Er zijn niet genoeg middenvelders in de selectiequote:Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
We hebben altijd Hans Mulder nog.![]()
Het is mij trouwens een raadsel waarom NEC hem überhaupt heeft aangetrokken.
Hans Mulder is niet slecht hoowr.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:31 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg middenvelders in de selectie
Dus met andere woorden 8 clubs hebben zitten te slapen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:32 schreef zuurtjuuh het volgende:
[..]
Hans Mulder is niet slecht hoowr.
Die gast kan best wat.
Goede speler voor een middenmotor
Voor clubs als NEC, GAE, NAC en RKC is het een leuke spelerquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:35 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Dus met andere woorden 8 clubs hebben zitten te slapen?
Want anders had hij wel een club gevonden.
Is toch 3x niks..quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:38 schreef zuurtjuuh het volgende:
[..]
Voor clubs als NEC, GAE, NAC en RKC is het een leuke speler
Prima gezien van Aalbers en geluk mee gehad dat hij naar het WK gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:28 schreef Gijscoman het volgende:
Jahanbakhsh heeft kort meegespeeld voor Iran tegen Thailand en in die paar minuten dat hij inviel direct gescoord. Iran won in Thailand met 0-3.
Toch mooi voor hem; mogelijk ook op 't WK.
Inderdaad. Hij heeft duidelijk talent en komt erg gretig en leergierig over. Een zogenaamde cultuurkloof is dan zo geslecht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:56 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Prima gezien van Aalbers en geluk mee gehad dat hij naar het WK gaat.
Maar wel voor 'n mooie prijs.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft duidelijk talent en komt erg gretig en leergierig over. Een zogenaamde cultuurkloof is dan zo geslecht.
Als-ie de basis haalt bij Iran en op het WK gaat spelen, dan zijn we 'm aankomende zomer al kwijt.
quote:Daan Disveld en Samuel Stefanik zijn beide hersteld en maken vandaag hun rentree bij de groep.
Je snapt toch hopelijk wel dat NEC ongelooflijk voor schut staat door zulke acties?quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
Aan de ene kant belachelijk dat het verplaatst moet worden, aan de andere kant een interview met Piet Velthuijzen openbaar houden in de Nijmeegse binnenstad.![]()
Je ziet mij nergens schrijven dat ik deze actie goedkeur, feit is wel dat dit bij elke club gebeurd. De discussie dat supporters te ver doorslaan laten we even buiten beschouwing, maar dit geldt gewoon voor elke voetbalclub. Bijv. een Clasie interviewen in Amsterdam lijkt mij ook niet zo'n strak plan. Interessant trouwens dat je de laatste plek van NEC erbij haalt, ik zie het verband namelijk niet echt. Verklaar je dus nader!quote:Op maandag 18 november 2013 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat NEC ongelooflijk voor schut staat door zulke acties?
Juist omdat het onderaan staat.
Is Haitz ook al fit?quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]![]()
Alleen nog onze Duitse vriend geblesseerd, selectie op volle sterkte dus nu even punten gaan pakken.
Hoe groter het verschil op de ranglijst, hoe grimmiger, zo lijkt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:09 schreef BasNijmegen het volgende:
Te triest voor woorden dat Piet niet in Nijmegen geïnterviewd kan worden.
De sportieve derbysfeer en gevoelens van (pak 'm beet) 2002 tot aan 2010 lijkt af te brokkelen en plaats te maken voor de agressieve sfeer van de jaren 90. Vind ik jammer. Hierdoor komt NEC in diskrediet.
Ben ik het niet (helemaal) mee eens. Vorig seizoen draaide we prima mee, maar de derbys waren wel grimmig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe groter het verschil op de ranglijst, hoe grimmiger, zo lijkt.
Daar heb je gelijk in, 2011 was in Nijmegen ook behoorlijk grimmig met de Conboy-Chanturia affaire.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:15 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ben ik het niet (helemaal) mee eens. Vorig seizoen draaide we prima mee, maar de derbys waren wel grimmig.
Tobias kon als ik het mij goed herinner tegen Ajax ook al spelen, maar zat volgens mij niet eens op de reservebank. Laatst heeft hij in een interview gezegd dat hij nog niet geheel pijnloos kon voetballen (geïrriteerde enkel), en dat hij daarom nog niet heeft laten zien wat hij echt kan aan het Nijmeegse publiek. Het is nog even afwachten, maar de verwachting is sowieso dat hij op de reservebank zit.quote:
Omdat het dan nog meer als Calimero-gedrag wordt gezien. Als: "NEC?....quote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
Interessant trouwens dat je de laatste plek van NEC erbij haalt, ik zie het verband namelijk niet echt. Verklaar je dus nader!
Als de supporters al rekening moeten gaan houden met de denkwijze van andere mensen...quote:Op woensdag 20 november 2013 07:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat het dan nog meer als Calimero-gedrag wordt gezien. Als: "NEC?...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |