uitgedaan voor onze Bowie showquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Doe je dat eigenlijk met een reden?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
uitgedaan voor onze Bowie show
sindsdien niet meer aangezet![]()
Nog een schouder nodig?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen Les Misérables ga kijken. Benodigdheden:
- Les Mis-dvd;
- TV en dvd-speler;
- Zakdoekjes;
- Comfort food;
- Flessen wijn;
- Fleece deken;
- Kussens.![]()
![]()
.
Je mist broertjequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen Les Misérables ga kijken. Benodigdheden:
- Les Mis-dvd;
- TV en dvd-speler;
- Zakdoekjes;
- Comfort food;
- Flessen wijn;
- Fleece deken;
- Kussens.![]()
![]()
.
Je mag radenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Verhip, die is al zooooooo lang geleden. Zolangzamerhand weet ik niet meer beter dan dat het een raad artiest/nummer show is
Gezien de hoeveelheden zoutig water die vrij komen bij het kijken van die film, vijf schouders, een teil en voor de zekerheid 10 dweilen en een mop.quote:
Waarvoorquote:
Om te troostenquote:
Geen ideequote:
5 schouders wordt een probleem, maar dat kan ik compenseren met een paar moppen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:56 schreef Samzz het volgende:
Gezien de hoeveelheden zoutig water die vrij komen bij het kijken van die film, vijf schouders, een teil en voor de zekerheid 10 dweilen en een mop.
Ik kan toch niet huilen als jij naast me zit. Mijn reputatie meteen door de gootquote:
quote:
Gewoon laten rollenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan toch niet huilen als jij naast me zit. Mijn reputatie meteen door de goot.
quote:
Ja, zo de goot inquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon laten rollen
Gezellig tochquote:
Bestaat er serieus zo'n film?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:00 schreef Samzz het volgende:
En woensdag denk ik 'Achtste groepers huilen niet', mijn god... Wat een film.
Ooit in de goot gelegenquote:
Ja. En het is serieus een ontzettend zielig verhaal. Ik heb gehuild als een baby.quote:
Neequote:
Laat ik maar niet kijken danquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:03 schreef Samzz het volgende:
Ja. En het is serieus een ontzettend zielig verhaal. Ik heb gehuild als een baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |