abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133135661
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2013 21:56 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Breuer liet 'm bewust lopen. Dus hij moet gedacht hebben dat ie voor de keeper was.
De 2e goal kon hij m.i. weinig aan doen. Het schot afweren deed ie, waar die bal dan heen gaat is toeval.
Maar daarna liet ie zich kinderlijk uitspelen.. hij had 0 niveau vandaag.
Ik hoop dat over 2 weken Haitz en van Eijden weer 100% fit zijn, anders gaat zelfs de slechtste aanval van Nederland vaak doel treffen. Immens belangrijk duel natuurlijk!
pi_133139841
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 23:57 schreef larry91 het volgende:

[..]

Maar daarna liet ie zich kinderlijk uitspelen.. hij had 0 niveau vandaag.
Ik hoop dat over 2 weken Haitz en van Eijden weer 100% fit zijn, anders gaat zelfs de slechtste aanval van Nederland vaak doel treffen. Immens belangrijk duel natuurlijk!
Denk ook dat dit een cruciaal duel gaat worden. We zijn erg afhankelijk van 2 a 3 spelers, van Eijden en Haitz in het centrum en koolwijk op het middenveld. Want zowel cmovs en breuer hebben laten zien dat ze beide niet eredivisie waardig zijn.

Gisteren zijn we op alle fronten overklast door ajax die naar mijn mening niet eens een heel erg sterk team hebben. Het percentage balbezit was dramatisch, 28% geloof ik.

Tegen cambuur wordt het weer een echte 6 punten wedstrijd.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 november 2013 @ 10:01:52 #128
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_133140308
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:36 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Denk ook dat dit een cruciaal duel gaat worden. We zijn erg afhankelijk van 2 a 3 spelers, van Eijden en Haitz in het centrum en koolwijk op het middenveld. Want zowel cmovs en breuer hebben laten zien dat ze beide niet eredivisie waardig zijn.

Gisteren zijn we op alle fronten overklast door ajax die naar mijn mening niet eens een heel erg sterk team hebben. Het percentage balbezit was dramatisch, 28% geloof ik.

Tegen cambuur wordt het weer een echte 6 punten wedstrijd.
Zo zwak was Cmovs nou ook weer niet. Het is geen hoogvlieger, maar hij liet weinig steken vallen. Koolwijk vond ik eigenlijk zwakker spelen, maar sowieso is 't middenveld matig doordat er drie verdedigende middenvelders staan. Hoewel ik Conboy sterk vind spelen op 't middenveld zou ik hem vervangen voor Stefanik, die misschien wel redelijk onzichtbaar is, maar de schakel kan vormen tussen middenveld en aanval. Of Jantscher op de 10 positie zetten en Jahanbakhsh erin.
Verder vond ik Leiwa en Vermijl sterk spelen. Mooi dat het daar goed staat en de verdediging in potentie (dus zonder blessures e.d.) eindelijk voldoet.
pi_133140519
Ik heb me kapot zitten ergeren aan Koolwijk, die continu met de bal moest gaan lopen en hoogstandjes ging doen. Dit ben ik niet van hem gewend.
pi_133141371
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb me kapot zitten ergeren aan Koolwijk, die continu met de bal moest gaan lopen en hoogstandjes ging doen. Dit ben ik niet van hem gewend.
Helemaal mee eens. Koolwijk zou rust moeten creëren maar gisteren zorgde hij alleen voor veel balverlies en nog meer onrust. Sowieso vind ik het middenveld nu echt elke vorm van creativiteit ontberen. Beetje een betonvoetbal opstelling waarmee Anton aan de gang is. Dat past helemaal niet bij NEC.
pi_133142033
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Klopt, daar ben ik het ook mee eens. Maar dat vrijwel niemand in staat was om maar een fatsoenlijke pass te geven over 5 a 10 meter vond ik helemaal schandalig.

Vaak zijn dit de wedstrijden waarin de spelers net het beetje extra geven dan in andere wedstrijden. Helemaal omdat je weet dat ajax woensdag nog volle bak moest aantreden tegen celtic. Maar het leek wel of ze het geen fluit kon interesseren. volgens mij was het 1e echte schot op doel in de 92e(!) minuut, dat zegt genoeg.
pi_133145885
Alireza brengt overigens wel veel passie en strijd. Zie hem graag eens vanaf de aftrap.
pi_133171194
Ik denk niet dat Europees Voetbal haalbaar is dit seizoen voor NEC.
Wat ik betreur.
Van het zomer in Nijmegen geweest.
Erg mooie stad!
En bedankt voor Nick.
Is nu onze beste speler!
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_133175908
Jonas Olsson heeft lekker zitten rellen met Jose Mourinho :')

http://www.telegraph.co.u(...)ey-Mouse-player.html
pi_133176990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Jonas Olsson heeft lekker zitten rellen met Jose Mourinho :')

http://www.telegraph.co.u(...)ey-Mouse-player.html
Blijft een baas die Olssen _O_ _O_
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:40:12 #136
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_133177082
Shut up and f--- off

_O_
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Sport dinsdag 12 november 2013 @ 11:19:27 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133177995
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:19 schreef larry91 het volgende:
Vreselijk slecht, maar wat wil je ook met een centrum bestaande uit Breuer en Cmovs. Dan kun je het net zo goed schriftelijk afdoen. Vooral wat Breuer bij de 1-0 doet is gewoon schandalig..
Ik teken op dit moment voor de nacompetitie..
Breuer is nog slechter dan Zanka :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133179422
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Breuer is nog slechter dan Zanka :')
Wie is Zanka?
  dinsdag 12 november 2013 @ 12:43:46 #139
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_133180150
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:12 schreef zuurtjuuh het volgende:

[..]

Wie is Zanka?
luilak
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_133181188
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:41 schreef zuurtjuuh het volgende:
Ik denk niet dat Europees Voetbal haalbaar is dit seizoen voor NEC.
Wat ik betreur.
Van het zomer in Nijmegen geweest.
Erg mooie stad!
En bedankt voor Nick.
Is nu onze beste speler!
Pijnlijk is dat. Van der Velden was de tweede seizoenshelft van vorig jaar veruit de beste NEC'er. Hij wilde blijven, maar NEC vond dat-ie teveel verdiende, dus werd z'n contract niet verlengd.

Beginnen ze dramatisch aan de competitie, Pastoor ontslagen, is er ineens wel geld voor 'duurdere' spelers. Wanbeleid. Geen verrassing dat-ie het zo goed doet in Groningen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_133181541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Pijnlijk is dat. Van der Velden was de tweede seizoenshelft van vorig jaar veruit de beste NEC'er. Hij wilde blijven, maar NEC vond dat-ie teveel verdiende, dus werd z'n contract niet verlengd.

Beginnen ze dramatisch aan de competitie, Pastoor ontslagen, is er ineens wel geld voor 'duurdere' spelers. Wanbeleid. Geen verrassing dat-ie het zo goed doet in Groningen.
Spelers zoals Roorda en Disveld spelen niet. Cmovs, Rieks, Koolwijk en Foor spelen onder hun kunnen laatste tijd. Higdon is wisselvallig. Er zit zeker wel potentie in dit NEC
pi_133184189
Hebben we dit seizoen al eens met een compleet fitte basis gespeeld? Volgens mij niet.
Ook best frustrerend dat veel nieuwe aankopen niet fit waren aan het begin van het seizoen.
pi_133184498
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Volgens mij lag het toch wel wat genuanceerder met vd velden. NEC heeft een contractvoorstel gedaan weliswaar verlaagd maar daar had vd velden geen zin. wilde wel een verlaging accepteren maar niet zo laag. De situatie lag toen ook anders, aalbers en pastoor waren toen beide nog werkzaam bij NEC en de competitie was toen nog niet begonnen.
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:17:05 #144
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_133184833
Aan Zeefuik heeft Groningen dan weer weinig lol gehad :P.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_133213292
http://www.vi.nl/nieuws/n(...)egroting-op-orde.htm

Ook redelijk goed nieuws uit de kantoren van NEC
pi_133220194
Prima bericht, met dank aan de investeerders.
pi_133237895
Gaat lekker. Al is hij officieel een bankzitter. Maar in de breedte is het kut
pi_133267057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Gaat lekker. Al is hij officieel een bankzitter. Maar in de breedte is het kut
We hebben altijd Hans Mulder nog. *O*
Het is mij trouwens een raadsel waarom NEC hem überhaupt heeft aangetrokken.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_133269115
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

We hebben altijd Hans Mulder nog. *O*
Het is mij trouwens een raadsel waarom NEC hem überhaupt heeft aangetrokken.
Omdat Stutter geblesseerd zou raken ;)
I don't really come from outer space || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')