Nee, die film is niks voor jou. No offence. Ik keek 'm toevallig samen met m'n vriendin en haar man en hij zat er echt steeds van die snerende commentaren door te geven terwijl wij naast elkaar met zakdoekjes in de hand onze ogen afveegdenquote:
Neequote:
Watte is dit dan?quote:
quote:
Een boek dat ik dus echt niet moet lezen dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die film is niks voor jou. No offence. Ik keek 'm toevallig samen met m'n vriendin en haar man en hij zat er echt steeds van die snerende commentaren door te geven terwijl wij naast elkaar met zakdoekjes in de hand onze ogen afveegden.
Het verhaal is misschien wat basic en het acteren is niet je van het. Maar het grijpt me steeds weer aan. Ik heb ook enorm moeten huilen om het boek.
Nee inderdaad, zielig voor mijn zintuigen om naar zo'n B-film te kijken. Ik doe niet aan zelfkastijdingquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:08 schreef Samzz het volgende:
Nee, die film is niks voor jou. No offence. Ik keek 'm toevallig samen met m'n vriendin en haar man en hij zat er echt steeds van die snerende commentaren door te geven terwijl wij naast elkaar met zakdoekjes in de hand onze ogen afveegden.
Het verhaal is misschien wat basic en het acteren is niet je van het. Maar het grijpt me steeds weer aan. Ik heb ook enorm moeten huilen om het boek.
Klopt. Gaat over een jong meisje dat leukemie krijgt en er uiteindelijk door sterft. Het is overigens een kinderboek.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een boek dat ik dus echt niet moet lezen dus
Het kwalificeert niet eens als een D-film. Maar toch, waterlanders. Everytime.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zielig voor mijn zintuigen om naar zo'n B-film te kijken. Ik doe niet aan zelfkastijding
Broertje, wat was dat Wienersänger knaben gebeuren nu?quote:
Wat ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broertje, wat was dat Wienersänger knaben gebeuren nu?
Drie nummers terug, dat kerstfeer koorgezang gebeurenquote:
Zelfs geen seksscène?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Gaat over een jong meisje dat leukemie krijgt en er uiteindelijk door sterft. Het is overigens een kinderboek.
[..]
Het kwalificeert niet eens als een D-film. Maar toch, waterlanders. Everytime.
dat was the pinguinsquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie nummers terug, dat kerstfeer koorgezang gebeuren
Het is een kinderfilmquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelfs geen seksscène?Dan is het ook geen Nederlandse film
Oh, het waren nonnetjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat was the pinguins
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Gaat over een jong meisje dat leukemie krijgt en er uiteindelijk door sterft. Het is overigens een kinderboek.
[..]
Het kwalificeert niet eens als een D-film. Maar toch, waterlanders. Everytime.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
Elvis was trouwens pas 42 jaar toen hij overleed
ACquote:
Zoals het hoort! Zo ging het vroeger ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach, de jeugd van tegenwoordig is al ontmaagd op z'n 9e.
Dat zijn trieste dingen. Shit happens, though. Dat soort films brengt het weer even dichtbij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Laat een oud collega zijn vriendin verloren zijn aan leukemie, dochter van 2, net een nieuw huis gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |