Hoop maar dat ze niet over haar pussy begint.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef Kally het volgende:
Ik moet denken aan Mrs. Slocombe van Are you being served?
Her wet pussy?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoop maar dat ze niet over haar pussy begint.
sinds kim moeder is geworden zie je haar nauwelijks lachen, altijd die treurige kop...of zou dat bij haar nieuwe imago horen sinds ze met die kwallenkop samen isquote:Op zondag 22 december 2013 13:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Kim K in een gedrapeerd tafelkleed en de altijd vrolijke Kanye.
[ afbeelding ]
Of het komt hierdoor:quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
sinds kim moeder is geworden zie je haar nauwelijks lachen, altijd die treurige kop...of zou dat bij haar nieuwe imago horen sinds ze met die kwallenkop samen is
Ach... als je aan hem denkt dan denk je maar aan 1 ding.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:00 schreef Deckard het volgende:
Leuk, kunnen die nog voor de ramen gehangen worden in de bejaardenflat.
Die Kanye is ook een beetje van het padje af.
TETTENquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:17 schreef Leipuri het volgende:
Miley Cyrus op 1 of andere afterparty...hahahaha alleen is het iets anders wat de aandacht meer trekt...
[ afbeelding ]
Anders leer je eens lezen. Doen ze al op de basisschool.quote:Op zondag 29 december 2013 12:38 schreef MsMessy het volgende:
Horen die uiers bij een celeb? Zo nee, waarom staat deze foto hier dan. Zo ja, namen en rugnummers aub.
Goede boksballen wel!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:17 schreef Leipuri het volgende:
Miley Cyrus op 1 of andere afterparty...hahahaha alleen is het iets anders wat de aandacht meer trekt...
[ afbeelding ]
Miley staat anders niet onflatteus op de kiek.... Dus?quote:Op zondag 29 december 2013 13:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Anders leer je eens lezen. Doen ze al op de basisschool.
Oh, vindt jij het een flatteuze foto zo samen met die hanguier dame er bij?quote:Op zondag 29 december 2013 13:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Miley staat anders niet onflatteus op de kiek.... Dus?
De celeb zelf staat niet onflatteus op de foto, de omgeving is een ander verhaal. Maar dat is nog steeds bijzaak en heeft niets met Miley van doen. Als ze nou samen met uitgestoken tong op de foto stonden was het wel iets voor dit topic. Nu vind ik het een photobomb die geen ruk met de celeb van doen heeft. En daar ging het toch om in dit topic. Maar dat is mijn twee centen hoorquote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, vindt jij het een flatteuze foto zo samen met die hanguier dame er bij?
Het gaat dus niet om de foto maar om de celeb volgens de TT. Maar goed het is van Messy beetje zeiken om zeiken.quote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, vindt jij het een flatteuze foto zo samen met die hanguier dame er bij?
Jawelquote:Op zondag 29 december 2013 13:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Miley staat anders niet onflatteus op de kiek.... Dus?
gatverdamme.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:17 schreef Leipuri het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is die vrouw van 'Deutschland sucht das supertalent', waarin ze een bierblikje aan gort stampt met haar tietquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:17 schreef Leipuri het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:38 schreef syllys het volgende:
http://lowerrider.deviant(...)ica-Parker-345812690
Niet zo zeer dat 1 van 2 onflatteus op de foto staat maar het lengteverschil![]()
Trouwens L'wren Scott is de vriendin van Mick Jagger.
(De 1e x dat ik een foto op Fok plaats, ik kon er niet precies achter komen hoe het moet)
je herkent sjp niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
"Photomanipulation" staat er bij... En wie is trouwens wie?
Toch niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
"Photomanipulation" staat er bij... En wie is trouwens wie?
Nee, ik weet alleen dat ze vaak met een paard wordt vergeleken. En dat zou bij beiden van toepassing kunnen zijn. Alhoewel die rechter dan inderdaad eerder met een pony vergeleken kan worden zal die linker Sarah Jessica Parker wel zijn.quote:
Okay, ze ziet er goed maar de foto is ook helemaal niet gefotoshopt ofzo...quote:AMSTERDAM -
FOTO - Jane Seymour laat in een fotoshoot zien dat je op 62-jarige leeftijd nog steeds een strak lichaam kan hebben.
De actrice showt op de cover van het tijdschrift Closer haar afgetrainde lichaam in een roze bikini.
"God, ik ben beter in vorm dan toen ik in de Bond-film speelde", zegt de 62-jarige Seymour die hard werkt om haar lichaam in shape te houden. "Ik sport drie keer per week een uur lang. Ook doe ik aan tennis, golf en wandel ik veel."
Aan een botox-behandeling heeft Jane geen behoefte. "Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het niks. Ik doe het nooit meer.Ik ben actrice dus ik moet mijn gezicht kunnen bewegen. Volgens mij heb ik nog zoveel werk omdat ik, anders dan de rest, niets heb laten doen.”
Ze heeft wel het voordeel dat ze altijd superslank is geweest dus geen overtollig veel vel heeft, dus ze zal er voor haar leeftijd inderdaad best nog goed uit zien, alleen wil ik eerst de 'echte' foto zien voor ik oordeelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Jane Seymour (62) uit de kleren
[..]
Okay, ze ziet er goed maar de foto is ook helemaal niet gefotoshopt ofzo...
Google eens op Helen Mirren en Bikiniquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Jane Seymour (62) uit de kleren
[..]
Okay, ze ziet er goed maar de foto is ook helemaal niet gefotoshopt ofzo...
Komt wel een stuk realistischer overquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Google eens op Helen Mirren en Bikini
Stond ook niet als coverstory erop: hoeft niet zo aantrekkelijk te zijn om het blad te verkopen. Je slager gebruikt ook geen TL-licht om het vlees te laten zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |