Nee, jij overduidelijk welquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Je koopt je kleding ook nog bij de Coolcat zeker?
Als ik het mooi vind, koop ik het. Maar ik bedoel meer die copycat schoenen, wil liever de echte.quote:
Oehh badum tssjkquote:
Zo stel ik Stuart voorquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij loopt ook in Mc-Gregor polo`s rond zeker
quote:
Ja oke. Niet nep converse ofzo. Maar let niet op welk merk ik koop ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik het mooi vind, koop ik het. Maar ik bedoel meer die copycat schoenen, wil liever de echte.
Jaquote:
Gezegd*quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
De doelloosheid van de dingen die gezegt worden
Kinderspeeltuin*quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding om dit pretpark te verlaten.
Wij wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding om dit pretpark te verlaten.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke. Niet nep converse ofzo. Maar let niet op welk merk ik koop ofzo.
Hoeft ook niet maar het zegt wel iets over de prio's van mensen...quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan niet altijd over theologie of filosofie discussener
quote:
Hun leven toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar het zegt wel iets over de prio's van mensen...
als je wat ouder bent 30+ dan snap je me wel
(mensen van in de 20 die tot hun nek in de schulden zitten etc) maar ik heb wel mooie een nieuwe levi's etc etc
dontquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tinder wil niet koppelen met facebook
het is een teken
Ik 2,5k op men creditcardquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook schulden op moment, op m'n betaalrekening.
Dat zei ik tochquote:
In dat geval kun je er beter maar gelijk mee stoppen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk niet dat ik op HotorNot de vrouw van mijn kinderen ga vinden
Pics plsquote:
5000 voor goede smaak.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |