doe je nu ook al naar de overheid/belastingdienstquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Je vrijheid en geld vrijwillig afstaan aan stinkende luidruchtige kots en strontmachine's
Rationele beslissingen maken met het oog op een gelukkige toekomst.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
Wil je een kind of wetenschappelijk onderzoek?
Niet vrijwilligquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
doe je nu ook al naar de overheid/belastingdienst
Ja, dat dus. Het willen van een kind baseer je niet op een onderzoek normaal gesproken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Clubsoda het volgende:
Kiezen voor een kind is wat mij betreft een volledig irrationele keuze. Ik kan geen rationeel argument bedenken om te kiezen voor een kind, wel een hoop emotionele. Wat daarin voor jou het zwaarst weegt (of beter: lijkt te wegen, want je weet op voorhand niet waarvoor je kiest), is zo persoonlijk dat een ander daar geen zinnig woord over kan zeggen.
Niet vrijwilligquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
doe je nu ook al naar de overheid/belastingdienst
Tegenwoordig lijkt dan de strategie eerder te zijn: oke als je niet vrijwillig meewerkt dan maar onvrijwillig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Het willen van een kind baseer je niet op een onderzoek normaal gesproken.
Als je niet wil, niet doen en geef je vriendin dat aan, dan kan ze evt nog een ander gaan zoeken om kinderen mee te krijgen.
Is dat niet al te laat? Ze is sowieso de 29 al gepasseerd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Het willen van een kind baseer je niet op een onderzoek normaal gesproken.
Als je niet wil, niet doen en geef je vriendin dat aan, dan kan ze evt nog een ander gaan zoeken om kinderen mee te krijgen.
Er zijn genoeg rationele overwegingen bij de beslissing wel of geen kinderen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Clubsoda het volgende:
Kiezen voor een kind is wat mij betreft een volledig irrationele keuze. Ik kan geen rationeel argument bedenken om te kiezen voor een kind, wel een hoop emotionele. Wat daarin voor jou het zwaarst weegt (of beter: lijkt te wegen, want je weet op voorhand niet waarvoor je kiest), is zo persoonlijk dat een ander daar geen zinnig woord over kan zeggen.
Wtf, als ik over zo'n 10 jaar kinderen krijg dan ga ik niet denken of verwachten dat ik op ze terug kan vallen als ik later echt oud ben.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Crazy Harry het volgende:
Iemand om op terug te kunnen vallen wanneer je oud bent om er maar één te noemen.
Misschien in jouw omgeving, in de mijne niet hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt dan de strategie eerder te zijn: oke als je niet vrijwillig meewerkt dan maar onvrijwillig.
Nee hoor, genoeg mensen die nog kinderen krijgen op hun 40equote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Is dat niet al te laat? Ze is sowieso de 29 al gepasseerd.
Ja maar is het dan niet enorm risicovol? Als man is het wel logisch dat die lekker laat kinderen nemen vind ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg mensen die nog kinderen krijgen op hun 40e
Als je 30+ bent nog een ander gaan zoeken om snel kinderen mee te maken voor het te laat/risicovol is, ga dat maar eens voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien in jouw omgeving, in de mijne niet hoor.
Dat wil niet zeggen dat anderen dat niet doen. Het was alleen maar om mijn punt duidelijk te maken dat er wel degelijk rationele overwegingen zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
Wtf, als ik over zo'n 10 jaar kinderen krijg dan ga ik niet denken of verwachten dat ik op ze terug kan vallen als ik later echt oud ben.
Ja, vriendin vna mij zegt dat ook, ik vind het apart.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat anderen dat niet doen. Het was alleen maar om mijn punt duidelijk te maken dat er wel degelijk rationele overwegingen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |