je bedoelt qua muziek neem ik aan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb die liefde voor Curt Cobain nooit gesnapt. Hij is wel een lekker ding.
Even more reason not to watch.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het fictie was... Verhaal is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.
[..]
Ja. Met jou?
[..]
50 shades in de Fabeltjeskrant.
Met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het fictie was... Verhaal is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.
[..]
Ja. Met jou?
[..]
50 shades in de Fabeltjeskrant.
Uiteraard. Al is lekker ding natuurlijk niet synoniem voor liefde voor.quote:
Klopt. Toch ga ik het weer doen. Masochist muchquote:
Jij mag altijd mijn bloemenperkje overwoekerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed![]()
Onkruid vergaat niet je weetz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Gewoon het nummerquote:
Mwah, ze hebben een paar aardige nummers, maar ook een hoop baggerquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Al is lekker ding natuurlijk niet synoniem voor liefde voor.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Al is lekker ding natuurlijk niet synoniem voor liefde voor.
[..]
Klopt. Toch ga ik het weer doen. Masochist much.
[..]
Jij mag altijd mijn bloemenperkje overwoekeren.
Say wut whahahaha hoe moet ik die opvattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die gaat in mn fobo whahaha#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Een paar aardige nummers staat natuurlijk in geen verhouding tot de verafgodingquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben een paar aardige nummers, maar ook een hoop bagger
Die moet je opvatten als... Gewoon een grappige filthy comment zonder hidden messagesquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Say wut whahahaha hoe moet ik die opvatten![]()
En die gaat in mn fobo whahaha
hoeveel liedjes van Nirvana ken je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben een paar aardige nummers, maar ook een hoop bagger
daar doe ik dan ook niet aan meequote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een paar aardige nummers staat natuurlijk in geen verhouding tot de verafgoding.
Okay boss ^^quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet je opvatten als... Gewoon een grappige filthy comment zonder hidden messages.
Veel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
hoeveel liedjes van Nirvana ken je?
meeste cd's indertijd had ik op cassette, was toen nog erg van het cd lenen en opnemen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Moet je hun hele repertoire kennen om er een mening over te hebben dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
quote:
Your in a kinky mood 2day ...quote:
slaap lekkerquote:
Nee maar ben altijd wel nieuwsgierig hoeveel men van een band kent alvorens te deponeren dat de band veel slechte muziek heeft gemaakt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je hun hele repertoire kennen om er een mening over te hebben dan?
Oh, dat heb ik snel voor elkaar gekregen. Lukte dat maar met iedereen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Your in a kinky mood 2day ...
Ja ik ga er van tussen
doeiquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Your in a kinky mood 2day ...
Ja ik ga er van tussen
Naar mening, hé. En meningen verschillen, as you know.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:35 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Nee maar ben altijd wel nieuwsgierig hoeveel men van een band kent alvorens te deponeren dat de band veel slechte muziek heeft gemaakt.
Wat heb je snel voor elkaar gekregenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik snel voor elkaar gekregen. Lukte dat maar met iedereen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik snel voor elkaar gekregen. Lukte dat maar met iedereen.
Deutschland is best groot, 10 uur pas rijden, dan waarschijnlijk ergens in de loop van de middag in Berlijn inchecken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:36 schreef Koen66 het volgende:
morgen uur om of 10 in de auto naar Deutschland
Nee, dat je weggaatquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wat heb je snel voor elkaar gekregen
Dan mn wekker over 5 uurtjes gaat
Jaja ik zie m wel die stiekeme sneer naar onze oosterburenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:36 schreef Koen66 het volgende:
morgen uur om of 10 in de auto naar Deutschland
nee, 4 uur rijden naar bungalowpark in Leiwen (Moezel)quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deutschland is best groot, 10 uur pas rijden, dan waarschijnlijk ergens in de loop van de middag in Berlijn inchecken?
jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
Nu ga ik het weer doen vrees ik. Pink Floyd toch
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
Nu ga ik het weer doen vrees ik. Pink Floyd toch
Ah, een mini-break hoop ik? 't is toch schoolvakantie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, 4 uur rijden naar bungalowpark in Leiwen (Moezel)
Neequote:
quote:
yep, weekje daar ivm herfstvakantiequote:Op maandag 21 oktober 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, een mini-break hoop ik? 't is toch schoolvakantie?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, weekje daar ivm herfstvakantie
Lekker relaxen en ff de stress van de afgelopen weken vergeten
Bob Dylanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |