Ietsjes te duurquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb die Weazel 101. Ben ik zwaar tevreden over. Super garage en mooi uitzicht. Heeft 2 ingangen dus ideaal als je voor de politie (of andere spelers) wil vluchten. Die is 3xxk.
Rockstar moneyquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ietsjes te duur![]()
Zat te denken aan max 250k, beetje jammer dat je het uitzicht niet van te voren kan previewen!
Sowieso niet, 250k is mn limiet, dan hou ik tenminste iets over voor wat andere dingen als die rockstar cash binnenkomtquote:
Die race ken ik niet. Waar is dat ergens op de map.quote:
Uh, okquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi.
Grgr Bobbernaut Masterrace PS3, lid van de FOKF crew, met 230+ leden.
Stoereboiquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi.
Grgr Bobbernaut Masterrace PS3, lid van de FOKF crew, met 230+ leden.
5:36 min voor een rondjequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren op dit tempo
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Die race ken ik niet. Waar is dat ergens op de map..
Invited.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een request gedaan voor de FOK x360 crew.
Kunnen mensen mij ook toevoegen op xboxlive?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
Ben je nu online? Dan kun in de party.
Ja heb hem geaccepteerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
Ben je nu online? Dan kun in de party.
Even opgezocht. Die van 3 Alta St Apt 57 kloppen. Die ander kan je denk ik zelf ongeveer bevestigen, want ik weet niet precies waar dat gebouw staat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Vendris het volgende:
4 Integrity Way, APT 35 of 3 Alta St. APT 57... Ik twijfel nog, al lijkt me 3 alta st. een mooier uitzicht hebben.
Bedankt!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Even opgezocht. Die van 3 Alta St Apt 57 kloppen. Die ander kan je denk ik zelf ongeveer bevestigen, want ik weet niet precies waar dat gebouw staat.
Views van 3 Alta St, Apt 57 :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 Integrity Way, APT 35:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach zo, maar je kan toch zelf ook een server opzetten waar je met ze allen op kan zitten, die kan je dan ook beveiligen met een wachtwoord? In ieder geval dat was één van de geruchten die toen rond zijn gegaan. Geen idee of dat nog steeds kan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
Je joined automatisch sessions waar crewmembers in zitten als er plaats is.
Je kunt een closed crew session starten, of een session waarin alleen crewmembers kunnen joinenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ach zo, maar je kan toch zelf ook een server opzetten waar je met ze allen op kan zitten, die kan je dan ook beveiligen met een wachtwoord? In ieder geval dat was één van de geruchten die toen rond zijn gegaan. Geen idee of dat nog steeds kan.
Word dit ook gedaan door onze crew?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
Je kunt een closed crew session starten, of een session waarin alleen crewmembers kunnen joinen
Voor zover mij bekend speelt iedereen gewoon op random sessions, ik kom genoeg fokkers tegen, in ieder geval, tot Yepps de crew sloopte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Word dit ook gedaan door onze crew?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Shadeauw het volgende:
Hahahahah godverdomme. Hele fucking dag op zoek naar die Schwartzer. Ben ik er klaar mee. Zijn we klaar met die crew sessie (heb me dood gelachen trouwens) rij ik terug naar m'n appartement. Raad eens wat daar staat?
Niet 1, niet 2, maar 3 fucking Schwartzers
[ afbeelding ]
Met als hoogtepunt toch wel de helicopter gta race, wat een chaosquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zo, tis mooi geweest. Wat een avond
Haha iddquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef Kamikaas het volgende:
[..]![]()
Veel plezier ermee
[..]
Met als hoogtepunt toch wel de helicopter gta race, wat een chaos
Verdomme, we hebben bijna een uur rondjes gereden voor dat krengquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Shadeauw het volgende:
Hahahahah godverdomme. Hele fucking dag op zoek naar die Schwartzer. Ben ik er klaar mee. Zijn we klaar met die crew sessie (heb me dood gelachen trouwens) rij ik terug naar m'n appartement. Raad eens wat daar staat?
Niet 1, niet 2, maar 3 fucking Schwartzers
[ afbeelding ]
Hmm, job failed to download?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef ProblemExcel het volgende:
ik krijg heletijd job failed to download gedoe :/
Holy hell, hoe verdien je zoveel op dat lvl in een uur?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Mothzor het volgende:
Al 1,5 uur 1 lap down the drain races aan het doen.
Toch van lvl 16 naar 22 en 125k erbij
Reken er maar niet op dan...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:14 schreef Shadeauw het volgende:
Meh.. Xbox loopt vast. Hopelijk heeft die de boel nog wel opgeslagen
Anders ben ik straks weer van alles kwijt.
We zien het morgen wel, ik houd het voor vandaag voor gezien
Ah zat je bij mij? Ik ben godverdomme 20 keer achter elkaar van de baan gebeukt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Mothzor het volgende:
Al 1,5 uur 1 lap down the drain races aan het doen.
Toch van lvl 16 naar 22 en 125k erbij
4 man, klein kutrondje. 13k 7k 5k en 3k zijn de payouts.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:56 schreef Vendris het volgende:
[..]
Holy hell, hoe verdien je zoveel op dat lvl in een uur?
Hmm nee dat niet naar wat moet ik die veranderen dan ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, job failed to download?
DNS al aangepast?
DNS instellingen van je xbox wijzigen in 8.8.8.8 & 8.8.4.4quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:40 schreef ProblemExcel het volgende:
[..]
Hmm nee dat niet naar wat moet ik die veranderen dan ?
Ik zet het in m'n agenda.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:33 schreef HostiHawaii het volgende:
Zondagavond heb ik vanaf 20:00 wel tijd voor wat online geklooi.
Ik sta in de OP
Crew ranks. Ik was in de fok crew level 68, en toen ik een nieuwe crew had gevonden was ik daar ook direct level 68.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
Crew rank of online rank?
Crews hebben namelijk ook hun eigen ranks, en deze zijn per-crew basis, en ze hebben er iig geen 68.
Yep....Anormius...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah zat je bij mij? Ik ben godverdomme 20 keer achter elkaar van de baan gebeukt.
Wel weer aardig wat knaken verdiend ja.
Geen van beide voorlopig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:30 schreef Shadeauw het volgende:
Even een hele random vraag tussendoor trouwens.
Als ware Xbox fanaten () gaan jullie ook de Xbox One halen? Of de PS4? Er van uitgaande dat GTA ook op de nieuwe consoles komen.
Zoiets overkwam mij ook, toen stond hij bij de impound.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef Shadeauw het volgende:
Oh fucking geweldig. Gister liep m'n Xbox vast, en ben dus nu m'n Schwartzer kwijt + 100k aan mods godverdomme.
Fucking lang gezocht om dat kutding, heb ik 'm eindelijk, gebeurt dit.. Tievushoerenkut.
Kan je weer lekker glitchenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:41 schreef Shadeauw het volgende:
Oh fucking geweldig. Gister liep m'n Xbox vast, en ben dus nu m'n Schwartzer kwijt + 100k aan mods godverdomme.
Fucking lang gezocht om dat kutding, heb ik 'm eindelijk, gebeurt dit.. Tievushoerenkut.
Alles al gebeld, Mors, Mechanic alles. Is me ook gebeurd met een dure Grotti, Was toen ook helemaal weg. Kwam omdat die kk cloud servers niet opslaan. En als je Xbox dan vastloopt ben je fucked. Godverdomme man, kk Rockstar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zoiets overkwam mij ook, toen stond hij bij de impound.
Ik moet stiekem toch wel een beetje lachen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Reken maar
Maar dan moet ik alsnog tievus lang zoeken weer voor zon kut Schwartzer godverdomme
Ik ben inmiddels al een paar auto's kwijtgeraakt. Meeste waren niet bijzonder (gewoon stock en simpel) maar m'n Grotti en Schwartzer wordt ik wel een beetje heel erg boos omquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:02 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Ik moet stiekem toch wel een beetje lachen.
Maar wel kut, ik ben blij dat ik nog nergens last van heb gehad. Ik speel al vanaf dag 1 zonder problemen.
Ik heb een fully modded Schwartzer en het is echt een kutauto. Beter neem je een andere, dat ding rijdt voor geen meter (komt geen enkele bocht goed door, accelereren is een drama)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Reken maar
Maar dan moet ik alsnog tievus lang zoeken weer voor zon kut Schwartzer godverdomme
Maar hij is zo mooiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb een fully modded Schwartzer en het is echt een kutauto. Beter neem je een andere, dat ding rijdt voor geen meter (komt geen enkele bocht goed door, accelereren is een drama)
Maar ook gewoon rijden door de stad ermee is kutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maar hij is zo mooi
En ik heb andere auto's voor het racen
Vat een Futoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maar hij is zo mooi
En ik heb andere auto's voor het racen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |