Ik wil me verder niet in de hele Pietendiscussie mengen maar wat je nu zegt is bullshit. Er wonen heel veel donkere mensen in Nederland en die zijn net zo Nederlands als jij of ik. Als iets racistisch is (en ik ga verder niet vertellen of het dat is of niet) voor een deel van de bevolking kun je niet simpelweg zeggen 'dan tyf je maar lekker op'.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom?
Als je in Nederland bent, hoor je je aan de Nederlandse gebruiken aan te passen.
Als wij naar het buitenland gaan doen wij dat toch ook?
Ben je het er niet mee eens,als zwarte piet blijft?
Mooi, ga dan maar naar een land waar ze geen Sinterklaas vieren.
ik lig al lekker warmquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Goed, nog één Strongbow en dan maar slapen. Morgen weer vroeg op
6.30amquote:
arme jijquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
6.30am
Elke dag
Nou ja, elke werkdag, dus ma-vrij
Op zich heeft het wel wat als het niet regent en niet heel koud is. Dan kan ik zomaar een uur op een bankje in het park zittenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
en saai herfstweer
Herfstweer is alleen leuk als het lekker waait op het strand lekker uitwaaienof als het net heeft geregend door de verse natte bladeren zooi in het bos wandelen
voor de rest is het
Is er nog ruimte ?quote:
leuke muziek kut stemquote:
Awh, hoe komt het?quote:
sinterklaas met surinaams accentquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Ze vieren in Suriname ook Sinterklaas...
why?quote:
Ach, ik ben eraan gewend dus zo zielig ben ik niet hoorquote:
Dat is voor al die lui die het roepen nogal moeilijk te begrijpen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil me verder niet in de hele Pietendiscussie mengen maar wat je nu zegt is bullshit. Er wonen heel veel donkere mensen in Nederland en die zijn net zo Nederlands als jij of ik. Als iets racistisch is (en ik ga verder niet vertellen of het dat is of niet) voor een deel van de bevolking kun je niet simpelweg zeggen 'dan tyf je maar lekker op'.
Ik ken het album uit je UI helemaal niet. Is het tof?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Ze vieren in Suriname ook Sinterklaas...
Vroeg naar bed jij!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik ben eraan gewend dus zo zielig ben ik niet hoor
Ik heb genoeg te doen gelukkig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
Was het maar half december. Deze komende 2 maanden vind ik meestal het saaist van het jaar
Goed zo.quote:
dat.doe ik liever in de lentequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich heeft het wel wat als het niet regent en niet heel koud is. Dan kan ik zomaar een uur op een bankje in het park zitten
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Door mijn kudthoofd met nare gedachtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |