het is wel krapjed, ik lig in mn 1persoonsbed bij mn oudersquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Is er nog ruimte ?
Ik denk niet dat veel mensen het kennen, maar ik denk niet dat het je ligt (90's poprockemo achtig)quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het album uit je UI helemaal niet. Is het tof?
dat jullie daar in passen :squote:Op zondag 20 oktober 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
het is wel krapjed, ik lig in mn 1persoonsbed bij mn ouders
daar kan ik meelevenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
het is wel krapjed, ik lig in mn 1persoonsbed bij mn ouders
Same, it's just that it doesn't mean anything.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen gelukkig.
Ik doe dat juist liever in de herfst. Heerlijk om na te denkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat.doe ik liever in de lentede herfst is voot stevige strand-of boswandelingen daarna een warme.chocomel met slagroom om op te warmen
Voor mij wel. Pas over 4 weken weer een rustig weekend.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same, it's just that it doesn't mean anything.
Slaap lekkerquote:
Ja, maar het gaat toch om de kinderen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beetje discriminerend om mij het land uit te jagen.
Geschiedenis lijkt me een goede opleiding voor jou.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
daar kan ik meeleven
Phoenixquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
best een catchy nummer, tekst is wat anders
weltrusten sofjequote:
ieder zo zn voorkeurquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe dat juist liever in de herfst. Heerlijk om na te denken![]()
eh wat zou je doen als je thuis wasquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
ik vraag me af hoe ik morgen doorkom, hele dag niets doen/te doen op een paar spulletjes inpakken en boodschappen na... dinsdag heb ik ten minste nog wat te doen, koken, alles inpakken, etentje, en op tijd slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |