Hun leven maar dat leid uiteindelijk dat jij en ik er voor kunnen gaan betalen etc ..quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hun leven toch?
Moet je je niet eens druk om willen maken
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:27 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Pics in DM gaarne. Kan nog wel wat centjes gebruiken.
om nom nom @ 8,5% rentenquote:
Jouw browniepunten, jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Volgens mij beginnen browniepunten een beetje waardeloos te worden.
Samequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn bankrekening is anders goed gevuld
Waar de meeste van mijn leeftijdsgenoten financieel aan de grond zitten, kan ik lekker uitgeven
Als je je daar serieus druk om maaktquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Hun leven maar dat leid uiteindelijk dat jij en ik er voor kunnen gaan betalen etc ..
wat dan raken ze overspannen of burnout![]()
etc etc
(in het kort zitten ze thuis op hun reet met een uitkering)
En daar maak ik me wel druk om want dat zijn mijn centen ...
Maar goed u get the point.
Beste match tot nu toe.quote:
Jij denkt alleen aan geld zo te merken?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu krijg ik ook sneller een harde als je tegen mij praat
druk niet, boos welquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je daar serieus druk om maakt![]()
SOrry, beetje overdreven
Hij heeft wel een punt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SOrry, beetje overdreven
Nah niet echt druk maken stoor me er wel een beetje aan (aan de uitzuigers dan he)quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SOrry, beetje overdreven
Ik kan er niet wakker om liggen.quote:
Je bent grappig.quote:
Genoeg mensen met een uitkering die hem niet voor niets hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nah niet echt druk maken stoor me er wel een beetje aan (aan de uitzuigers dan he)
Als het aan mij lag hup weg met de uitkering ga maar werken voor je centen
Nee hoor heb alleen mn eigen zaakjes goed voor elkaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt alleen aan geld zo te merken?
Jij.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat Tinder ook maar zitten
Ik ook niet, maar het systeem is wel rot. Iedereen moet elkaar maar laten leven en uiteindelijk worden veel mensen wel door het "sociale" vangnet weer uit de schulden gehaald.quote:
kapitalismequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het systeem is wel rot. Iedereen moet elkaar maar laten leven en uiteindelijk worden veel mensen wel door het "sociale" vangnet weer uit de schulden gehaald.
Hiervoor advies vragenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:31 schreef xcachet het volgende:
TJACKA IK HEB EEN OPENINGSZIN NODIG VOOR OP TINDER.
Klopt. Maar dat maakt Nederland ook wel weer een goed welvarend land.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het systeem is wel rot. Iedereen moet elkaar maar laten leven en uiteindelijk worden veel mensen wel door het "sociale" vangnet weer uit de schulden gehaald.
ik heb een opening en jij heb zinquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:31 schreef xcachet het volgende:
Vanochtend ookquote:
Jij hebt een opening en ik heb zin als vrouw gebruikenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:31 schreef xcachet het volgende:
Ja, bijna.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |