abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132386365
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_132386400
Weekplanning en boodschappenlijst maken.

O+ is woensdag jarig en wil appeltaart.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:39:45 #3
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_132386477
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:

Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebak :(
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:39:46 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132386478
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind de energie niet om te sporten.
van sporten KRIJG je energie..
als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!! :o "maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten! :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_132386498
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:

Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.

En misschien naar de kapper. Ik zit in de 'zal ik mijn pony wel of niet houden' fase. En ik moet er natuurlijk op mijn best uitzien op de meet.
Spoilers!
pi_132386510
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

als ik na een lange dag werken kapot ben denk ik ook : "ik wil niet!! :o "maar na het sporten zit ik nog 2 uur op de bank omdat ik zoveel energie heb gekregen van het sporten! :P
Ik weet hoe het werkt. :) Mijn energieniveau is al wel weer iets hoger. Spring-in-t-veld kan al weer even alleen blijven, dus ik schop mezelf binnenkort gewoon weer naar de sportschool.
pi_132386525
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh fuck, da's waar. Ik moet ook nog voor de hele week boodschappen doen. Kut.

En misschien naar de kapper. Ik zit in de 'zal ik mijn pony wel of niet houden' fase. En ik moet er natuurlijk op mijn best uitzien op de meet.
Sorry dat ik je hielp herinneren. ;(

Ben de komende tijd ook insane druk. De komende 2 dagen nog even stilte voor de storm. Daarna hangt het aan elkaar van afspraken, verjaardagen en werk.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:41:51 #8
370366 smitjew
pi_132386533
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_132386535
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het enige wat ik na sporten nog doe is douchen, wat eten/drinken en slapen :@
pi_132386543
En nu stop ik met zeiken en ga ik aan de slag. Hoe eerder ik in actie kom, hoe groter de kans dat ik onder het eten nog een uurtje tv kan kijken straks.
Spoilers!
  Moderator maandag 21 oktober 2013 @ 10:44:35 #11
5428 crew  miss_sly
pi_132386582
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef smitjew het volgende:
Heeft iemand een goed graanloos ontbijt in de aanbieding ben eieren en rijstecracker zat en dat gluten vrije brood is nasty
Kwark met fruit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132386585
quote:
http://www.liekeisvrij.nl/
Heeft ook aardig wat ontbijtspul :Y
pi_132386694
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En nu stop ik met zeiken en ga ik aan de slag. Hoe eerder ik in actie kom, hoe groter de kans dat ik onder het eten nog een uurtje tv kan kijken straks.
Masterchef. :Y
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:51:52 #14
370366 smitjew
pi_132386745
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kwark met fruit.
:D
Doe ik af en toe.

Goed plan om dat vaker te gebruiken :)
0906-090SEX
pi_132387455
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Masterchef. :Y
Leuk O+

Maar niet met ondertiteling, reclame en een Nederlandse voice-over. Ik ga straks lekker Amazing Race ofzo kijken denk ik.

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: banaan, 2 crackers met kaas
L: salade van bbq mais, linzen, witte kaas, olijven, rucola, paprika en komkommer
B: half uurtje wandelen
T: Appel, 2 crackers met selleriesalade, 1/4 komkommer
A: tagliatelle, kaassaus, paprika, champignons, rauwe ham, rucola, cherrytomaatjes
Spoilers!
pi_132388207
Mn kontspieren doen pijn. Whehehe.
pi_132391544
quote:
Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132391840
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben momenteel verslaafd aan de combinatie ei en gerookte zalm. Misschien voor jou in roerei-vorm?
Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?
Spoilers!
pi_132391991
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat moet ik ook eens proberen. Hoe eet jij het?
Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen. Als ik bosui had, deed ik die nog eroverheen.
pi_132392062
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik eet het nu meestal op volkoren brood zonder boter, zalm erop en dan een zachtgekookte eitje eroverheen. Je kunt ook prima ei bakken en er zalmsnippers doorheen doen.
Vloeibaar eigeel over zalm klinkt awesome :9

Ik bedenk net dat ik nog een paar hardgekookte eitjes in de koelkast heb liggen, die ben ik vergeten vanochtend.
Spoilers!
pi_132392111
Voor mensen die niet van vloeibaar eigeel houden is het vreselijk, maar ik vind die combinatie dus ook zalig! Een geroosterd broodje eronder is ook lekker, maar je moet het dan wel meteen opeten in verband met klefheid.
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:55:38 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132392115
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef smitjew het volgende:

[..]

Tering coeliakie , mag alleen maar schuimgebak :(
Heb net een heerlijke plak gluten- en lactosevrije citroencake op :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132393390
Gerookte zalm, ei, asperges. Prima avondeten. :9
pi_132393446
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Gerookte zalm, ei, asperges. Prima avondeten. :9
Oh ja, ik heb wel eens zalm met ei op. Bij de asperges natuurlijk :9
Spoilers!
pi_132393506
Ik heb weekboodschappen gedaan. Tenminste, een beetje. Ik moet nog een beetje en ik heb nog van alles in huis.

Ik ga zo courgettes en paprika's halen (want in de aanbieding voor goedkoop)

Er was een courgette stamppot (Zeester?) die hier wel eens langskwam. En gevulde paprika's?
Receptjes? Iemand misschien nog andere ideeen?

Verder nog deze week:
Paddenstoelenrisotto.
Iets anders met paddenstoelen (suggesties?)
Geroosterde aardappel met pompoen en kippenvleugels
Stamppot klikjes
Hachee, aardappelpuree, boontjes
Pizza
Curry met koolvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')