Europa.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Welke map? Amsterdam, Noord-Holland of Nederland?
Moet je real life Fok Pimp level 60 voor zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik reed net op de snelweg maar in het echt zie ik die witte luchtstrepen niet?
Als de DOS-server van Rockstar ook eindelijk verbinding heeft met de Cloudquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ok en wanneer krijg ik geld van rockstar? Heb alleen zorgtoeslag gehad vandaag
Ik nog nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ok en wanneer krijg ik geld van rockstar? Heb alleen zorgtoeslag gehad vandaag
er is een goede plek op Boneyard dat je weinig moeite hoeft te doen, alleen met de heli's maar die laat je gewoon tot het laatstequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik zo slecht![]()
maarja dat kan ook komen, omdat ik het altijd na wave 4 altijd al beu begin te raken
Yep, dat werkt goed, en ook nog leuke EXP van al die kills. Ik hoop dat R* de survivals niet gaat nerfen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
er is een goede plek op Boneyard dat je weinig moeite hoeft te doen, alleen met de heli's maar die laat je gewoon tot het laatste
gister iets van vier vijf keer gedaan
wel mooi 100k
Space 103.2
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:25 schreef leeell het volgende:
elke keer ga ik level up bij de crew, maar nu al 10x soldier geworden en hij loopt niet verder
Level 100 bitchquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:26 schreef SevD het volgende:
Vnv maar weer eens mee doen. Al 2 dagen niet met Wiwa gespeeld dus die zal inmiddels wel rank 250 zijn ofzo
Jouw poppetje ziet er ook elke keer anders uit. Deze lijkt rechtstreeks uit een Bollywood film te komenquote:
Vanavond naar de kapper met Duuc, dan ben ik weer helemaal freshquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef SevD het volgende:
[..]
Jouw poppetje ziet er ook elke keer anders uit. Deze lijkt rechtstreeks uit een Bollywood film te komen
Waar haal ik zon roze onderbroek?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Vanavond naar de kapper met Duuc, dan ben ik weer helemaal fresh
die zie ik dus nietquote:
Met z'n 2en ook echt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Vanavond naar de kapper met Duuc, dan ben ik weer helemaal fresh
We kunnen er een triple date van makenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef Divje het volgende:
Ik moet ook naar de kapper, die kutmaskers
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Daarom speel je toch gta online, om dingen met elkaar te doen
Als ik mijn roze raket mag meenemenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:42 schreef kawa4 het volgende:
gaan we vanavond mekaar ook in elkaar hengsten op het strand???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |