panda
SUPER peperoni. Intro had iets met kip dus hij was de neger harhar.quote:
TILBURGquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAR ZAL IK HEM AAN LATEN KOMEN ZOMG
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
SUPER peperoni. Intro had iets met kip dus hij was de neger harhar.
NEINZquote:
extra batsen, opgelost ktxbyeslotjequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohja ik zou nog sporten vandaag
zelfs de kerstman komt sneller dan Bondi waarschijnlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Delivery estimate:
Fri. Nov. 1 - Mon. Nov. 11
sneller dan bondi wel
Ik gnorkte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
Laat 'm in Oude Pekela bezorgen, kom je ook nog eens buiten
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
zelfs de kerstman komt sneller dan Bondi waarschijnlijk
hihaho, je zei 'komen'. GIJ HOER!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
zelfs de kerstman komt sneller dan Bondi waarschijnlijk
KOMKOMMERHOERRRR!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KOMHIER KOMHOERRRRRRRRRRRRRRRR
KOMKOMHOERRR
gedaan, op laatste artikelquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil iemand eens proberen of je kunt commenten op mijn blog? Ik weet niet of ik geen comments krijg omdat siteaids ofdat mensen me gewoon stom vinden
Ik lollerdequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
Laat 'm in Oude Pekela bezorgen, kom je ook nog eens buiten
of ze reageren gewoon niet, doe ik ook zo vaak nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ok dan vinden mensen mn site gewoon stom
maar op matige bjoetieblogs reageren 512561 mensenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
of ze reageren gewoon niet, doe ik ook zo vaak niet
dat zijn 12-jarigen of zwakbegaafdenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maar op matige bjoetieblogs reageren 512561 mensen
Hoe weet jij dat.quote:
Is best nog wel te verdedigen als je echt wil, mehequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:31 schreef Incantrix het volgende:
Ik typte net all buy myself, ook zoiets
mweh, ik weet niet. Kan leuk zijn, kan saai zijn. Ligt er helemaal aan hoe het uitgewerkt is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is toch best tof
http://www.motimuseum.nl/nl/tentoonstellingen/nu/waanzien/2184
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:31 schreef Incantrix het volgende:
Ik typte net all buy myself, ook zoiets
Jah, iets met onderbewustzijn en shit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is best nog wel te verdedigen als je echt wil, mehe
maak een halloween look ervan dan, muts!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn afgesneden nagel voelt als een stompje.
Jawel hoor, maar eerst maar eens afwachten of de woningen echt zonder vloer worden opgeleverd.quote:
een wattus?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft die van jullie ook een signature flavor?
Ligt eraan of er koffie in is gegaan of niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft die van jullie ook een signature flavor?
ja, das ook weer waar, zit je straks met 2 vloerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar eerst maar eens afwachten of de woningen echt zonder vloer worden opgeleverd.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil hierheen maar brum wil niet fml
http://www.motimuseum.nl/
quote:
Mja, ben bang dat hij zonder vloer gaat komen en dat ik daar dus mijn hele verhuisvergoeding aan kan uitgevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, das ook weer waar, zit je straks met 2 vloeren
Joop heeft heul geen whatserp.quote:
serieus? Dat haalde ik niet uit haar bericht dat ze nog de tijd moest doden tot Joop kwam hoor, maar ik bats dan ook niet elk moment dat ik Koos ziequote:
hoeveel vergoeding krijg je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ben bang dat hij zonder vloer gaat komen en dat ik daar dus mijn hele verhuisvergoeding aan kan uitgeven
ik zou echt zó goed bij Brum passenquote:
IK HAAT MIJN LEVEN.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou echt zó goed bij Brum passen
Jammer dat ik geen cougar ben
¤500 nogwat. En de badkamer zal 2x2 zijn ofzo dus dan heb je alsnog 45m2 vloer nodig. En ik moet ook nog gordijnen en vriezer & oven kopen. Fuquequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
hoeveel vergoeding krijg je?
En 250,- heb je een mooie vloer voor 50 m2. Maar je hoeft vast geen laminaat in de badkamer en toilet dus zal wel op 35 m2 ofzo uitkomen.
Vrij weinig verder.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Incantrix het volgende:
Wat heeft Koos er nou weer mee te maken? *confused*
Het is ook nooit goed of welquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef Mss het volgende:
[..]
¤500 nogwat. En de badkamer zal 2x2 zijn ofzo dus dan heb je alsnog 45m2 vloer nodig. En ik moet ook nog gordijnen en vriezer & oven kopen. Fuque
Godver, die wil ik. En dan de hele tijd tegen mijn vloer schreeuwen 'GIJ HOER SLET'quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon slettenvloer nemen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70239833/
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed of wel
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou de 30m² nemen dat scheelt weer 100 euro in de slettenvloer einz.
ja dit. Je hebt niks gemist, is matigen gesprek zoquote:
ja ditquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed of wel
voor hemzelf of voor de beebie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh Trix mijn zwager wil een mariokamer, toen heb ik over jullie kamertje verteld
Ben jij ook debiel dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou echt zó goed bij Brum passen
Jammer dat ik geen cougar ben
Mijn vloer, wat doe jequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon slettenvloer nemen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70239833/
Mijn huidige vloer hoort bij de kamer, die heb ik er niet in gelegd. De oven is gezamelijk, maar gezien we allemaal weg gaan wil ik wel proberen om hem over te nemen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dit
VErhuizen kost toch gewoon geld, ook met vergoeding. Voor een studentenkamer vind ik het nogal ruim. In theorie zou je ook je huidige vloer en oven enzo mee kunnen nemen toch?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh Trix mijn zwager wil een mariokamer, toen heb ik over jullie kamertje verteld
je kunt het zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt of kunt. Ik zou het lekker el cheapo doen, kun je na je studie lekker verse goeie spullen kopen of daarvoor sparen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn huidige vloer hoort bij de kamer, die heb ik er niet in gelegd. De oven is gezamelijk, maar gezien we allemaal weg gaan wil ik wel proberen om hem over te nemen.
En ik ben inderdaad een beetje aan het zeiken omdat ik gewoon een woning met vloer wil zodat ik meubels kan kopen. En nu moet ik wachten en ik weet nog niet HOE en wat dus ik word ongeduldig idd
Ik zie het al helemaal voor me. Van die vetkleppen in een scootmobiel met drie dozen donuts in het mandje voor op.quote:
Dat soberso, daarom vind ik het ook zo kut dat ik ws zelf een vloer moet kopen. Zo'n linoleum is nml primaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
je kunt het zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt of kunt. Ik zou het lekker el cheapo doen, kun je na je studie lekker verse goeie spullen kopen of daarvoor sparen.
Oh, surequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ff foto's van jouw facebook gepikt en doorgestuurd
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Van die vetkleppen in een scootmobiel met drie dozen donuts in het mandje voor op.
Zou ik eens moeten zeggen. Kan ik drie dagen niet normaal zitten.quote:
Nice.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
mochten wij ooit kids krijgen, weet ik ook al HOE ik de kamer wil inrichten, met Moomins
[ afbeelding ]
ERMAHGERDquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil deze maken
[ afbeelding ]
FTFYquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Van die vetkleppen in een scootmobiel met drie dozen donuts in het mandje voor op en een tazer apparaat in de hand
WAAR kan ik auditie doen???!!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Van die vetkleppen in een scootmobiel met drie dozen donuts in het mandje voor op.
Klinkt gheylquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zou ik eens moeten zeggen. Kan ik drie dagen niet normaal zitten.
[..]
Nice.
Ook liefquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
mochten wij ooit kids krijgen, weet ik ook al HOE ik de kamer wil inrichten, met Moomins
[ afbeelding ]
Soms heb ik wel een goed idee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
en brum had een idee voor een NES controller/gameboy rammelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |