SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebakquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Weekplanning en boodschappenlijst maken.is woensdag jarig en wil appeltaart.
van sporten KRIJG je energie..quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind de energie niet om te sporten.
Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Weekplanning en boodschappenlijst maken.is woensdag jarig en wil appeltaart.
Ik weet hoe het werkt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
van sporten KRIJG je energie..
als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!!"maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten!
Sorry dat ik je hielp herinneren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.
En misschien naar de kapper. Ik zit in de 'zal ik mijn pony wel of niet houden' fase. En ik moet er natuurlijk op mijn best uitzien op de meet.
Het enige wat ik na sporten nog doe is douchen, wat eten/drinken en slapenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
van sporten KRIJG je energie..
als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!!"maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten!
Kwark met fruit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
http://www.liekeisvrij.nl/quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
Masterchef.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En nu stop ik met zeiken en ga ik aan de slag. Hoe eerder ik in actie kom, hoe groter de kans dat ik onder het eten nog een uurtje tv kan kijken straks.
quote:
Leukquote:
Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?
Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen. Als ik bosui had, deed ik die nog eroverheen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?
Vloeibaar eigeel over zalm klinkt awesomequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen.
Heb net een heerlijke plak gluten- en lactosevrije citroencake opquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef smitjew het volgende:
[..]
Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebak
Oh ja, ik heb wel eens zalm met ei op. Bij de asperges natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Gerookte zalm, ei, asperges. Prima avondeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |