Mij ook , maar ik ben allergisch voor de schminkquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
Lijkt me best leuk om eens als zwarte piet te gaan
they're make believequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sticks and stones may don't break my bones and words confuse and aggravate me
quote:
Dat is wel klotequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij ook , maar ik ben allergisch voor de schmink
Deze reactie bevestigt mijn standpunt van net.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kinderen houden toch van zwarte pieten?
hoe is het dan racistisch?
sinterklaas heeft ze zelfs een baan gegeven en een keer per jaar gaan ze op vakantie
straks op het museum is er wel weer pietendorpquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel klote
Ik heb het nog nooit gedaan maar lijkt me best tof
Ik zou het ZEKER doen als het straks niet meer mag
Herfstdipquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
Was het maar half december. Deze komende 2 maanden vind ik meestal het saaist van het jaar
Klinkt goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
straks op het museum is er wel weer pietendorpdat is echt vet leuk
ook heul leuk werken dsn
Hoezo ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
Was het maar half december. Deze komende 2 maanden vind ik meestal het saaist van het jaar
uhuhquote:
Niets bijzonders, alleen maar werken, geen vrij en niet naar NL. Kinda boring reallyquote:
Waarom?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:35 schreef JanCees het volgende:
Jullie zijn nog jong en naïef.
De ophef is terecht.
Ahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders, alleen maar werken, geen vrij en niet naar NL. Kinda boring really
oke ik blijfquote:
oke dat mag, ik ga ook niet heel serieus in discussiequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze reactie bevestigt mijn standpunt van net.
Beetje discriminerend om mij het land uit te jagen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom?
Als je in Nederland bent, hoor je je aan de Nederlandse gebruiken aan te passen.
Als wij naar het buitenland gaan doen wij dat toch ook?
Ben je het er niet mee eens,als zwarte piet blijft?
Mooi, ga dan maar naar een land waar ze geen Sinterklaas vieren.
hoe vroeg ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Goed, nog één Strongbow en dan maar slapen. Morgen weer vroeg op
nou enquote:
en saai herfstweerquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders, alleen maar werken, geen vrij en niet naar NL. Kinda boring really
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |