Raar ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar Jan is geheelonthouder.
'wij'quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:14 schreef Evertjan het volgende:
is het alweer 2 jaar geleden dat wij de Televizierring wonnen?
Geven we hem gewoon wat lekkere snackjes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geven we hem gewoon wat lekkere snackjes.
Jan wil de loting verrichten met warme bami ballen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:40 schreef Evertjan het volgende:
Zou het niet leuk zijn als we hier op dit forum boekjes van VI zouden gaan verloten onder de VI Hooligans?
Op de een of andere manier klinkt dat smerigquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan wil de loting verrichten met warme bami ballen.
Koud zijn ze ook niet echt lekker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dat smerig
Of lauwe ballen. Dat wil je ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koud zijn ze ook niet echt lekker.
Broodje bamihap saté is prima voer voor na het uitgaan inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst een bamihap gegeten. Ik neem ze nu standaard als we gaan eten na het uitgaan.
Dan kan het dus alleen maar beter worden . Van KUT naar TOPquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:02 schreef satecl het volgende:
Verschrikkelijke KUT dag achter de rug, door die KUT treinen. Gelukkig ben ik om 20:00 klaar en dan gaat gelijk het broekie uit. Vanavond gaat een TOPSHOW worden, 10000% KUT NS!
Wij hebben ook de NS prijs gewonnen. Kan weer in m'n prijzenkast.quote:
Die is veel te duur om te drinken; moet je op de schoorsteenmantel zetten en lekker naar kijken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het leukste aan VI vind ik de grapjes van Johan Derksen en het lieve gezichtje van Escha.
Niet. Het wordt uitzending uitgesteld vandaag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe moeten wij je daar bij helpen?
Is dat je zus?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is feest dames en heren
[ afbeelding ]
Daar zou ik wel een bamischijfje mee willen eten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is feest dames en heren
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben we vorige week heel duidelijk afgesproken het voortaan niet meer over mijn zus te hebben.quote:
Haha ken jou dat nou verrotte man, die zus. Ja toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we vorige week heel duidelijk afgesproken het voortaan niet meer over mijn zus te hebben.
Als je ze nou wat lekkers aan laat trekken rij ik ff een keer meequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we vorige week heel duidelijk afgesproken het voortaan niet meer over mijn zus te hebben.
Nee, jij doet nu weer populair over mijn zus en ik accepteer het weer niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha ken jou dat nou verrotte man, die zus. Ja toch?
Mag ik je dalijk nog wel even bellen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, jij doet nu weer populair over mijn zus en ik accepteer het weer niet.
Want het is helemaal niet leuk.
Dan ben jij mooi twee weken te laat vriend!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Was je me al voor ouwe pik? HAHAHA nou die kan mooi onder de U van uit elkaar getrokken!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben jij mooi twee weken te laat vriend!
Precies 2 jaar geleden vandaag!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:14 schreef Evertjan het volgende:
is het alweer 2 jaar geleden dat wij de Televizierring wonnen?
Ik heb er geen spaan van heel gelaten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was je me al voor ouwe pik? HAHAHA nou die kan mooi onder de U van uit elkaar getrokken!
Echte mannen kunnen huilen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Precies 2 jaar geleden vandaag!
![]()
[ afbeelding ]
Er kwam alleen nog maar schuim uit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er geen spaan van heel gelaten.
Er zat flink schot in. En dan bedoel ik niet Cristoph Berra van de Wolves.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er kwam alleen nog maar schuim uit?
Schijt een beer in het bos?quote:
Maar Johans vrouw komt nooit in beeld.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Schaamteloze promotie voor een boekje, het is net Dr Phil.
Voor.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Eigenlijk had hij met een kat op zijn schoot moeten zitten.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Eigenlijk had hij met een kat op zijn schoot moeten zitten.
Ik werd altijd boos dat je hem nooit kreeg te zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je geniale gedachten.
Kinglerquote:
Next time Gadget... next time..!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik werd altijd boos dat je hem nooit kreeg te zien.
Daar was toch Nederland - Portugal 2006quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
Die hebben toch wel een grote stadion?
Te laat.quote:
Doe dan die Stijn ook maar weg, allemaal weg!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:49 schreef Caland het volgende:
Zijn we het er allemaal over eens jongens? Steijn weg.
René de mod? Weg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe dan die Stijn ook maar weg, allemaal weg!
quote:
Die Ajacied422 komen we nooit meer vanaf...quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe dan die Stijn ook maar weg, allemaal weg!
Ricky van de Berghquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind dat ADO Ditewig moet contracteren.
Wegbezuinigen graag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die Ajacied422 komen we nooit meer vanaf...
Die mevrouw met dat bord mag weg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
Mooie open deur weer Johan. Eigenlijk zeg je niks.
Misschien kun je hem in het vervolg kijken tijdens dit itemquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg een dvd van FOK!, ik ga uit m'n dak.
Dat zie je meestal al aan de persoon. De echte supporters herken je zo, de overige homo's en vrouwen zijn vaak de joden en psvers.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee een Feyenoord kantineheld, je verwacht het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |