ik vond je al verdacht langzaam rijdenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef PicoMMP het volgende:
Mini ik word constant derde, dus liet ik jou maar eens derde worden
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Lester bellen en naar de garage bovenaan de map gaan, vervolgens L2 L2 R1 X X
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
pijltje naar rechts in gedrukt houden
Nee man, das de selfdestruct knopquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
pijltje naar rechts in gedrukt houden
wormer95 (piet schavuit)quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef leeell het volgende:
wie host de races op het moment ? wil graag meedoen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
als je met het dak open rijd zit je haar anders na de race
dat wordt weer carmageddon danquote:
Rosdorff, hij is nog ff aan t ladenquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:56 schreef kensei het volgende:
Miniruis, Duuc en Nielswinsen heb ik lieutenants gemaakt btw
YES YES YES JE MAAKT ME DAGquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:56 schreef kensei het volgende:
Miniruis, Duuc en Nielswinsen heb ik lieutenants gemaakt btw
Regel is een headsetquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:03 schreef Row-1 het volgende:
Veel races gedaan gister met jullie
Was zeker lache, alleen beetje jammer dat niemand van jullie Traffic aan wil. Dan kun je net zo goed Forza/Gran Turismo gaan spelen
En op gegeven moment ben ik maar gekapt want alleen races doen was ik wel een beetje zat, zou leuk zijn om af en toe ook een missie te doen, of parachuten of wat dan ook
Omdat ik mijn connectie er de afgelopen week 300x is uitgeknald tijdens jobs/racesquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:04 schreef Muto het volgende:
Ik zag gisteren dat Duuc bij reputatie verdacht had staan.
Duuc is een hele rustige jongenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:04 schreef Muto het volgende:
Ik zag gisteren dat Duuc bij reputatie verdacht had staan.
Gister 150k verdient met paar FOK racesquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:03 schreef Row-1 het volgende:
Veel races gedaan gister met jullie
Was zeker lache, alleen beetje jammer dat niemand van jullie Traffic aan wil. Dan kun je net zo goed Forza/Gran Turismo gaan spelen
En op gegeven moment ben ik maar gekapt want alleen races doen was ik wel een beetje zat, zou leuk zijn om af en toe ook een missie te doen, of parachuten of wat dan ook
Hoe kom je aan een normale polizei auto in je garage? Als ik er een wil inrijden zeg die , nee dat mag nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 04:48 schreef BramPowert het volgende:
Normale politieauto in m'n garage
[ afbeelding ]
En Park Ranger
[ afbeelding ]
En FIB Granger
[ afbeelding ]
Kan je gewoon bestellenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:08 schreef Roces18 het volgende:
male polizei auto in je garage? Als ik er een wil inrijden
heb geen centjesquote:
TOTAL EARNEDquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb geen centjesdoneer mij anders wat. Hoeveel kost zo'n popo bak
ik zo slechtquote:
Moet je voor de grap even op kruisje drukken als je op de A2 rijquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik reed net op de snelweg maar in het echt zie ik die witte luchtstrepen niet?
in het echt moet je ze ook kopen!! ergens boven in de mapquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef PicoMMP het volgende:
Elke sjacheraar heeft die nog wel liggen in hun stoffige schuurtjequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef PicoMMP het volgende:
Welke map? Amsterdam, Noord-Holland of Nederland?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
in het echt moet je ze ook kopen!! ergens boven in de map
Europa.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Welke map? Amsterdam, Noord-Holland of Nederland?
Moet je real life Fok Pimp level 60 voor zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef PicoMMP het volgende:
Als de DOS-server van Rockstar ook eindelijk verbinding heeft met de Cloudquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ok en wanneer krijg ik geld van rockstar? Heb alleen zorgtoeslag gehad vandaag
Ik nog nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ok en wanneer krijg ik geld van rockstar? Heb alleen zorgtoeslag gehad vandaag
er is een goede plek op Boneyard dat je weinig moeite hoeft te doen, alleen met de heli's maar die laat je gewoon tot het laatstequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik zo slecht![]()
maarja dat kan ook komen, omdat ik het altijd na wave 4 altijd al beu begin te raken
Yep, dat werkt goed, en ook nog leuke EXP van al die kills. Ik hoop dat R* de survivals niet gaat nerfen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
er is een goede plek op Boneyard dat je weinig moeite hoeft te doen, alleen met de heli's maar die laat je gewoon tot het laatste
gister iets van vier vijf keer gedaan
wel mooi 100k
Space 103.2
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:25 schreef leeell het volgende:
elke keer ga ik level up bij de crew, maar nu al 10x soldier geworden en hij loopt niet verder
Level 100 bitchquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:26 schreef SevD het volgende:
Vnv maar weer eens mee doen. Al 2 dagen niet met Wiwa gespeeld dus die zal inmiddels wel rank 250 zijn ofzo
Jouw poppetje ziet er ook elke keer anders uit. Deze lijkt rechtstreeks uit een Bollywood film te komenquote:
Vanavond naar de kapper met Duuc, dan ben ik weer helemaal freshquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef SevD het volgende:
[..]
Jouw poppetje ziet er ook elke keer anders uit. Deze lijkt rechtstreeks uit een Bollywood film te komen
Waar haal ik zon roze onderbroek?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Vanavond naar de kapper met Duuc, dan ben ik weer helemaal fresh
die zie ik dus nietquote:
Met z'n 2en ook echt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Vanavond naar de kapper met Duuc, dan ben ik weer helemaal fresh
We kunnen er een triple date van makenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef Divje het volgende:
Ik moet ook naar de kapper, die kutmaskers
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Daarom speel je toch gta online, om dingen met elkaar te doen
Als ik mijn roze raket mag meenemenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:42 schreef kawa4 het volgende:
gaan we vanavond mekaar ook in elkaar hengsten op het strand???
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef kensei het volgende:
[..]
We kunnen er een triple date van maken
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Als ik mijn roze raket mag meenemen
Linksboven in de map moet je rijden op de snelweg en dan driehoekje drukken. Dan zul hem vanzelf op de kaart zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Welke map? Amsterdam, Noord-Holland of Nederland?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef Tropanzia het volgende:
SchijtRockstar stik erin met je online dag 100.000 ¤ gvd
Te vroeg gejuicht, alsnog bad sport.... Geen idee hoe lang nog of wat er aan de hand isquote:
sorry maare,quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, alsnog bad sport.... Geen idee hoe lang nog of wat er aan de hand is
Dat val inderdaad wel mee, normaal is het zo dat je direct 48 uur krijgt. Misschien hebben ze dat nu ook aangepast.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, alsnog bad sport.... Geen idee hoe lang nog of wat er aan de hand is
Edit:
Ah, krijg nu een bericht dat ik nog 1h24m er in moet blijven. Dat is dus geen 48u maarja...
hoeveel $ is dat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef Tropanzia het volgende:
SchijtRockstar stik erin met je online dag 100.000 ¤ gvd
Ik blies gisteravond een auto op van iemand. Kreeg ook gelijk 24u Badsports en een gratis hoedjequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:11 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat val inderdaad wel mee, normaal is het zo dat je direct 48 uur krijgt. Misschien hebben ze dat nu ook aangepast.
Wormer95quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Want heb al met sommige van jullie gespeeld, waarvan ik dan denk ; ooooh, ben jij dat?
Ohh. Ik kreeg vaak uitnodigingen om te tennissen van jouquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe heten jullie eigenlijk in GTA?
Mijn naam in GTA is tessaap.
Oooooh jij bent het. Ik stond laatst naast je en schoot je mij lek na een mislukte invite. Toen besefte ik dat ik niet meer in de Fok crew zat haha.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe heten jullie eigenlijk in GTA?
Mijn naam in GTA is tessaap.
Heet jij gewoon Divje?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh. Ik kreeg vaak uitnodigingen om te tennissen van jou
Nog niet met jou gespeeld volgens mij. Wel eens tegengekomen
Haha oh echt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:23 schreef Lisker het volgende:
[..]
Oooooh jij bent het. Ik stond laatst naast je en schoot je mij lek na een mislukte invite. Toen besefte ik dat ik niet meer in de Fok crew zat haha.
In-game heb ik dezelfde naam als hier. Hehe
Laat ik het zo zeggen. Voordat ik het hoedje kreeg kreeg ik nog 1000$ omdat ik een good sport was. Hoe het geteld wordt lijkt mij gewoon om een bepaald aantal te gaan. Terwijl ik ervan uit ging dat als ik good sport meldingen kreeg dat ik veilig was, NOT.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:26 schreef Zhano het volgende:
Dat bad sports, gaat dat om hoeveel auto's je sloopt binnen een bepaalde tijd of gewoon totaal? Ben redelijk aan het worden met die Buzzard en af en toe zit er wel eens een PV tussen. Kreeg net een waarschuwing dat ik 'punished' zou worden als ik doorga, dus denk laatste waarschuwing. Als ik dan morgen nog een PV sloop heb ik dan meteen bad sports?
Mooi kut dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:28 schreef Lisker het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Voordat ik het hoedje kreeg kreeg ik nog 1000$ omdat ik een good sport was. Hoe het geteld wordt lijkt mij gewoon om een bepaald aantal te gaan. Terwijl ik ervan uit ging dat als ik good sport meldingen kreeg dat ik veilig was, NOT.
Dus ik vernietig geen auto's meer. Ik was aan het sparen voor een tank maar ik heb het maar uitgegeven aan een Entity+upgrades.
Ik had beter ook dezelfde naam kunnen nemen als hier, speel meer met mensen van hier dan psn vrienden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:23 schreef Lisker het volgende:
[..]
Oooooh jij bent het. Ik stond laatst naast je en schoot je mij lek na een mislukte invite. Toen besefte ik dat ik niet meer in de Fok crew zat haha.
In-game heb ik dezelfde naam als hier. Hehe
Thanks als ie er dus met een timed out error uitgaat saved die dus niets.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Als je via het menu of via de shift het spel verlaat saved ie automatisch
En hij geeft nu ook duidelijk aan met een berichtje dat je succesvol gesaved hebt.quote:
Jawel, hij saved om de paar minuten automatisch het kan zijn dat je een paar minuten werk kwijt bent maar meer niet. Tenzij je de melding krijgt dat het saven niet gelukt is en toen de time out kreeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:34 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Thanks als ie er dus met een timed out error uitgaat saved die dus niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |