Ja want jullie zijn een stelletje geinhoeren! Allemaal!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit je nou te lachjanken om ons?
Noem je mij nou een hoer?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja want jullie zijn een stelletje geinhoeren! Allemaal!
Dat ligt er aan wat voor werk het isquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Manager van vriend die hier thuis een salarisgesprek wil komen doen, dat vind ik een beetje gek
HOEzo nou weer thuisquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Manager van vriend die hier thuis een salarisgesprek wil komen doen, dat vind ik een beetje gek
Noem je mijn vriend nou een manhoer?!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat voor werk het is
Ja, eigenlijk deed ik dat wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Noem je mijn vriend nou een manhoer?!
Hij is die dag vrij en makkelijk ofzo?quote:
Ik zou 't mooi op werk doen, toedeloequote:Op maandag 21 oktober 2013 17:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Tis nog een vrouw ook, die manager.
Tuurlijk is t een vrouw, alleen vrouwen stellen dat soort dingen voor
En vriend is systeembeheerder trouwens
Dat dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zou 't mooi op werk doen, toedeloe
Hoe beter het gebak, hoe hoger het salaris.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
die manager hopen op gebak en gratis koffie natuurlijk
Voedsel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Ik weet niet wat ik moet eten, tralalala.
Ik heb bloemkool.quote:
Toko's en dergelijk zijn op maandag bijna altijd geslotenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:59 schreef Mss het volgende:
Muilo/Schaar, ik heb die negerhaarwinkel gebeld, maar er neemt niemand op. Ik denk dat ze vandaag niet werken.
wat een bazenidee. Ga ik ook doen aan het eind van het jaar met de functioneringsgesprekken. Kom je ook nog een keer buiten kantoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar jullie hebben grotten als kantoor, jullie zijn toch al raarquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wat een bazenidee. Ga ik ook doen aan het eind van het jaar met de functioneringsgesprekken. Kom je ook nog een keer buiten kantoor.
Nermquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:39 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga zo courgettesoep nommen en pistoletjes uit de oven met ham kaas ei en komkommer
Voor S. is de soep te gezond, meneer moet pasta
CHICKENWINGSSSSSSSSquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nerm
Schop hem en zeg dat ie maar kip moet halen
Bazenkantoor!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jullie hebben grotten als kantoor, jullie zijn toch al raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |