bingoquote:
quote:
Serieus, ik weet echt niet waardoor ik die twee altijd door elkaar haalquote:
dat zijn wel 3 heul verschillende bandsquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Serieus, ik weet echt niet waardoor ik die twee altijd door elkaar haal
En heel heel soms, gooi ik E.L.O. ook nog in de mix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet hetquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zijn wel 3 heul verschillende bands
verschil is soms fors iddquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo, heb ik even een half uur vertraging.
Stream zelf heeft een buffer van maximaal 30 sec. Dus mits snelle verbinding, en clientsoftware snel connect aan de stream zal de gemiddelde 'achterloop' 30 seconden zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verschil is soms fors idd
Vooral lastig met R'49 spelletjes
Zou het? heeft broertje een dame op het oog om mee te schuivelenquote:
VLC is ook rap zatquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stream zelf heeft een buffer van maximaal 30 sec. Dus mits snelle verbinding, en clientsoftware snel connect aan de stream zal de gemiddelde 'achterloop' 30 seconden zijn.
iTunes is bij mij heel traag met connecten, WinAmp wél vlot.
Goed nummer, maar een beetje te vaak gehoord. Wrapped around your finger vind ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
The Police is altijd goed. Ik smelt nog steeds bij Every breath you take, en dat is niet eens en freaking lovesong, vind 'm gewoon prachtig.
een nieuwere versie (UB40) heb ik wel allerlei prettige herinnerungen aanquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou het? heeft broertje een dame op het oog om mee te schuivelen
Bij mij minder, maar VLC checkt ook of er een update beschikbaar is als je die opstart.quote:
met ACT-F z'n videoraadshow zaten er ook grote verschillen tussenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij minder, maar VLC checkt ook of er een update beschikbaar is als je die opstart.
Heb eens met een zo'n spelletje alle drie getest omdat ik zo vaak later antwoord gaf dan de rest
Met iTunes lag ik een minuut achter op de DJ, met VLC 45 sec. met WinAmp bijna net zo snel als Cee die bij dat soort spelletjes volgens mij naast de DJ zit
Die is ook goed, jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed nummer, maar een beetje te vaak gehoord. Wrapped around your finger vind ik
Net als met digitale TV, bij je buren met gewone TV hoor je dat er al gescoord is voor jij de beelden binnen hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met ACT-F z'n videoraadshow zaten er ook grote verschillen tussen
Ik ga mijn computer herstarten. Mocht ik niet meer terugkomen ga ik eenzame tijden tegemoetquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:02 schreef Koen66 het volgende:
in m'n eenzame tijden jaren terug was So Lonely erg toepasselijk
om maar niet te spreken als je een voetbalwedstrijd streaming via je tablet kijktquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net als met digitale TV, bij je buren met gewone TV hoor je dat er al gescoord is voor jij de beelden binnen hebt
Hoor je eerst je buren juigenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om maar niet te spreken als je een voetbalwedstrijd streaming via je tablet kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |