90% van de fokkers heeft een wajong.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:08 schreef Waterdrinker het volgende:
Half FOK! doet dit al jarenlang ongestraft
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:08 schreef Queller het volgende:
Onder welke steen heb jij de laatste jaren gelegen?
Jij betaalt zijn uitkering (als je zelf een baan hebt dan), dus:quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef mua het volgende:
ach zolang ik naar mijn buurman kijk weet ik genoeg dat "men" er weinig aan "wilt" doen...
Verteld lang en breed dat hij een uitkering heeft omdat hij niet "kan" werken door lichamelijke problemen, en dan netjes vele ochtenden bij een familielid / kennis de bedrijfswagen instapt weet ik wel genoeg.
werkt hij daadwerkelijk bij ? geen idee het is alleen verdomd verdacht dat het gebeurd...
En hoe zit het dan met je ziektebeeld opvoeren? Dat kost wel knaken, neem ik aan?!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
De tegenwoordige WIA is superstreng en je komt er pas voor in aanmerking als je inderdaad zowat niks meer kan, aangezien de wet uitgaat van wat je nog wèl aan arbeid kunt verrichten. Dit in tegenstelling tot de (afgeschafte) WAO, die nogal eens werd misbruikt door zowel werknemers als werkgevers als 'oplossing' voor overtollige werknemers.
En ja, er vinden regelmatig herkeuringen plaats, ik geloof zelfs dat het plan bestaat/bestond om dat jaarlijks te laten gebeuren. Voor zover ik weet dan.
Wat bedoel je met "ziektebeeld opvoeren"?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:14 schreef Queller het volgende:
En hoe zit het dan met je ziektebeeld opvoeren? Dat kost wel knaken, neem ik aan?!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:14 schreef Queller het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met je ziektebeeld opvoeren? Dat kost wel knaken, neem ik aan?!
Iets met d's en t's. Ik vermoed dat als je ze structureel andersom gebruikt, dat je het vaker juist hebt dan nuquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef mua het volgende:
ach zolang ik naar mijn buurman kijk weet ik genoeg dat "men" er weinig aan "wilt" doen...
Verteld lang en breed dat hij een uitkering heeft omdat hij niet "kan" werken door lichamelijke problemen, en dan netjes vele ochtenden bij een familielid / kennis de bedrijfswagen instapt weet ik wel genoeg.
werkt hij daadwerkelijk bij ? geen idee het is alleen verdomd verdacht dat het gebeurd...
Dat ze er zijn weet ik wel. Mij gaat het om de controle hierop..quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef RTB het volgende:
Wat bedoel je nou eigenlijk?
Of er mensen zijn die doen alsof ze ziek zijn?
Nou gewoon: je ziektebeeld opvoeren om een uitkering te krijgenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat bedoel je met "ziektebeeld opvoeren"?
Dat je je ziektebeeld gebruikt om de uitkering te trekken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "ziektebeeld opvoeren"?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ker-opgespoord.dhtmlquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:15 schreef Spellmeista het volgende:
Dat ze er zijn weet ik wel. Mij gaat het om de controle hierop..
Hoe-oe-oe-oe moeilijk kan je het maken...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:17 schreef Spellmeista het volgende:
Dat je je ziektebeeld gebruikt om de uitkering te trekken.
Bijvoorbeeld: je hebt griep, dan voer je je ziekte op en heb je Spaanse griep?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:16 schreef Queller het volgende:
Nou gewoon: je ziektebeeld opvoeren om een uitkering te krijgen
op·voe·ren (voerde op, heeft opgevoerd)quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:16 schreef Queller het volgende:
Nou gewoon: je ziektebeeld opvoeren om een uitkering te krijgen
Bel eens eventjes met het UWV, kom je er vanzelf achter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:15 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Dat ze er zijn weet ik wel. Mij gaat het om de controle hierop..
Doe nou niet TS en mij door elkaar halen, want daar krijg je praatjes vanquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bijvoorbeeld: je hebt griep, dan voer je je ziekte op en heb je Spaanse griep?
Wat bedoel je nou eigenlijk?
Denk je dat je naar het UWV gaat, zegt "hoi, ik heb hoogtevrees, kijk maar naar dit briefje van de dokter." waarop de UWV-miep meteen haar chequeboekje trekt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:17 schreef Spellmeista het volgende:
Dat je je ziektebeeld gebruikt om de uitkering te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |