De klonen geheim houden is vaak vrij moeilijk maar.........!!!!!!!!!! vroeg of laat val je toch door de spreekwoordelijke mandquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, ja.. Klonen en de kloon geheim houden is moeilijk.
Soms ruik je de kloon gewoon van verre, het lijkt wel of user-accounts een soort digitale lichaamshouding hebben. Ik kan ook nooit anders posten dan ik met dit account post dus dan heb je al een aardig niveau van herkenbaarheid. Wel grappig op zich want het enige waar je op af kan gaan is meningen, grammatica en zinsconstructies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:10 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
De klonen geheim houden is vaak vrij moeilijk maar.........!!!!!!!!!! vroeg of laat val je toch door de spreekwoordelijke mand
Apart dat je eigenlijk met zo weinig al zoveel kan weten/raden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms ruik je de kloon gewoon van verre, het lijkt wel of user-accounts een soort digitale lichaamshouding hebben. Ik kan ook nooit anders posten dan ik met dit account post dus dan heb je al een aardig niveau van herkenbaarheid. Wel grappig op zich want het enige waar je op af kan gaan is meningen, grammatica en zinsconstructies.
HA gelukkig heeft niemand mij nog ontmaskerd!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:10 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
De klonen geheim houden is vaak vrij moeilijk maar.........!!!!!!!!!! vroeg of laat val je toch door de spreekwoordelijke mand
Dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Hulde voor de moeite die je in de OP hebt gestopt TS
Dit, what the fuck mensenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Je zoveel aantrekken en je leven laten beinvloeden door mensen van een online forum, dat je je beroept op het aanmaken van meerdere persoonlijkheden op dat forum, omdat je je schaamt voor bepaalde zaken op je accounttreurig tot in de max.
Of die lui denken blijkbaar dat ze zo bekend en belangrijk zijn dat mensen echt carenflikker gewoon op met je maskers.
KRIJG GODVERDOMME DE TYFUS EN INWENDIGE BLOEDINGEN LULquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:10 schreef hoink581 het volgende:
en de meerdere sokkenpoppen van Slaap_Zak
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hey loveyourlife/x-lily/Liliane.
Of een andere user waarvan jij een kloon bent.
Ga weg, aandachtshoer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:53 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
HA gelukkig heeft niemand mij nog ontmaskerd!
Nog 1 keer zo'n opmerkingen en de namen van je kloons komen vrij, hoor je me!?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KRIJG GODVERDOMME DE TYFUS EN INWENDIGE BLOEDINGEN LUL
Jawel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:53 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
HA gelukkig heeft niemand mij nog ontmaskerd!
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog 1 keer zo'n opmerkingen en de namen van je kloons komen vrij, hoor je me!?
dat zou wel een hele mooie zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef BlueMage het volgende:
Niet weten dat Braddie 'n kloon is van Croupouque.
Kalm aan zakkie..quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KRIJG GODVERDOMME DE TYFUS EN INWENDIGE BLOEDINGEN LUL
Toevallig wel dezelfde monitor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Synthofiel het volgende:
zielig hoor![]()
ik heb al gezegt dat ik braddie niet ben!!
toevallig jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toevallig wel dezelfde monitor.
DIG / fout bij spel
ik ben inderdaad niet braddiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef BlueMage het volgende:
DIG / pc geeft zwart beelt
Ligt er wel erg dik bovenop, zou best wel eens niet Braddie kunnen zijn. Hmm...the plot thickens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |