Natuurlijk kent iedereen jouw lieve schat, maar er posten hier ook minder beroemde mensenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:44 schreef Kn0x het volgende:
PSN-namen in sig![]()
Iedereen kent Kn0xiepox toch.
en ik dan sletje van mequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Natuurlijk kent iedereen jouw lieve schat, maar er posten hier ook minder beroemde mensen
Is boven je UI niet goed genoeg?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:44 schreef Kn0x het volgende:
PSN-namen in sig![]()
Iedereen kent Kn0xiepox toch.
wiwatronquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef Kn0x het volgende:
Zoals die ene, hoe heet die ook alweer.
wiwo... wawo...wiwi...
Nee dat was het niet.quote:
Ook goed wat mij betreft, zolang het bij een van de 2 staat. Vind het idd wel handig. Zeker als je ingame niet de zelfde naam hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is boven je UI niet goed genoeg?
Inderdaad. Zie nu pas, dat ik laast met je gespeeld hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ook goed wat mij betreft, zolang het bij een van de 2 staat. Vind het idd wel handig. Zeker als je ingame niet de zelfde naam hebt.
Haha ja precies, zag dat net idd dus ook ;pquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad. Zie nu pas, dat ik laast met je gespeeld hebt
Jij bent de meest beroemde denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Natuurlijk kent iedereen jouw lieve schat, maar er posten hier ook minder beroemde mensen
Niemand kijkt ooit in de OP, of heeft zin om die bij te werkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dit staat ook in de OP trouwens, je psn en nickname, maar nog niet iedereenstaat daar dsu bij.
Jij bent Hans Teeuwen tochquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:51 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Jij bent de meest beroemde denk ik.
die (ex) crewleaderquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef kensei het volgende:
Hahaha drama in het x360 topic, die YepssNL mongool heeft de hele crew verwijdert ofzo![]()
Kunnen nieteens een crew runnen die xbox prutsers
Da's behoorlijk traumatisch hoor, in een GTA race vermoord worden, daar zijn die races niet voorquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij ging ook huilen omdat iemand van de crew hem had vermoord in een gta race
toch een leuke opdracht voor jou nou dan,quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Niemand kijkt ooit in de OP, of heeft zin om die bij te werken
https://docs.google.com/s(...)true&rowsperpage=250quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef kawa4 het volgende:
[..]
toch een leuke opdracht voor jou nou dan,
ik weet niet of jij dat lijstje ook hebt,
dat google docs lijstje, mee al die auto's
zoja zou jij die in de OP willen zetten
Via profiel rechts boven in.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
MAAR MAAR KIJK NAAR ME NAAM DAN
waar verander ik me sig
hebben die 360-ers ook een topic dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij ging ook huilen omdat iemand van de crew hem had vermoord in een gta race
GAM / [GTA Online] [Xbox 360 ONLY] Only got $20 in my pocket #5 aubbbbbbbbbbbbquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hebben die 360-ers ook een topic dan?
Ik ga het straks doen als ik weer bij de pc ben. Nu even aan het kokenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef kawa4 het volgende:
[..]
toch een leuke opdracht voor jou nou dan,
ik weet niet of jij dat lijstje ook hebt,
dat google docs lijstje, mee al die auto's
zoja zou jij die in de OP willen zetten
Moet je lester bellenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:19 schreef marimbondo het volgende:
Ik zit nu al een half uur die ifruit app door te spitten, maar waar vind ik de optie "sig"?
Die is steeds in gesprek sinds ik mijn crew luchtstreepjes hebquote:
Op de A2 wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:21 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Die is steeds in gesprek sinds ik mijn crew luchtstreepjes heb! Lukt het misschien met driehoekje bij die shop linksboven als ik met mijn dak open rijd?
Dan heb je gewoon al een lester missie in je telefoon staan en moet je die eerst met vierkantje verwijderen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:21 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Die is steeds in gesprek sinds ik mijn crew luchtstreepjes heb! Lukt het misschien met driehoekje bij die shop linksboven als ik met mijn dak open rijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |