Een soort rap vermengt met dubstep (quote:
SPOILER: openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Mr. Polska
Subklacht: Polen[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:
TSquote:Over het algemeen heb ik al een grote hekel aan Poolse arbeidskrachten, zoek toch even lekker werk in je eigen land maar flikkert op z'n minst even op als je wilt, dank je
Interessant materiaal?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:24 schreef hoink581 het volgende:
Ik had ooit een filmpje gezien van 2 meisjes die volgens mij de 16 nog niet gepasseerd waren die een soort van stopmotion van zichzelf hadden gemaakt terwijl ze mime-de 'Vinger op de Klitter'. Dat was het eigenlijk wel.
jezus wat ben jij een tokkiequote:Op maandag 21 oktober 2013 17:19 schreef Zaktabak het volgende:
Over het algemeen heb ik al een grote hekel aan Poolse arbeidskrachten, zoek toch even lekker werk in je eigen land maar flikkert op z'n minst even op als je wilt, dank je.
Zou die brunette hard nemen.quote:
Nou ja zeg hallo haantje van me...quote:
Ik moest huilen toen ik dit zag.quote:
Die polen doen het werk waar wij ons als Nederlander te goed voor voelen. Ze werken hard en klagen zeldenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nou ja zeg hallo haantje van me...
je heb werkpaarden en je hebt sierpaardenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die polen doen het werk waar wij ons als Nederlander te goed voor voelen. Ze werken hard en klagen zelden
Best leuk dat jongeren zo creatief bezig zijn toch? Heb het wel snel uit moeten zetten omdat deze muziek echt zwaar op de zenuwen werkt.quote:
Wat is het probleem dan volgens jou?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:29 schreef Internepper het volgende:
[..]
Tsja, het zouden je kindjes maar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan volgens jou?
Deze reacties, welke voorspelbaar zijn. Kijk ook even naar het gros van de Youtube reacties. Bepaalde mensen kunnen niet met een normale view naar zo een video kijken. Naïef filmpje.quote:
quote:
Ja.quote:
Dat zegt natuurlijk meer over de figuren die dergelijke reacties plaatsen dan over de meisjes in kwestie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:38 schreef Internepper het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties, welke voorspelbaar zijn. Kijk ook even naar het gros van de Youtube reacties. Bepaalde mensen kunnen niet met een normale view naar zo een video kijken. Naïef filmpje.
muz de jvt en evt kraantje (af en toe)quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:21 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Nederlandse rapscene______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Muziek hoeft niet altijd te bestaan uit complexe composities, tempowisselingen en dynamiek. Zo op zijn tijd een upbeat rapplaatje hou ik wel van. Maar naast dit luister ik bijvoorbeeld ook Dream Theater. Maar blijf vooral in hokjes denkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Terechte klacht
Zijn er nou ook mensen die; ouder zijn dan 16 en geen vmbo doen die dit nou echt toffe muziek vinden?
Als je zo'n vies pauper kind bent zonder hersens met een scooter en een nickelson jas kan ik me voorstellen dat deze muziek een ware traktatie voor je verrote belevingswereld is...maar als je enige vorm van persoonlijke ontwikkeling hebt genoten moet je toch al snel tot de conclusie komen dat die muziek echt kut en alleen voor extreem domme mensen is bedoeld?
En die je broer is nog ergerDie wil zooooo graag tof overkomen dat de onzekerheid er vanaf straalt.
Heel hard, zodat ze nooit meer dit soort dingen produceren.(Moet ik nog wel paar jaar jonger zijn dan)quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zou die brunette hard nemen.
gr gr
Nee maar dit bestaat helemaal uit niks.....geen lyrics, geen muziek, geen talent....gewoon echt alleen maar uit dommigheid...het straalt er af...quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Muziek hoeft niet altijd te bestaan uit complexe composities, tempowisselingen en dynamiek. Zo op zijn tijd een upbeat rapplaatje hou ik wel van. Maar naast dit luister ik bijvoorbeeld ook Dream Theater. Maar blijf vooral in hokjes denken
Ok.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maar dit bestaat helemaal uit niks.....geen lyrics, geen muziek, geen talent....gewoon echt alleen maar uit dommigheid...het straalt er af...
Goede nederhop kan ik zeker waarderen...kijk zoals Zwart licht wat ook in die categorie valt kan ik wel weer waarderen.
Maar dit is gewoon echt muziek voor extreem domme mensen. Daar blijf ik bij.
Haten op the Opposites.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef Zaktabak het volgende:
DJVT is overigens het betere werk.
Yellow Claw daarintegen
Opposites
Partysquad
preciesquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
opposites zijn ook baas![]()
Dat vind ik nou juist een goed voorbeeld van een goed album/ kwaliteit...zoals die laatste plaat van hun![]()
Ze maken wel hitjes maar het blijft wel hun eigen ding. Ook qua lyrics.
Edit: Mn homie deadprez weet![]()
Dat vind ik een veel grotere klacht. Dankzij kansloze paupers als jij is Nederland nu het op twee na meest racistische land ter wereld.quote:
ik haat niet op de Opposites, maar ik vind het een gevalletje ' mwah'. Kan er mee door, goede productie maar niet mijn smaak.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haten op the Opposites.de rest is wel kut inderdaad.
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ik haat niet op de Opposites, maar ik vind het een gevalletje ' mwah'. Kan er mee door, goede productie maar niet mijn smaak.
Ik ben geen PVV'er. Het was een inb4 kneus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:44 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat vind ik een veel grotere klacht. Dankzij kansloze paupers als jij is Nederland nu het op twee na meest racistische land ter wereld.
Osdorp possequote:Op maandag 21 oktober 2013 18:21 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Nederlandse rapscene______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Deze man begrijptquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef Zaktabak het volgende:
DJVT is overigens het betere werk.
Yellow Claw daarintegen
Opposites
Partysquad
WTF is een inb4quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er. Het was een inb4 kneus.
Inb4 = inbefore. Als je verwacht dat er een bepaalde reactie of actie zal komen op een post. Zou je als fokker eigenlijk verplicht moeten wetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
WTF is een inb4
En die OP vond ik trouwens behoorlijk stigmatiserend en dom.
Baasie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:52 schreef Plasticzakje het volgende:
Best een baasie wel, zie 't probleem niet zo.
Onterechte klacht.
OT:
Mr Polska
Aha.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Plasticzakje het volgende:
[..]
Ja, 't is maar een klein ventje
Met de roze sokken van de lokale C1 van de hockeyclub. Typisch wel. Hockeysletjesmeisjes.quote:
quote:
Frank heeft zijn oordeel geveildquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Allemachtig, dat is dus écht geen muziek meer. Wát een ongelooflijke terringherrie.
Ja gast, ik weet me geen raad meerquote:
Jij bent dat? Ik dacht haan33.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:20 schreef richolio het volgende:
Ik ben dat trouwens echtHoe mooi. Je wist gewoon dat het een Fok!ker moest zijn hè, katindeboom?
![]()
quote:
Mooi voor je.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef richolio het volgende:
Ik wil niet eens dat youtube mijn volledige naam weergeeft bij een comment.
Ja maar toch is TS een bareback fanaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Echt super slechte muziekmaar ik snap wel dat het aanslaat op de dansvloer bij al die dansende mongolen
Waarom maak je nu zulke opmerkingen Smack10? Nergens op gebaseerde oversekste projecties. Zo jammer, want je hebt meer potentie dan zulke onoriginele ondermaatse comments.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef Smack10 het volgende:
TS zijn moeder, zusje en vriendin zijn door 8 dronken polen uit elkaar getrokken terwijl hij moest toekijken en die hoeren moest schoonlikken.![]()
onder het genot van de muziek waarover hij nu klaagt natuurlijk.![]()
![]()
Dat kan, ik ken TS nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja maar toch is TS een bareback fanaat.
Het hoeft niet dikgedrukt vriend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef Smack10 het volgende:
TS zijn moeder, zusje en vriendin zijn door 8 dronken polen uit elkaar getrokken terwijl hij moest toekijken en die hoeren moest schoonlikken.![]()
onder het genot van de muziek waarover hij nu klaagt natuurlijk.![]()
![]()
Het was een zware nacht, laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom maak je nu zulke opmerkingen Smack10? Nergens op gebaseerde oversekste projecties. Zo jammer, want je hebt meer potentie dan zulke onoriginele ondermaatse comments.
je hebt pics via dm om mij beter te leren kennen.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het was een zware nacht, laten we het daar maar op houden
Lelijke boiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
je hebt pics via dm om mij beter te leren kennen.
Maar ik heb wel sweckquote:
Je heb wel sweck, zulke matjes dragen ze tegenwoordig nauwelijks nogquote:
Ieck ben an eckte trendsett0rquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je heb wel sweck, zulke matjes dragen ze tegenwoordig nauwelijks nog
KUTHERRIEquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:23 schreef aardappelvlees het volgende:
Haten op Mr. Polska en Nouveau Riche.Dan heb je het toch echt niet begrepen
Want jij bepaalt wat iedereen wel of niet zou moeten luisteren omdat muzieksmaak een absoluut feit is in plaats van een persoonlijke mening.quote:
Geloof ik is de doelgroep van Polska eerder juist die pubers ipv 30-jarige meneren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:26 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Want jij bepaalt wat iedereen wel of niet zou moeten luisteren omdat muzieksmaak een absoluut feit is in plaats van een persoonlijke mening.Jankpuber
Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geloof ik is de doelgroep van Polska eerder juist die pubers ipv 30-jarige meneren.
Gooi jezelf weg.quote:
Nickelback is anders ook geen kwaliteitsmuziek.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:25 schreef Pakspul het volgende:
Mr. Polska heeft echt nog zo'n ziek nummer, kan hem alleen even niet vinden. Lijkt een beetje op de beat van De Boswachter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |