Maar daarna liet ie zich kinderlijk uitspelen.. hij had 0 niveau vandaag.quote:Op zondag 10 november 2013 21:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Breuer liet 'm bewust lopen. Dus hij moet gedacht hebben dat ie voor de keeper was.
De 2e goal kon hij m.i. weinig aan doen. Het schot afweren deed ie, waar die bal dan heen gaat is toeval.
Denk ook dat dit een cruciaal duel gaat worden. We zijn erg afhankelijk van 2 a 3 spelers, van Eijden en Haitz in het centrum en koolwijk op het middenveld. Want zowel cmovs en breuer hebben laten zien dat ze beide niet eredivisie waardig zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 23:57 schreef larry91 het volgende:
[..]
Maar daarna liet ie zich kinderlijk uitspelen.. hij had 0 niveau vandaag.
Ik hoop dat over 2 weken Haitz en van Eijden weer 100% fit zijn, anders gaat zelfs de slechtste aanval van Nederland vaak doel treffen. Immens belangrijk duel natuurlijk!
Zo zwak was Cmovs nou ook weer niet. Het is geen hoogvlieger, maar hij liet weinig steken vallen. Koolwijk vond ik eigenlijk zwakker spelen, maar sowieso is 't middenveld matig doordat er drie verdedigende middenvelders staan. Hoewel ik Conboy sterk vind spelen op 't middenveld zou ik hem vervangen voor Stefanik, die misschien wel redelijk onzichtbaar is, maar de schakel kan vormen tussen middenveld en aanval. Of Jantscher op de 10 positie zetten en Jahanbakhsh erin.quote:Op maandag 11 november 2013 09:36 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Denk ook dat dit een cruciaal duel gaat worden. We zijn erg afhankelijk van 2 a 3 spelers, van Eijden en Haitz in het centrum en koolwijk op het middenveld. Want zowel cmovs en breuer hebben laten zien dat ze beide niet eredivisie waardig zijn.
Gisteren zijn we op alle fronten overklast door ajax die naar mijn mening niet eens een heel erg sterk team hebben. Het percentage balbezit was dramatisch, 28% geloof ik.
Tegen cambuur wordt het weer een echte 6 punten wedstrijd.
Helemaal mee eens. Koolwijk zou rust moeten creëren maar gisteren zorgde hij alleen voor veel balverlies en nog meer onrust. Sowieso vind ik het middenveld nu echt elke vorm van creativiteit ontberen. Beetje een betonvoetbal opstelling waarmee Anton aan de gang is. Dat past helemaal niet bij NEC.quote:Op maandag 11 november 2013 10:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb me kapot zitten ergeren aan Koolwijk, die continu met de bal moest gaan lopen en hoogstandjes ging doen. Dit ben ik niet van hem gewend.
Klopt, daar ben ik het ook mee eens. Maar dat vrijwel niemand in staat was om maar een fatsoenlijke pass te geven over 5 a 10 meter vond ik helemaal schandalig.quote:Op maandag 11 november 2013 10:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb me kapot zitten ergeren aan Koolwijk, die continu met de bal moest gaan lopen en hoogstandjes ging doen. Dit ben ik niet van hem gewend.
Blijft een baas die Olssenquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Jonas Olsson heeft lekker zitten rellen met Jose Mourinho
http://www.telegraph.co.u(...)ey-Mouse-player.html
Breuer is nog slechter dan Zankaquote:Op zondag 10 november 2013 17:19 schreef larry91 het volgende:
Vreselijk slecht, maar wat wil je ook met een centrum bestaande uit Breuer en Cmovs. Dan kun je het net zo goed schriftelijk afdoen. Vooral wat Breuer bij de 1-0 doet is gewoon schandalig..
Ik teken op dit moment voor de nacompetitie..
Wie is Zanka?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Breuer is nog slechter dan Zanka
luilakquote:
Pijnlijk is dat. Van der Velden was de tweede seizoenshelft van vorig jaar veruit de beste NEC'er. Hij wilde blijven, maar NEC vond dat-ie teveel verdiende, dus werd z'n contract niet verlengd.quote:Op maandag 11 november 2013 23:41 schreef zuurtjuuh het volgende:
Ik denk niet dat Europees Voetbal haalbaar is dit seizoen voor NEC.
Wat ik betreur.
Van het zomer in Nijmegen geweest.
Erg mooie stad!
En bedankt voor Nick.
Is nu onze beste speler!
Spelers zoals Roorda en Disveld spelen niet. Cmovs, Rieks, Koolwijk en Foor spelen onder hun kunnen laatste tijd. Higdon is wisselvallig. Er zit zeker wel potentie in dit NECquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Pijnlijk is dat. Van der Velden was de tweede seizoenshelft van vorig jaar veruit de beste NEC'er. Hij wilde blijven, maar NEC vond dat-ie teveel verdiende, dus werd z'n contract niet verlengd.
Beginnen ze dramatisch aan de competitie, Pastoor ontslagen, is er ineens wel geld voor 'duurdere' spelers. Wanbeleid. Geen verrassing dat-ie het zo goed doet in Groningen.
Volgens mij lag het toch wel wat genuanceerder met vd velden. NEC heeft een contractvoorstel gedaan weliswaar verlaagd maar daar had vd velden geen zin. wilde wel een verlaging accepteren maar niet zo laag. De situatie lag toen ook anders, aalbers en pastoor waren toen beide nog werkzaam bij NEC en de competitie was toen nog niet begonnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Pijnlijk is dat. Van der Velden was de tweede seizoenshelft van vorig jaar veruit de beste NEC'er. Hij wilde blijven, maar NEC vond dat-ie teveel verdiende, dus werd z'n contract niet verlengd.
Beginnen ze dramatisch aan de competitie, Pastoor ontslagen, is er ineens wel geld voor 'duurdere' spelers. Wanbeleid. Geen verrassing dat-ie het zo goed doet in Groningen.
We hebben altijd Hans Mulder nog.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Gaat lekker. Al is hij officieel een bankzitter. Maar in de breedte is het kut
Omdat Stutter geblesseerd zou rakenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
We hebben altijd Hans Mulder nog.![]()
Het is mij trouwens een raadsel waarom NEC hem überhaupt heeft aangetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |